کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

محصولات گروه آریناچوب

13 آذر 1398 ساعت 13:02


خرید درب ضدسرقت
همانگونه که از نام آن مشخص است به دربهایی گفته میشود که مانع از ورود آسان سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشدولی قابل ذکر است این  به منزله ی صد در صد ایمن بودن نیست، ولی در مقایسه با درب‌های چوبی معمولی میتوان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب‌های ضد سرقت پی برد. برخلاف درب‌های ساختمانی معمولی این گونه درب‌ها در مقابل سرقت، برش، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب‌های ساختمانی و درب‌های ورودی حتی با نرده‌های حفاظتی آکاردئونی دارند که اشاره به این مطلب ضروری میباشد که باید درب مورد استفاده قرار گرفته از استانداردهای این محصول بر خوردار بوده و از درب‌های متفرقه با ابزار یراق معمولی نباشد و در همه جهات دارای استاندارد جهانی این محصول باشد.



ویژگی‌های درب ضدسرقت
خریددرب‌های ضدسرقت که از استاندارد‌های روز جهانی بهره میبرند در مقایسه با درب‌های دیگر دارای ویژگیهای بسیاری میباشد که میتوان به موارد زیر اشاره نمود:در داخل درب ضد سرقت از یک ورقه فلزی یکپارچه بسیار محکمی استفاده میشود که مانع از هر نوع ورود و نفوذ سارقان میگردد.بر خلاف درب‌های معمولی درب‌های ضد سرقت از یه نقطه به چهارچوب متصل نشده و با بهره گیری از قفل‌ها و ساختار گاو صندوق‌ها، درب‌های ضد سرقت از چندین نقطه به چهرچوب متصل میشوند که این خود از ویژگیهای منحصر به فرد درب ضد سرقت میباشددرب‌های ضد سرقت دارای عایق صوتی میباشند.همچنین نکته ی قابل توجه این است که ساخت این درب‌ها باید به گونه ای باشد که با رعایت استاندارد‌های لازم در هنگام آتش سوزی مانع از ورود و کمک رسانی نیروهای امدادی و کمک رسان نگردد.ساختار درب ضد سرقت به گونه ای میباشد که بعدازنصب در، قسمت چهارچوب غیر قابل اهرم کردن میباشد.در اطراف درب‌های ضد سرقت از یک نوار یا نوار لاستیکی به منظور جلوگیری از ورود گرد و خاک و همچنین جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده شده است.نصب آسان درب‌های ضد سرقت باعث شده است که در انتهای عملیات ساخت و ساز اقدام به نصب درب ضد سرقت شود که این خود باعث میشود کمترین آسیب به درب وارد شود.قفل این درب‌ها دارای 5 یا 11  زبانه میباشد که در سه جهت مختلف عمل میکنند.ضخامت ورق به کار رفته در آن بیش از یک میلی متر است که خود گویای امنیت و استحکام این نوع درب‌ها میباشد.کیفیت درب ضد سرقتکیفیت یک درب ضد سرقت به عوامل گوناگونی وابسته است، که از جمله این موارد میتوان به نوع و جنس و کیفیت یراق آلات استفاده شده در این نمونه از درب‌های ساختمانی که عمدتا برای درب‌های ورودی به کار میروند اشاره کردروکش استفاده شده در این نوع دربها از روکش چوب است واهمیت زیادی دارد و همچنین جنس فلز به کار رفته در چهارچوب‌ها تاثیر زیادی در کیفیت یک درب ضد سرقت خواهد داشت. فاکتور مهم دیگر در کارایی اندازه باز شوی این درهاست که بسته به جنس آن‌ها میتواند متفاوت باشد.

آسودگی خیال با خرید درب ضدسرقت
با نصب اینگونه از درب‌ها دیگر با خیالی آسوده و آرامش خیال بیشتری از منزل خارج شوید و درب منزل خود را قفل نمایید. همواره مسئله حفاظت از منازل با صرف هزینه کم یکی از دغدغه‌های افراد به شمار میرود که وجود درب ضدسرقت تا حدود بسیار زیادی از این نگرانی کاسته و باعث کاهش سرقت از منازل شده است.البته توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که نوع انتخاب و سفارش درب با محل مورد استفاده ی آن رابطه ی مستقیم داردبه طور مثال درب‌های مورد استفاده در ویلا کارخانجات و ادارات باید به مراتب دارای امنیت و مقاومت بیشتری نسبت به درب منازل باشد و از ورق فولادی ضخیمتری نسبت به درب منازل استفاده میشود و همچنین ساختار درب‌های ضدسرقت برای مکان‌های مختلف متفاوت میباشد و متناسب با محل مورد نظر از عایق صوتی، عایق رطوبت، عایق حرارت وسایر عایق‌ها استفاده میشود.

مزایای  خرید درب ضدسرقت
دیر خراب شدن درب و ابزار یراق آن
نصب آسان در مقایسه با دیگر انواع درب چوبی
تنوع در ظاهر و زیبایی آن و همچنین رنگ بندی متنوع آماده
تنوع در ابعاد و ضخامت‌های آن
روکش‌های متنوع از جنس‌های مختلف
درب ضدسرقت عایق اتلاف انرژی است
تنوع بسیار زیاد قیمت با توجه به مواد استفاده شده در آن
جلوگیری از صدا یا کاهش دهنده صدا
قفل‌های شب بند

انواع درب ضدسرقت
درب ضدسرقت انواع متفاوتی دارد و نمونه‌های موجود در بازار با پارامتر‌های مشخصی شناخته میشود . این درب‌ها با عنوان‌های زیر شناخته میشود.
 


