به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۱۹۳۲۶۳

تاثیرات باورنکردنی جوانسازی پوست با لیفت با نخ

گزوه سلامت و زیبایی: لیفت نرم با نخ سیلوئت یک درمان ضد پیری است که لیفت سریع همراه با اثرات ترمیم کننده تدریجی کلاژن را ارائه می‌دهد تا نتیجه ای معکوس از سن ایجاد کند. در واقع این روش درمانی باعث می‌شود بر عکس سن خود جوان به نظر برسید.
تاثیرات باورنکردنی جوانسازی پوست با لیفت با نخ
لیفت با نخ معمولا از بخیه‌های مخصوص جذب بیو از جنس پلی اتیلن اسیدLLAساخته شده که برای چندین سال در بسیاری از برنامه‌های کاربردی پزشکی و دارویی مورد استفاده قرار گرفته است. این ماده اصلی مورد استفاده در بخیه‌های جراحی و دستگاه‌های ارتوپدی است. در مورد این روش می‌توان گفت یکی از محبوب ترین روشهای تقویت و محکم کردن پوست است.
روش لیفت با سیلوئت از نخ‌هایی با مخروطهای دو طرفه استفاده می‌کند. این مخروطها در چربی زیر جلد لنگر می‌زنند و پوست را به سمت بالا می‌کشند. از این رو بیماران بدون نیاز به عمل جراحی لیفت صورت از صورت مینیمال تهاجمی برخوردار می‌شوند. که لیفت با نخ آرمان الهیه تمامی این خدمات را به شما ارائه میدهد.
دو اثر ضد پیری که در اثر لیفت با نخ می‌توان به آن دست یافت جداسازی فوری پوست از لایه‌های زیرین آن پس از قرار دادن نخ در محل مورد نظر می‌باشد. همچنین این روش یک عمل احیا کننده با نتایج تدریجی، طولانی مدت و طبیعی است. این امر از طریق تحریک کلاژن برای بازگرداندن حجم از دست رفته و شکل دادن ظاهری به صورت انجام می‌شود و در طی 3 الی 6 ماه بعد از درمان اتفاق می‌افتد.
در واقع در این روش تحریک کلاژن در پوست اتفاق می‌افتد زیرا نخ‌هایسیلوئت برای فعال کردن سلولهای تخصصی پوست به نام فیبروبلاست در بافت زیر جلدی عمل می‌کنند. بدین ترتیب، نتایج حتی تا ماهها پس از درمان اولیه بهبود مییابند.
Silhouette Soft در حدود 12-18 ماه پس از درمان حل می‌شوند. پس از آن، بسته به عواملی نظیر شیوه زندگی و ژنتیک، اثرات درمان 6-6 ماه دیگر حفظ می‌شود. 

-    روند درمان با نخ سیلوئت
برخلاف تصور بسیاری از افراد، درمان با این روش راحت و با حداقل خونریزی یا خرابی است که در حدود 30 دقیقه طول می‌کشد. زیرا این عمل تحت بی حسی موضعی انجام شده و قبل از شروع نیز طی یک جلسه مشاوره با پزشک تعداد و محل جایگذاری نخ مشخص می‌شود. سایت‌های بین المللی لیفت با نخ اینجا میباشند.
پس از بی حسی کامل، نخ‌هایسیلوئت از طریق تزریق در لایه چربی پوست قرار می‌گیرند. در واقع این نخ‌ها توسط یک سوزن باریک وارد پوست شده و به وسیله مخروط موجود در سر نخ، در زیر بافت لنگر انداخته و باعث فیکس شدن نخ در محل می‌شود. لیفت با نخ چهره را تغییر داده و نواحی گنگ و دارای چین و چروک را بالا می‌برد و بلافاصله پوست شل را محکم می‌کند. از این روش می‌توان برای لیفت ابرو، خط فک، گونه، پیشانی و گردن استفاده کرد.

-    کاندیدای مناسب لیفت با نخ سیلوئت
آقایان و خانمهای بالای 30 سال که می‌خواهند بدون انجام عمل جراحی، به لیفت سریع صورت دست پیدا کنند مناسب است. این روش درمانی همچنین برای افرادی که می‌خواهند با علائم پیری به طور مؤثر و با کمترین عوارض جانبی مبارزه کرده تا نتیجه طبیعی بگیرند مناسب می‌باشد. برای خیلی از افراد لیفت با نخ سیلوئت نتیجه بهتری از پرکننده‌ها می‌دهد و این بدان دلیل است که به جای اضافه کردن حجم بیشتر، پوست را به حالت اولیه خود باز می‌گرداند که اثری معکوس سن دارد.
 
-    نتیجه قابل انتظار
نخ‌های سیلوئت به عنوان داربست زیر پوست عمل می‌کنند تا بافت‌های افتاده را بلند کنند. علاوه بر این، مخروط‌های روی نخ‌ها با لنگر انداختن و بلند کردن پوست، به موقعیت جدید آن کمک می‌کنند. در همین زمان، مخروط‌ها با تحریک تولید کلاژن باعث جایگزینی حجم از دست رفته که به طور طبیعی با افزایش سن کاهش می‌یابد می‌شود. نتیجه حاصل از لیفت با نخ سیلوئت به ویژه در گونه و پیشانی قابل مشاهده خواهد بود. تجربه ثابت کرده است این روش درمانی بسیار بهتر و ظریف تر از نخ PDO کره ای است.
 
-    عوارض جانبی
عوارض جانبی ناشی از لیفت با نخ سیلوئت معمولاخفیف و موقتی هستند. ممکن است شما 3 الی 5 روز بعد از درمان، درد یا کبودی خفیفی را تجربه کنید که این عوارض معمولا تنها یک هفته پس از عمل رفع خواهد شد. حتی ممکن است برخی از بی نظمی‌های پوستی یا احساس سفتی و کشش داشته باشید که تمامی آن‌ها در طی چند روز برطرف می‌شود.
 
-    مراقبت‌های پس از لیفت
پس از انجام لیفت با نخ سیلوئت می‌بایست از هرگونه جراحی دندان و فعالیت‌های بدنی سخت خودداری کنید. همچنین توصیه می‌شود از حرکات بیش از حد و اضافی صورت خودداری کنید. علاوه بر این بهتر است نحوه خوابیدن خود را اصلاح کرده به مدت 1 الی 2 هفته روی پشت بخوابید. همچنین از ماساژ صورت به مدت یک ماه خودداری کنید. این کار بهترین لیفت ممکن را تضمین می‌کند و از عمل مجدد با استفاده از نخ‌های نرم سیلوئت جلوگیری می‌کند.