کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نکات مهمی که قبل از خرید مبل جدید باید بدانید

17 آذر 1398 ساعت 15:14


گروه کسب و کار: با توجه به کمبود فضا در خانه‌های مدرن امروزی طراحان مبلمان و دکوراسیون داخلی لزوم تغییرات در مبلمان را در دستور کار قرار داده و سعی کردند تا این مشکل مبل‌های کرنر یا ال شکل را رفع کنند. اگر شما نیز قصد خرید مبلمان ال شکل برای منزل خود دارید، ممکن است انتخاب و خرید مبل ال برای شما دشوار باشد. به نقل از مجله صورتی‌ها ، با دانستن نکات و راهنمای خرید این مبل‌ها می‌توانید بهترین مبل ال را برای خود انتخاب و خریداری کنید.

نکاتی که قبل از خرید مبل ال باید بخوانید
طراحان با در نظر گرفتن دو ویژگی راحتی و فضای اشغالی کم دست به طراحی مبل‌های ال شکل کرده‌اند که می‌توان گفت تصور قدیمی و کلاسیک مبل در ذهن‌ها را به چالش کشیده‌اند. مبل‌های ال شکل دارای طرح‌های مختلف از مبل ال کلاسیک گرفته تا مدرن هستند که دستِ کم دارای یک مبل گوشه و زاویه‌ی ۹۰ درجه هستند. به همین دلیل این نوع مبل‌ها با بهره‌گیری از گوشه‌های اتاق، فضای خالی آن را پر نشان داده در حالی که فضای زیادی اشغال نمی‌کنند و فضای زیادی برای نشستن در اختیار صاحب‌خانه قرار می‌دهند. این مبلمان دارای یک گوشه و دو یال هستند که یک یال آن در مقایسه با یال دیگری کوتاه‌تر بوده و به همین دلیل به آن مبل ال شکل می‌گویند. البته در مدل‌های خاصی دیده شده است که طول یال‌ها با یکدیگر برابر بوده و حتی برخی از آن‌ها دارای دو گوشه هستند ولی به طور کلی به آن‌ها مبل ال شکل می‌گویند.

پیشنهاد برای شما قبل از خرید مبل جدید : همه چیز درباره تعمیر مبل راحتی
مبل‌های ال شکل در مقایسه با مبل‌های معمولِ قدیمی دارای ویژگی‌ها و مزیت‌هایی هستند که برای خرید مبل ال باید آن‌ها را در نظر بگیرید و بدون دلیل دست به خرید نزنید . ویژگی‌های مبل ال شکل مبل ال دارای ویژگی‌هایی است که به آن در مقایسه با مبل‌های دیگر ارجحیت می‌دهند. نکته اول اینکه این مبلمان دارای طرح ساده و در عین حال شیک و مدرنی هستند که می‌تواند با هر دکوراسیونی هماهنگ شود و به دلیل همین طراحی بعید است قدیمی شود. در اصل طراحی این نوع مبلمان به دلیل راحتی بیش از حد برای اتاق نشیمن در نظر گرفته می‌شود ولی طرح‌ها و مدل‌های دیگری نظیرِ مبل ال رنگی، کلاسیک و ... می‌تواند برای پذیرایی نیز استفاده شود. همچنین به دلیل فضای اشغالی کم، این نوع مبلمان یک گزینه‌ی عالی برای دفاتر و شرکت‌هایی هستند که شاید با کمبود فضا مواجه باشند. حال در ادامه به ویژگی‌ها منحصر به‌فرد مبل ال اشاره می‌کنیم که هر کدام از آن‌ها می‌تواند یک مزیت باشد.

مبل ال فضای کمی را اشغال می‌کند
به دلیل طراحی گوشه‌ای و استفاده بهینه از گوشه‌های اتاق این نوع مبل‌ها فضای کمتری از اتاق را اشغال می‌کنند و یک جورهایی جمع‌وجور هستند. در عین حال که فضای اشغالی آن‌ها کم است، در این فضای کم تعداد افراد بیشتری نسبت به ظرفیت آن می‌توانند بنشینند. این مبل را می‌توانید در گوشه‌های اتاق قرار دهید و از فضای خالی و بلا استفاده اتاق به بهترین شکل استفاده کنید. مبل ال فضای اتاق را بزرگ و زیبا نشان می‌دهد طراحی زیبای این مبل‌ها باعث زیبایی خاص دکوراسیون اتاق می‌شود. همچنین این مبل‌ها فضای اتاق را بزرگ‌تر از آنچه که هست نشان می‌دهند. شاید دلیل آن این باشد که از فضا بهترین استفاده را می‌کند. با وجود کوچک بودن مبل ال تعداد تفرات بیشتری می‌توانند بر روی آن بنشینند و شما نیازی نخواهید داست که مبل‌های اضافه در اتاق قرار دهید و همین هم فضای اتاق را بزرگتر نشانخواهد داد. مبلمان ال شکل بهترین گزینه برای دورهمی‌ها هستند این مبل می‌تواند یک کانون گرم برای سرگرمی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی کوچک باشد.

مبل‌های ال علیرغم فضای مورد نیاز کم، افراد بیشتری نسبت به ظرفیت موجود می‌توانند، بر روی آن بنشینند. طراحی این نوع مبل به صورتی است که همه دور هم جمع می‌شوند که این موجب ایجاد یک فضای صمیمی برای معاشرت می‌شود. با ویژگی‌های مبل‌های ال شکل آشنا شدید. این نوع مبلمان در انواع و مدل‌های مختلفی هستند که طراحی و مواد استفاده شده در ساخت آن‌ها باعث ایجاد این تمایز شده است. مبل ال کلاسیک، مبل ال رنگی، مبل ساده، مینیمال، مینی ال، مبل ال پارچه‌ای و ... از انواع مختلف این نوع مبلمان هستند. البته توجه داشته باشید که انتخاب و خرید پارچه مبلی متناسب با دکوراسیون خانه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
چی بچین با آدرس www.Chibechin.com کار خود را آغاز کرده است تا به شما کمک کند خانه خود را روز به روز زیباتر از قبل بچینید. در چی بچین شیوه‌های نوین طراحی داخلی خانه، مبلمان، سبک‌های جدید، چینش دکوراسیون و ترکیب‌ رنگ‌ها را مطالعه می‌کنید و به صورت روزانه نکات مهمی درباره جدیدترین ترندهای طراحی‌ داخلی و چیدمان بدست می‌آورید.


کد مطلب: 193521

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/193521/نکات-مهمی-قبل-خرید-مبل-جدید-باید-بدانید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir