به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۱۹۳۲۹۷

پوست‌کاغذی‌دست‌‌شما‌را‌در‌پوست‌گردو ‌نمی‌گذارد!

گروه کسب و کار: این‌روزها که بازار خرید‌های آنلاین داغ شده است، بسیاری از کاربران ایرانی به فروشگاه‌های آنلاین و وبسایت‌ها اعتماد بیشتری پیدا کرده‌ و خرید آنلاین محصولات موردنیاز تقریبا به یک کار روتین و رایج در بین مخاطبان تبدیل شده است.
پوست‌کاغذی‌دست‌‌شما‌را‌در‌پوست‌گردو ‌نمی‌گذارد!
یکی از مهم‌ترین محصولات که امروزه به صورت آنلاین خریداری می‌شود، مواد خوراکی به شمار می‌رود. شاید سال‌های پیش اگر از خرید آنلاین مواد خوراکی همچون گردو صحبت می‌کردیم، به دلیل عدم اعتماد به کیفیت کمتر مورد توجه و استقبال قرار می‌گرفت. اما حالا این نوع خریدها نیز به یک کار رایج و متداول تبدیل شده است و به همین دلیل فروشگاه‌های بسیاری به فروش مواد خوراکی مشغول هستند.
اما خرید آنلاین مواد خوراکی همیشه سوالاتی را برای خریداران همراه داشته است:
۱. چگونه از کیفیت و تازه بودن محصولات خوراکی مطمئن شویم؟
۲. اگر از محصولات راضی نبودیم چون خوراکی هستند، آیا می‌توانیم آن‌ها را برگردانیم؟
برای پاسخ به این دو سوال شاید بد نباشد تا نگاهی به یکی از کسب‌وکارهای نوپا داشته باشید. در ادامه به معرفی فروشگاه‌ خرید اینترنتی گردو با نام پوست کاغذی (Poostkaghazi.com)  می‌پردازیم که ببینید این فروشگاه آنلاین چگونه توانسته است به این دو سوال متدوال پاسخ دهد.

فروشگاه گردو پوست کاغذی چندوقتی می‌شود که در فضای آنلاین، خرید اینترنتی گردو را برای مخاطبان فراهم کرده است. این فروشگاه آنلاین با هدف نزدیک‌تر کردن باغداران به خریداران نهایی، به حذف واسطه‌ها برای خریداران گردو پرداخته و این اعتماد را ایجاد کرده است که مرغوب‌ترین گردوها مستقیما از خود باغداران تویسرکان و سرکان تهیه و به فروش برسد. همین امر منجر به ارائه گردوهای باکیفیت و با قیمت مناسب در بازار خرید اینترنتی گردو شده است.

قیمت مغز گردو و گردوهای با پوست و همچنین کیفیت آن‌ها در فروشگاه پوست کاغذی به دلیل حذف همین واسطه‌ها کاملا رقابتی هستند. برای همین می‌توان گفت که دیگر خرید اینترنتی گردو همچون خرید گردو تویسرکان، گردو با پوست خشک، مغز گردو دندانه سفید و ... غیرممکن نیست. می‌توان انواع محصولات همچون مغز گردوهای متنوع، گردو خورشتی و گردو با پوست را به صورت مستقیم از باغداران ایرانی از طریق این فروشگاه تهیه کرد و مطمئن باشید که دیگر واسطه‌ای در کار نیست که قیمت یا کیفیت گردوها را تحت تاثیر قرار دهد.
همچنین جالب است بدانید که فروشگاه گردو پوست کاغذی برای حفظ تازگی و بهداشت مغز گردو، پس از دریافت سفارش، گردو را با پوست شکسته و مغز می‌کند. چراکه خواص گردو در صورتی که برای مدت زیادی مغز شده باشد از بین می‌رود و برای این منظور تا زمان سفارش گردوها با پوست نگهداری می‌شود. بدون شک همین نوع ارائه محصولات توسط فروشگاه گردو پوست کاغذی در تضمین کیفیت گردوهای آن اثرگذار است.

اما باوجود تضمین کیفیت فروشگاه گردو پوست کاغذی، این فروشگاه امکان بازگشت وجه در صورت ناراضی بودن مشتریان را نیز فراهم کرده است. این فروشگاه همان‌قدر که بر تضمین کیفیت گردوها تلاش می‌کند، بر تضمین برگشت وجه نیز تاکید دارد و مشتریان می‌توانند در صورت عدم رضایت، گردو خود را پس دهند و تمام پول خود را باز پس‌گیرند. سفارش‌ها توسط این وبسایت درب منزل خریداران تحویل داده می‌شود و اگر از کیفیت راضی نباشید، کارشناسان پوست کاغذی گردوها را بازمی‌گردانند. پوست کاغذی همچنین این فرصت را برای تهرانی‌ها فراهم کرده است تا بتوانند هزینه خرید گردوی خود را درب منزل پرداخت کنند.
پس اگر شما هم از طرفداران خرید اینترنتی مواد خوراکی هستید، به شما خرید اینترنتی گردو را پیشنهاد می‌کنیم. فراموش نکنید که خرید اینترنتی گردو قرار نیست دست و پای شما را در پوست گردو بگذارد، به نحوی که نه راه پس داشته باشید و نه راه پیش! فقط کافیست تا نگاهی به فروشگاه گردو پوست کاغذی داشته باشید، محصولات را مقایسه کنید و با اطمینان از آن‌ها خرید کنید. اگر هم پس از خرید احساس کردید که از محصولات راضی نیستید، نگران نباشید که تضمین بازگشت وجه برای شما ممکن است.