کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قلعه‌نويي:48ساعت بامجيدي کلنجار رفتم

فرهاد مجيدي رسما با فوتبال وداع كرد

7 آبان 1392 ساعت 17:28

گروه ورزشی: فرهاد مجيدي دقايقي پيش و در دقايق پاياني ديدار استقلال تهران با مس كرمان پس از تعويض از زمين، چهارگوشه ميدان را بوسيد و رسما از فوتبال خداحافظي كرد. اين ديدار در پايان 90 دقيقه با تساوي 1-1 به پايان رسيد.


کاپيتان تيم فوتبال استقلال پس از تعويض در دقيقه 90، چهارگوشه زمين را بوسيد و با استقلال خداحافظي کرد. فرهاد مجيدي پس از تعويض در دقيقه 90 پيراهن آبي استقلال را از تن درآورد و به سمت امير قلعه‌نويي رفت و او را در آغوش گرفت. پس از اين مجيدي چهار گوش زمين فوتبال را بوسيد و از دنياي فوتبال خداحافظي کرد. اين در حالي است که برخي تماشاگران استقلال نسبت به نحوه خداحافظي او معترض بودند و اعلام مي‌کردند که نبايد در وسط بازي از دنياي فوتبال خداحافظي مي‌کرد برخي هواداران ديگر هم مجيدي را تشويق مي‌کردند برخي‌ها هم امير قلعه‌نويي را مورد تشويق قرار مي‌دادند. کاپيتان تيم فوتبال استقلال پس از پايان بازي مقابل مس براي هميشه از دنياي فوتبال خداحافظي کرد اين در حالي بود که تدارکي براي اين خداحافظي ديده نشده بود.

امير قلعه‌نويي در واکنش به خداحافظي ناگهاني فرهاد مجيدي از ميادين فوتبال گفت: 48 ساعت است که با او کلنجار مي‌روم و حتي با فرزاد برادرش نيز صحبت کردم و از امير عرب هم خواستم که با او صحبت کند اما در نهايت مجيدي قبول نکرد که از اين کار صرفنظر کند. حتي به او گفتم روز آخر بازي‌هايمان در اين فصل مقابل تيم تراکتورسازي از فوتبال خداحافظي کن که اين پيشنهاد را نيز قبول نکرد. سرمربي استقلال افزود: مجيدي گفت دوست دارم در اوج از فوتبال خداحافظي کنم که البته حرف بسيار خوبي است. همچنين يکي از دلايل خداحافظي خود را رفتن به کلاس‌هاي مربيگري عنوان کرد. فرهاد شاخصه‌هايي دارد که از آن جمله اين است که بسيار نزد هواداران محبوب و براي تيم ما نيز بسيار مفيد بوده است.

خداحافظي مجيدي را با مهدوي‌کيا مقايسه نکنيد
سرپرست تيم فوتبال استقلال هم گفت: خداحافظي فرهاد مجيدي را با مهدي مهدوي‌کيا مقايسه نکنيد.
ميرشاد ماجدي پس از تساوي يک بر يک استقلال مقابل مس کرمان و خداحافظي فرهاد مجيدي در جمع خبرنگاران گفت: هيچ کدام از ما اين مسئله را نمي‌دانستيم، حتي نمي‌دانم فتح‌الله‌زاده هم اين موضوع را مي‌دانست يا نه. به هر حال يکي از ستارگان دنياي فوتبال خداحافظي کرد. او براي هميشه در دل‌ها باقي مي‌ماند. وي در مورد اينکه خداحافظي فرهاد مجيدي مثل مهدوي‌کيا بود، گفت: خداحافظي مهدوي‌کيا را با خداحافظي مجيدي مقايسه نکنيد. مهدوي‌کيا را خداحافظي دادند اما فرهاد مجيدي خودش خداحافظي کرد و ما از اين مسئله شوکه هستيم.
سرپرست استقلال در مورد شايعه دويينگي که در مورد برخي بازيکنان مطرح شده گفت: معاونت حقوقي فدارسيون بايد اين موضوع را شفاف‌سازي کند اگر اين موضوع شفاف‌سازي نشود اين مسائل پيش مي‌آيد.

نکونام: حيف بود فرهاد خداحافظي کند
هافبک استقلال گفت: فرهاد گل‌هاي حساسي براي استقلال زد و حيف بود که از فوتبال خداحافظي کند. جواد نکونام در پايان ديدار تيمش مقابل مس و پس از خداحافظي فرهاد مجيدي از فوتبال اظهار داشت: واقعا سخت است، به خصوص براي مردم که با فرهاد مجيدي به شادي‌هاي زيادي رسيدند. وي افزود: فرهاد زحمات زيادي براي استقلال کشيد. گل‌هاي حساس 3 امتيازي زيادي زد و گل‌هاي او در دربي به ياد همه مانده است. هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: به نظرم مجيدي هنوز مي‌توانست بهتر از خيلي‌هاي ديگر بازي کند و حيف بود که خداحافظي کرد.



کد مطلب: 19322

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/19322/فرهاد-مجيدي-رسما-فوتبال-وداع-كرد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir