به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۱۹۳۷۶۵

طرح مفهومی از "گوشی تسلا" منتشر شد

گروه فناوری: "مارتین هاجک"(Martin Hajek) طراح صنعتی هلندی اخیرا تصاویری را منتشر کرده است که طی آن می‌گوید اگر ایلان ماسک روزی بخواهد گوشی هوشمندی طراحی و توسعه دهد اینگونه خواهد بود.
طرح مفهومی از "گوشی تسلا" منتشر شد
"ایلان ماسک" مدیرعامل تسلا به عنوان فردی خلاق و غیرقابل پیش‌بینی شناخته می‌شود و همیشه با توسعه فناوری‌های گوناگون همه افراد را شگفت زده می‌کند. اکنون یک طراح صنعتی هلندی با انتشار چند تصویر ادعا کرده است اگر ایلان ماسک روزی قصد طراحی و توسعه یک گوشی هوشمند را داشته باشد، گوشی‌ها اینگونه که وی به تصویر کشیده، خواهد بود.تسلا طی دو دهه گذشته وقت خود را برای دستیابی و توسعه فناوری‌های عرصه خودرو و موشک‌های فضایی صرف کرده است. به نظر شما اگر این فرد روزی بخواهد یک گوشی توسعه دهد آن گوشی چگونه خواهد بود؟

مارتین هاجک طراح صنعتی هلندی اخیرا چند تصویر در سایت خود منتشر کرده و گفته است اگر ایلان ماسک روزی بخواهد گوشی توسعه دهد طراحی گوشی آن احتمالا شبیه خودروی مدل اس ایکس تسلا خواهد بود. مارتین هاجک علاوه بر این پیش‌بینی طراحی ‌ای درباره خودرو مفهومی Citroen eCV نیز منتشر کرده است.با توجه به گفته‌های این طراح، گوشی هوشمند تسلا احتمالا تسلا مدل P نام خواهد داشت و رنگ آن قرمز براق خواهد بود و دارای اسپیکرهای قدرتمند مجهز به الیاف کربن خواهد  بود که این موضوع آن را به یک گوشی اسپرت تبدیل می‌کند و به جای شکل جعبه‌ای، لبه‌های این تلفن هوشمند گرد خواهد بود و صفحه نمایش آن نیز به گونه‌ای برجسته است و چیزی شبیه به گوشی‌های فعلی موجود در بازار نخواهد بود.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: تسلا