به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۱۹۳۷۱۰

ادعای گُل: یحیی سرمربی تیم ملی می‌شود

ادعای گُل: یحیی سرمربی تیم ملی می‌شود
گروه ورزشی_ رسانه ها: روزنامه گل نوشت: شواهد و شنیده ها خبر از مربی ایرانی میدهد یحیی گل محمدی در یک قدمی تیم ملی ایران!؛ مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس که در این سالها در کسوت مربیگری نتایج خوبی گرفته و چند عنوان قهرمانی را در کارنامه دارد، این روزها از او به عنوان کاندید داخلی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران نام برده می شود. مربی موفق این روزها کسی نیست جز یحیی گل محمدی که در چند سال گذشته با تیم هایی چون نفت تهران، ذوب آهن و شهر خودرو نتایج خوبی گرفته است و حالا به خاطر این عملکرد در لیست مدیران فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی قرار دارد.

گل محمدی با نفت تهران در لیگ برتر سوم شد و نخستین سهمیه آسیایی را برای این تیم تهرانی گرفت. سپس دو فصل پیاپی با ذوب آهن در لیگ برتر درخشید و با این تیم قهرمان جام حذفی ایران شد. او یک نیم فصل خوب را هم با تراکتور سپری کرد و بعد هدایت شهرخودروای را به عهده گرفت که در چند سال گذشته با نام پدیده همیشه جز و کاندیداهای سقوط بود ولی او با حضورش موفق شد یک تیم بدون ستاره را به مدعی تبدیل کرده و با این تیم در نخستین حضورش سهمیه آسیایی برای تیم مشهدی گرفت و امسال هم در کورس قهرمانی قرار دارد.موفقیت های گل محمدی در این مدت باعث شد که او گزینه هدایت پرسپولیس باشد ولی مدیران مشهدی حاضر نشدند مربی موفق خود را به قهرمان ۳ ساله ایران بدهند. اما موضوع به همین جا ختم نشد چراکه این مربی مشتری پروپاقرص دیگری هم داشت به نام فدراسیون فوتبال! 

قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر و در زمانی که پرسپولیسی ها به حضور او در پایتخت فکر می کردند، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پیشنهاد سرمربیگری تیم امید را به یحیی گل محمدی داد که بعد از چند نوبت مذاکره درنهایت باهم به توافق نرسیدند تا یحیی دوباره هدایت شهر خودرو را به عهده بگیرد. اما حالا بعد از 6 ماه دوباره اسم یحیی در راه روهای فدراسیون فوتبال شنیده می شود و اینکه او گزینه جدی هدایت تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.بعد از کسب نتایج ضعیف ویلموتس بلژیکی در راه جام جهانی و دو شکست تحقیر آمیز مقابل بحرین و عراق، مقامات فدراسیون به این فکر افتادند تا تغییراتی در کادر فنی ایجاد کنند. از آن سو مربی بلژیکی هم به خاطر عدم پرداخت به موقع پولش به صورت یک طرفه اقدام به فسخ قراردادش کرد تا همه چیز دست به دست هم بدهد و به صورت خودکار بحث سرمربی جدید تیم ملی جدی تر از قبل دنبال شود.
برچسب ها: تیم ملی فوتبال