به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ساعت ۰۰:۱۶
کد مطلب : ۱۹۳۶۳

ایکاش مجیدی اول فصل خداحافظی می‌کرد

گروه ورزشي: پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: دلیل خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال را نمی دانم اما ای کاش او ابتدای فصل این تصمیم را می‌گرفت.
«حسن روشن» در گفت و گو با ایرنا گفت: بعد از اینکه مجیدی پیش از فصل از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و به میادین بازگشت، دیگر از او بی اطلاع هستم ولی ای کاش او همان زمان این کار را می‌کرد. پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اینکه بازیکنان محبوب فوتبال ایران یکی پس از دیگری از میادین فوتبال خداحافظی می کنند و شاید فقط علی کریمی از نسل طلایی باقی مانده است، گفت: تا زمانی که آکادمی نداشته باشیم باید شاهد از دست رفتن ستاره‌های خود باشیم زیرا ما امروز در فوتبال خود بازیکنی را تربیت نمی‌کنیم که جایگزین این ستاره‌های محبوب شوند.

وی افزود: این بازیکنان در دل مردم جای دارند و مردم با آنها خاطرات خوبی را ثبت کرده اند که برای جایگزین شدن آنها بازیکنان جوان کار دشواری در پیش رو دارند. روشن در خصوص اینکه آیا مشکلات داخلی باشگاه استقلال در خداحافظی مجیدی نقش داشته است، خاطرنشان کرد: من دقیق نمی‌دانم اما زمان خیلی چیزها را ثابت می‌کند و مطمئن باشید مشکلات استقلال هم بی تاثیر نبوده است.

۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۰۷:۰۰
رضا زاده اگر وزنه برداری نبود که این اندازه......
حالا چی شده که اعتبار و آبروی مملکت را به حراج گذاشته
و از افراد بدون در نظر گرفتن منافع ملی دفاع میکنه
زودتر جمش کن تا آبرو داری
مردم به چیز دیگری احتیاج دارن (158007)
مهندس بدمک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۱:۲۳
خیلی خیلی از خداحافظی فرهاد دلگیرم با چشمانی چر ز اشک میگوییم ما هرگز تورا فراموش نخواهیم کرد تو برای ما مانند رستم می مانی.ما هرگز مثل پرسپولیسی هانیستیم که بعد از رفتن بازیکن از تیم اورا نشناسیم(برای کسب اطلاع بیشتر به سریال پژمان رجوع کنید) (158162)