درب ضدسرقت ترک
در نمای خارجی درب ضد سرقت ترک از ورق ام دی اف با ضخامت استاندارد ۱۰ میلی متر استفاده می‌شود که با روکش طبیعی می‌باشد. استحکام و مقاومت این نوع از درب ضد سرقت با توجه به وجود فضای خالی بین ورقه‌های ام دی اف به وسیله دو سری ورقه فولادی تقویت می‌شود. ابعاد بازشو مفید این نوع درب چوبی در حدود یک متر است. در چهارچوب درب‌های ضد سرقت ترک اختلاف قابل مشاهده ای بین سطوح بیرونی و لنگه درب دیده نمی شود.لولاهای درب‌های ضد سرقت ترک از سمت داخل قابل مشاهده بوده و کاملا قابل تشخیص است. رویه‌های به کار رفته در این نوع از درب‌های ضد سرقت میتواند از ام دی اف با روکش طبیعی چوب یا با روکش پی وی سی باشد.

سایر متریال به کار رفته در ساخت این درب‌های ساختمانی
چهارچوب فولادی کشویی قابلیت تنظیم ۱۴ الی ۲۲ سانتی متر
درب MDF
قفل و یراق
کلون
چشمی
پیم امنیتی
نوار درزگیر و ضربه گیر که با بسته بندی مطمئن به وسیله ۲ عدد تسمه عمودی و۳ عدد تسمه افقی پلمپ شده تحویل مشتریان می‌گردد.

درب ضدسرقت ایرانی
درب ضد سرقت ایرانی دارای پوشش فلزی با رنگ الکترواستاتیک و مکانیزه می‌باشد
جنس رویه این درب‌ها از ام دی اف با ضخامت ۸ میلیمترمیباشد
از لولاهای پیم دار برای گردش بی صدا و راحت لنگه بر روی چهار چوب استفاده می‌شود
دیگر موارد استفاده شده در درب‌های ضد سرقت ایرانی نوار دزدگیر، کیپ بند عایق صدادار و عایق گرد و غبار است
در ساخت این نوع از درب‌ها میتوان از رویه‌های رنگی متفاوت بهره گرفت.
 درب ضد سرقت ایرانی دارای پین‌های ثابت در پشت کار برای امنیت بیشتر می‌باشد و وزن تقریبی این نوع از درب‌ها بین 90تا120کیلو گرم می‌باشد
درب ضد سرقت استاندارد ایرانی در اندازه 210* 110 و 210*105 بوده
لازم به ذکر می‌باشد شما می‌توانید اقدام به ساخت و خرید درب ضدسرقت سفارشی طبق فضای موجود توسط گروه آریناچوب نمایید.

درب ضدسرقت چینی
خرید درب ضدسرقت چینی معمولا در ابعاد ۲۰۵*۱۰۵ و ۲۰۵*۱۰۰ ساخته میشود. این نوع از درب‌های ساختمانی معمولا از روکشی فلزی به طرح چوب بهره میگیرند که در مدل‌های مختلف و دارای تنوع زیادی است.آستانه استیل جهت جلوگیری از نفوذ آب به داخل واحد و نگهداری زبانه‌های فولادی قسمت پایین درب تعبیه شده است. درب‌های ضد سرقت چینی از کلید‌هایی موسوم به کلید‌های کارگری بهره میگیرند که عموما آبی رنگ هستند.به طور کل دارای ۲سری کلید (آبی و مشکی) که شامل ۳کلید آبی و ۵کلید مشکی رنگ می‌باشند که در صورت قراردادن کلیدهای مشکی رنگ و چرخش ۳۶۰ درجه آن کلید‌های آبی از مدار خارج می‌گردند.درب ضد سرقت چینی شامل چشمی، دستگیره و یراق آلات کامل، لولای مخفی و چهارچوب می‌باشد. این گونه از درب‌ها به نحوی ساخته شده است که عایق صوت و حرارت می‌باشد. زوار لاستیکی دور تا دور درب از داخل و خارج باعث جلوگیری از ورود خاک و گردو غبار و رطوبت به داخل منزل می‌شود. دارای ۱۰ تا ۱۵ زبانه فولادی(بسته به مدل درب) می‌باشد که از هر سه طرف به صورت قفل مرکزی به همراه یک یا دو کلید عمل می‌نماید.لولا‌های مخفی درب به گونه ای ساخته شده است که در هنگام بسته بودن درب هیچ لولایی از طرف داخل و خارج قابل رویت نمی باشد. سطح درب‌های ضد سرقت چینی و چارچوب آنها با یک لایه نایلکس محافظت شده است که از کثیف شدن دربها درحین رنگ کاری و اجرای کارهای بنایی تا قبل از استفاده نهایی جلوگیری مینماید.

درب لابی ضد سرقت
درب  ضد سرقت نیز نوعی دیگر از درب ورودی می‌باشد که با توجه به ویژگی بسیار خوبی که برای ایجاد امنیت داردمی تواندیک انتخاب مناسب برای خرید درب باشد درب ضدسرقت دارای امنیت بالایی می‌باشداین درب از ساختار امنیتی بالاتری نسبت به سایر انواع دربهای  لابی برخوردار می‌باشداستفاده از قفل‌های مرکزی،چهارچوب و…. که وظیفه ایجاد امنیت را بر عهده دارند تنها بخشی از ساختار درب ضد سرقت می‌باشد
آرینا چوب نیز به عنوان یکی از تولیدکنندگان درب ضد سرقت می‌باشد که در صورت نیاز می‌توانید جهت خرید این محصول با ما در تماس باشید.


کد مطلب: 193277

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/193277/محصولات-گروه-آریناچوب

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir