کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دانلود رایگان فیلم‌‌های ایرانی در وبسایت زرد فیلم

13 آذر 1398 ساعت 18:53


گروه فرهنک و هنر: شاید بارها به دنبال یک سایت خوب و رایگان برای دانلود فیلم‌‌های ایرانی در گوگل گشته اید اما به نتیجه ای نرسیده اید. چون هز سایت دانلود فیلم و سریال دارای عیب‌‌هایی است که باعث می‌شود مخاطبان خود را از دست بدهد، یکی از این عیب‌‌ها نداشتن آرشیو کامل و پولی بودن تمامی فیلم‌‌های موجود در سایت است، پیشنهاد میکنم اگر شما هم با این مشکل روبرو شده اید به وبسایت معتبر زرد فیلم مراجعه کنید.
در ادامه قصد معرفی فیلم‌‌های جدیدی که قرار است از زرد فیلم منتشر شود می‌پردازیم.

معرفی فیلم قصر شیرین

قصر شیرین با بازیگری بی نظیر حامد بهداد و کارگردانی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی که در سال 97 ساخته شده است. نخستین نمایش فیلم در سی و هفتمین جشنواره فجر بود که برنده ی سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و موسیقی شد و همچنین در پاییز سال 98 در جشنواره شانگهای مورد توجه قرار گرفت
این فیلم با موضوع اجتماعی و درباره ی جلال با بازیگری حامد بهداد در طی تصادفی خانواده ای را به قتل می‌رساند اما تصادف غیر عمد شناخته می‌شود و بعد از اینکه از زندان آزاد می‌شود تصمیم به مهاجرت می‌گیرد.
دانلود فیلم قصر شیرین

معرفی فیلم ایکس لارج

ایکس لارج با بهترین بازیگران کمدی سینمای ایران و کارگردانی محسن توکلی محصول سال 1397 می‌باشد که توانست فروش خوبی در گیشه از آن خود کند. یکی از دلایل این فروش بالا اکران فیلم کمدی در زمانی که تمامی فیلم‌‌های سینما ژانری جدی داشتند اما این اثر ژانر اجتماعی را با طنز ترکیب کرده است
در خلاصه داستان فیلم ایکس لارج آمده سه جوان بعد از آزاد شدن از زندان و در مسیری که می‌خواهند به آرزوهایشان برسند با اتفاقی غیر منتظره روبرو میشوند و شما مخاطبان می‌توانید به صورت رایگان این فیلم را از لینک زیر دانلود کنید.
دانلود فیلم ایکس لارج

معرفی فیلم شبی که ماه کامل شد

شبی که ماه کامل شد اثری ماندگار از نرگس آبیار در سینمای ایران محسوب می‌شود که کارگردانی و نویسندگی این فیلم را بر عهده داشتع و بازیگری بی نظیر الناز شاکردئست و هوتن شکیبا که همگی در سی و هفتمین جشنواره فجر سال 97 سیمرغ بلوری دریافت کردند.
اگر بخواهیم درباره ی موضوع آن صحبت کنیم  شبی که ماه کامل شد درباره ی زندگی فائزه زن برادر عبدالمالک ریگی تروریست معروف می‌باشد که چگونه از منطقه ی جنوب تهران مجبور به مهاجرت می‌شود. در سفر اجباری فائزه از ایران به پاکستان فیلم از موضوع عاشقانه درگیر ماجراهای تروریستی می‌شود و به فیلمی تراژیک تبدیل می‌شود.
دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد.

معرفی سریال دل

سریال دل که به تازگی در نمایش خانگی منتشر شده ایت به کارگردانی منوچهر‌‌هادی و بهترین بازیگران سینما در موضوعی عاشقانه است، سیال قبلی منوچهر‌‌هادی به دلیل ترکیب موضوع عاشقانه و کمدی توانست محبوب ترین سریال نمایش خانگی شود و در سریال جدیدش تصمیم گرفته موضوع عاشقانه ادامه دهد و توجه بیشتری به عشق شود.
به گفته ی این کارگردان سریال دل ادامه بر سریال قبلی او بوده که به دلیل اینکه ساخت فصل‌‌های بعدی سریال با افت فروش مواجه می‌شود تصمیم به تغییر نام آن گرفته است.
وقتی عاشق شدی نه به چشمت اطمینان کن، نه به گوشت... ببیت دلت چی میگه...
دانلود سریال دل


کد مطلب: 193323

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/193323/دانلود-رایگان-فیلم-های-ایرانی-وبسایت-زرد-فیلم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir