به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۱۹۳۴۹۳

خرید‌بهترین‌مبلمان‌اداری‌،‌صندلی‌گردان‌و‌میز‌کارمند

گروه کسب و کار: صندلی گردان روز به روز مشتری‌های بیشتری پیدا می‌کند چراکه کارایی‌های فراوان آن بر هیچ کس پوشیده نیست و به نوعی، صندلی‌های ثابت، تاریخ گذشته شده اند.
خرید‌بهترین‌مبلمان‌اداری‌،‌صندلی‌گردان‌و‌میز‌کارمند
 خرید صندلی گردان در حال حاضر تقریبا برای هر صنف شغلی ای ضروری شده و تقریبا همه ما در طول روز با این صندلی‌های راحت سر و کار داریم.
این صندلی‌ها کارایی‌های بسیاری دارد و صندلی‌های مدیریتی، کارمندی، کارشناسی و‌... همه از نوع صندلی گردان هستند. در این صندلی‌های گردان، چرخی به همراه جک در قسمت پایه صندلی وجود دارد که باعث چرخیدن و ثابت نبودن صندلی می‌شود و از همین رو این صندلی‌ها را به اسم صندلی گردان می‌شناسند.

صندلی‌های گردان مدیریتی چگونه است؟! 
برای اینکه تشخیص بدهید که یک صندلی مدیریتی است و یا خیر باید به چند نکته توجه کنید؛
 1) جثه بزرگ و حجیم دارند
2) این صندلی‌ها، پشتی بلند دارند
 3) زیر سری آنها پهن است
 اگر یک صندلی این 3 ویژگی را داشت، پس یک صندلی مدیریتی است.

صندلی‌های کارشناسی و کارمندی چگونه اند؟! 
اگر صندلی، اندازه ای متوسط داشت و پشتی نسبتا کوتاه تری هم داشت اینجا آن صندلی، کارشناسی گفته می‌شود و اگر صندلی ای اندازه و پشتی اش از صندلی کارشناسی هم کوتاه تر باشد آنرا به عنوان صندلی کارمندی می‌شناسند.

با یک تیر چند نشان بزنید‌...  
خوب است بدانید که تمام این صندلی‌های گردانی که برای شما توضیح دادیم برای میز کامپیوتر و یا میز مطالعه هم بسیار مناسب هستند و در حقیقت شما با خرید صندلی گردان می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید چراکه کاربرد‌های این نوع صندلی‌ها واقعا فراوان است و دست شما را برای روش استفاده بسیار باز می‌گذارد، برخلاف صندلی‌های ثابت کسل کننده که در خیلی از شرایط و محیط‌ها قابل استفاده نیستند.
بنابراین سعی کنید نوع صندلی گردانی که برای خرید انتخاب می‌کنید طوری باشد که بتوانید بهترین و بیشترین استفاده را از آن ببرید تا پولی که داده اید را حلال کنید!
 
با صندلی‌های گردان شکیل، اداره ای حرفه ای و جذاب بسازید 
بخواهیم یا نخواهیم امروزه صندلی‌های گردان از اساسی ترین اجزای مبلمان اداری محسوب می‌شوند و شما در هر شرکت و اداره ای پا بگذارید یک مدل از این صندلی‌ها را می‌بینید.
اگر در یک محیط اداری هستید و یا اینکه محیطی اداری دارید پس مطمئنا می‌دانید که اولین آیتمی که نظر ارباب رجوع را جلب می‌کند مبلمان اداری و سبک چینش آن است. پس در نتیجه اگر به فکر کسب و کاری موفق هستید، شک نکنید یکی از اصلی ترین تعیین کننده‌ها در روند پیشرفت کارتان همین مبلمان اداری شماست که باید بسیار شیک و شکیل باشد تا مشتری و ارباب رجوع به شما و کسب و کارتان اعتماد بیشتری پیدا کند.
کارشناسان طراحی داخلی بر این عقیده اند که شما با استفاده از صندلی‌های گردان شکیل و مطابق مد روز می‌توانید به محل کار خود جذابیت دوچندانی بدهید و در نتیجه کار شما با روحیه و نشاط بیشتری پیش می‌رود و ارباب رجوع شما هم از اینکه در چنین فضای شیک و حرفه ای حضور دارد احساس رضایت می‌کند.
 
صندلی گردان، محبوب ترین صندلی اداری  
از آنجایی که کارمندان تقریبا تمام وقت اداری را بر روی صندلی نشسته اند، نوع صندلی برای آنان بسیار مهم است و در حقیقت یک صندلی خوب می‌تواند سلامت جسمی و کیفیت کارایی او را تضمین کند ولی در عین حال صندلی نا مناسب نه تنها کیفیت کار او را کاهش می‌دهد بلکه سلامتی او را نیز تهدید می‌کند.
این است که کارمندان علاقه زیادی به صندلی گردان دارند و به نوعی این نوع صندلی‌ها به محبوب ترین صندلی‌های اداری تبدیل شده چراکه در کنار زیبایی از راحتی بسیار زیادی هم برخوردار است و در نتیجه کارمندان در هنگام کار، حس آرامش و راحتی بیشتری دارند.
بنابراین پیشنهاد ما به کارفرمایان عزیزی که به دنبال کیفیت کار بیشتری هستند و همچنین سلامت کارمندانشان برایش مهم است، آن است که صندلی گردان را به لیست خرید‌های ضروری اضافه کنند.

چه صندلی گردانی برای خرید مناسب است؟!  
اولویت اول) در خرید صندلی گردان اولین اولویت مربوط می‌شود به جنس آن صندلی که باید سعی کنید از جنس‌های بهتر استفاده کنید. جنس صندلی‌های گردان می‌تواند از چرم، پلی وینیل کلراید (که نوعی پلاستیک است) و یا پلی استر باشد. در ضمن خوب است بدانید که بعضی از صندلی‌های گردان از مواد بازیافتی ساخته می‌شوند که در نتیجه با محیط زیست هم سازگاری بیشتری دارد.
اولویت دوم) سراغ صندلی‌های گردانی بروید که اندازه مناسبی دارند و آنها را بر اساس قد و وزن خودتان یا کارمندانتان انتخاب کنید تا پهنا و ارتفاع صندلی‌ها با قد و وزن شما یا کارمندانتان مطابق باشد.
البته همانطور که می‌دانید بیشتر صندلی‌های گردان، ارتفاع آنها تنظیم می‌شود، بنابراین سنجش وزن مهم تر از سنجش قد خواهد بود.
 
میز کارمندی، ایده ای حرفه ای برای اداره‌ها  
یکی دیگر از تجهیزات لازم و ضروری برای هر سازمان و شرکتی، میز اداری است که با استفاده از این میز‌ها شما فضای شرکت یا اداره خود را مدیریت می‌کنید و هر یک از کارمندان را در بخش خودش مشغول به کار می‌کنید که نظم زیبایی را برای مجموعه شما به ارمغان می‌آورد.
همانطور که می‌دانید اصلی ترین و بیشتر اعضای فعال یک مجموعه اداری را کارمندان تشکیل می‌دهند که در نتیجه بیشترین فضا را هم آنها اشغال می‌کنند، بنابراین ایده خرید میز کاری می‌تواند ایده ای بسیار عالی برای ایجاد فضایی مناسب و مطلوب در اداره به حساب آید.
 
پیشنهادی برای مدیریت فضای محدود در اداره‌ها 
اگر شما با محدودیت فضایی مواجه هستید احتمالا این گزینه به ذهنتان می‌آید که باید از ابعاد میز کارمندی خود کم کنید تا فضای بیشتری داشته باشید ولی پیشنهاد می‌کنیم به جای این کار، سراغ یک طراحی اصولی و حرفه ای بروید تا حداکثر استفاده را از فضای خودتان ببرید، بنابراین سعی کنید از طراحان داخلی در این زمینه حتما مشورت بگیرید.
همچنین شما می‌توانید به جای میز کارمندی، سراغ خانواده میز‌های مدیریتی بروید که برخی از آنها ابعاد کوچک‌تری دارند و مقداری جمع و جور تر هستند و به راحتی همان مزیت‌های میز کارمندی را به شما ارائه می‌دهند.

ابعاد میز کارمندی:
اندازه میز‌های کارمندی مختلف است ولی معمولا طول آن بین 120 تا 170 سانتی متر و عرض آن بین 60 تا 75 سانتی متر بوده و ارتفاع آن هم 75 سانتی متر می‌باشد.

چرا میز کارمندی ضروری است؟!       
هر کارفرمایی به خوبی می‌داند که افزایش بازدهی شرکت مربوط می‌شود به نحوه عملکرد کارمندان آن شرکت و کارمندان قرار است تمام زمان خود را روی صندلی و پشت یک میز کاری بنشینند و خدمت رسانی کنند و حالا سوال این است که آیا امکان دارد بدون یک میز کامندی، آن کارمند بتواند به کار‌ها رسیدگی کند؟! مطمئنا اگر یک میز حرفه ای کارمندی برای او وجود داشته باشد تا بتواند کار‌های خود را مدیریت کند، خیلی بهتر است و در عین حال ارباب رجوع هم با دیدن این نظم و ترتیب، اعتماد و رضایت بیشتری نسبت به آن شرکت یا اداره پیدا می‌کند.
 
مبلمان اداری، جاذبه ای برای مشتری و ارباب رجوع 
شاید بتوان گفت یکی از اصلی ترین جاذبه‌های ادارات و شرکت‌ها برای مشتری‌ها و سرمایه گذاران، همین مبلمان اداری و چینش آن است که می‌تواند محیط کاری شما را برای آنان حرفه ای و جذاب کند. واقعا حیف است که شما خدمات قدرتمندی داشته باشید ولی به خاطر ضعف در چیدمان مبلمان اداری خود یا وجود نقصی در آن، کسب و کار خوبی نداشته باشید.
پیشنهاد ما برای شما آن است که اگر به دنبال ایجاد فضایی حرفه ای و جذاب در محیط کاری خود هستید، حتما از سایت مبلمان اداری قصر چوب دیدن کنید تا با طرح‌ها و مدل‌های مختلف و فوق العاده حرفه ای موجود در زمینه مبلمان اداری بیشتر آشنا شوید و بتوانید خریدی مطمئن و در عین حال مقرون به صرفه داشته باشید‌...‌.
 منبع : ویرلن