به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۱۹۳۲۳۲

در جریان اعتراضات تهران ۲۰۲۱ نفر بازداشت شدند

گروه سیاسی: استاندار تهران به تشریح اتفاقات رخ داده در جریان اعتراض‌های مردم این استان به افزایش قیمت بنزین پرداخت و گفت: در اعتراض‌های اخیر در استان‌ تهران، ۲۰۲۱ نفر بازداشت‌ شده‌اند. وی همچنین گفته است: منظور فرمان‌دار شهر قدس زدن با ابزار فیزیکی بوده نه با شلیک تیر!
در جریان اعتراضات تهران ۲۰۲۱ نفر بازداشت شدند
انوشیروان محسنی بندپی، در گفتگو با سایت دیده‌بان ایران گفت: اعتراض ها در تهران و شهرستان ها تا دوشنبه27 آبان ماه ادامه داشت و پس از روند اعتراض ها کند شد.در جریان این اتفاقات۲۹پمپ بنزین آتش گرفته است و همچنین ۴۰بانک آسیب جدی دیده‌اند؛ حدود ده فرما‌نداری دچار خسارت شده اند. همچنین درجریان اعتراض های اخیر 47 فروشگاه زنجیره ای هم آتش‌گرفته یا خالی شده‌اند.  استاندار تهران از دستور خود به فرمانداران برای رسیدگی به وضعیت افراد عادی کشته شده در حوادث اخیر خبر داد. محسنی بندپی افزود: شمار کشته‌شدگان اعتراض‌ها در استان‌تهران خبری ندارم؛ دادستانی از ما خواسته است آماری از کشته شدگان بیان نکنیم. 

استان‌دار تهران همچنین گفت: منظور فرمان‌دار شهر قدس زدن با ابزار فیزیکی بوده نه با شلیک تیر!
 محسنی بندپی در باره اظهارات صریح فرماندار قلعه‌حسن خان (شهر قدس) مدعی شد: «منظور خانم فرماندار شهر قدس این‌بوده هرکه به فرمان‌داری وارد شد با استفاده از ابزار فیزیکی با او مقابله کنند! وگرنه ما که در فرمان‌داری‌ها اسلحه‌ای نداریم که بخواهیم به کسی تیر بیندازیم. خود فرمان‌دار به‌زودی حرف‌اش را توضیح‌ خواهد داد!» لیلا واثقی، فرمان‌دار شهر قدس تهران، دو روز پیش به روزنامه ایران گفته‌ بود در حمله برخی معترضان به ساختمان فرمان‌داری شهر قدس، «فرمان‌دهی پلیس دستور شلیک به نیروهای‌اش نداده‌ بوده اما او دستور داده هرکس از در فرمان‌داری وارد شد، بزنند.» {اینجا}