به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : ۱۹۳۴۲

گزارشي خواندني از جشن تولد احمدي‌نژاد!

گروه سياسي- رسانه‌ها: روزنامه شرق نوشت: جشن تولد ۵۷ سالگي احمدي‌نژاد مانند همه کارهاي رئيس دولت سابق به‌صورت نامتعارف برگزار شد.
سرکوچه، روي سقف اتومبيل شخصي‌اش، بدون کيک تولد يا شمعي براي فوت‌کردن. از ساعت حدود ۱۸ بود که حدود ۱۰، ۲۰ نفر؛ چند زن‌ومرد و سه‌روحاني نسبتا جوان، دور ميدان ‌۷۲‌نارمک سرکوچه خانه احمدي‌نژاد جمع شده و منتظر بودند. مي‌گفتند به‌طور خودجوش آمده‌اند تا تولد رئيس دولت سابقشان را به او تبريک بگويند. ساعتي گذشت اما هنوز خبري از او نشد، يکي از روحانيان جمعيت را که کمي بيشتر شده بود دور خود جمع کرد و بعد از خواندن دعاي فرج از حاضران خواست هرکسي خاطره‌اي از احمدي‌نژاد دارد بگويد، چند دقيقه‌اي گذشت کسي داوطلب نشد.

دست‌آخر جواني که از حاميان احمدي‌نژاد بود دوباره از حاضران خواست که اگر خاطره‌اي دارند بگويند و چون باز کسي پا پيش نگذاشت، خودش از ‌خستگي‌ناپذيري احمدي‌نژاد‌ در کار و سفرهاي استاني گفت.در حين خاطره‌گويي‌ها احمدي‌نژاد از راه رسيد و اتومبيلش سرکوچه ايستاد، بعد از استقبال و اصرار هوادارانش، به کمک محافظانش روي سقف اتومبيل ايستاد. چند شاخه گل و يک تابلوهديه گرفت به‌همراه نامه‌هايي که به سمت او دراز شده بود. نامه‌هايي که احمدي‌نژاد روزانه به بيش از ۱۸‌هزار از آنها رسيدگي مي‌کرد و بعد از هشت‌سال هنوز نامه‌ها تمام نشده بود.
احمدي‌نژاد هم با ‌چاکرم- مخلصم‌ پاسخ مردم را مي‌داد. او بعد از اصرار حاضران که حالا جمعيتشان به حدود ۷۰، ۸۰نفري مي‌رسيد به عادت هميشگي‌اش با دعاي فرج شروع به سخنراني کرد. احمدي‌نژاد همچنين گفت: ‌همه شياطين امروز بسيج شده‌اند. مساله اصلي شيطان همين پيام است و ساده‌لوحي است اگر بخواهيم پيام شيطان را به مسايل کوچک محدود کنيم. شيطان عاقل‌تر از بعضي آدم‌هاست.‌ احمدي‌نژاد درباره دانشگاه ايرانيان هم گفت: ‌حالش خوب است و علايم حيات را دارد. اميدوارم دانشگاهم در ترم بهمن دانشجو بگيرد.‌ احمدي‌نژاد در پايان سخنان خود در پاسخ به يکي از هوادارانش که از او پرسيد ‌کي برمي‌گرديد؟‌، گفت: ‌قرار ما بهار است.‌

(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۰۵
احمدي‌نژاد واقعاً فردی انقلابی بود چون داشت همه چیز را دگرگون می کرد و انسان به یاد ویرانی های اوایل انقلاب و جنگ می افتاد (157552)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۱:۰۷
شایدشماروزهای انقلاب وجنگ رابه چشم ندیده باشید،ولی ماکه درآن سالهازندگی کردیم به یقین می توانیم بگوییم آن چه 8سال گذشته بلایا بر سرایران وایرانی آمده،فقط باویرانی بعدازجنگ جهانی قابل مقایسه است. (157695)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۰۸
خوبه حالا بیکار تو مملکت کم داریم!70 تا یا 80 بیکار نشانه کم شدن بیکار است (157556)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۲۶
اگر خاله شادونه تولد بگیره مطمئنم خیلی بیشتر مردم میومدن! (157576)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۲۸
خیلی جکه (157578)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۳۲
آخر سر راجع به مشايي گفته حالش خوبه يا راجع به دانشگاهش ؟؟؟!!!! (157581)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۳۸
اجازه بدید من یه خاطره بگم :
رفتم نیویورک اونجا وقتی از هتل داشتم می رفتم سمت محل سخنرانی ترافیک سنگینی بود منم شیشه ماشین رو دادم پایین یهو یه دختر کوچیک منو دید خوب می دونید که امریکایی ها زبانشون اسپانیایی تا منو دید به باباش گفت "محمود" (157594)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۵۰
آقای احمدی نژاد ضربه های زیادی به کشور زد ، اما خُب اگه کسانی دوستش دارن هیچ اشکالی نداره ، بذارین راحت باشن! (157608)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۵۲
زنده باد محمود احمدی نژاد. در کلاس رهبران آزاده شاگرد اول بود. (157609)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۰:۴۹
چندش !!فقط جشن تولد كم داشت !؟!؟ (157680)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۰:۵۹
قدراحمدی نژادو4سال دیگه می فهمین.الان تخریبشوآغازکردین تا4سال دیگه رأی نیاورد.درسته بهارجون (157686)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۱:۱۱
یه بار جستی ملخک دوبار جستی ملخک عاقبت به مشتی ملخک. (157698)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۲:۰۰
یکی از دوستان که تو جمعیت بوده می گفت همه شون تو یه اتوبوس جا می شدند. (157777)
م م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۲:۱۶
خیلی زوده احمدی نژاد رو بشناسید... (157800)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۲:۳۷
احمدي‌نژاد همچنين گفت: ‌همه شياطين امروز بسيج شده‌اند (157834)