به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۱۹۳۳۸۲

رضا یزدانی در برج میلاد کنسرت می‌دهد

گروه فرهنگ و هنر: رضا یزدانی از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان که طی سال‌های اخیر در عرصه بازیگری نیز به فعالیت مشغول است، روز بیست و هفتم آذر ماه تازه‌ترین کنسرت خود را در برج میلاد تهران برگزار می‌کند.
رضا یزدانی در برج میلاد کنسرت می‌دهد
رضا یزدانی از خوانندگان شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان که طی سال های اخیر در عرصه بازیگری نیز به فعالیت مشغول است، روز بیست و هفتم آذر ماه تازه ترین کنسرت خود را طی دو نوبت در برج میلاد تهران برگزار خواهد کرد. این در حالی است که قیمت های بلیت کنسرت این خواننده بین ۳۵ تا ۱۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.این خواننده در متنی که پیش از برگزاری تازه‌ترین کنسرت خود منتشر کرده، توضیح داده است: «سعی می‌کنیم آلبوم رو قبل از کنسرت منتشر کنیم ولی اگر هم نشد چندین قطعه از البوم جدید اجرا میشه حتما... مشغول ساخت ویدیو آرتهای جدید هم برای تصاویر ال‌ای‌دی‌ها هستیم و کلی اتفاق باحال دیگه.. به خاطر وضعیت اقتصادی مردم همانند کنسرت قبل مبلغ بلیط‌های جایگاه G,E,F کاهش داده شده است.»

«شهردل – ۱۳۷۹»، «پرنده بی‌پرنده – ۱۳۸۲»، «هیس – ۱۳۸۵»، «ساعت ۲۵ شب – ۱۳۸۹»، «ساعت فراموشی- ۱۳۹۰»، «خاطرات مبهم – ۱۳۹۱»، «ساعتا خوابن – ۱۳۹۲»، «سلول شخصی -۱۳۹۳»، «نوستالژی – ۱۳۹۴»، «دوئل در آینه – ۱۳۹۵» آلبوم هایی هستند که تاکنون از رضا یزدانی در بازار موسیقی منتشر شده است.این خواننده موسیقی پاپ که در دنیای بازیگری و خوانندگی تیتراژ فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی نیز تجربه‌هایی را از سر گذارنده در نمایش‌های «ترانه‌های قدیمی – پیکان جوانان» به کارگردانی محمد رحمانیان و «عاشقانه‌های خیابان» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی نیز به‌عنوان بازیگر حضور داشته است.«طهران تهران»، «بوی گندم»، «تیک آف»، «سوفی و دیوانه» از جمله آثار سینمایی هستند که رضا یزدانی در آن به عنوان بازیگر حضور داشته است.
مرجع : مهر
برچسب ها: رضا یزدانی