به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۱۹۳۷۹۳
در فیلم گردی رایگان فیلم ببینید؛

تماشای رایگان فیلم «شبی که ماه کامل شد»

گروه فرهنگی: در این فیلم که ترکیبی از یک درام سیاسی، رخدادهای تاریخی و یک داستان عاشقانه اما دلهره‌آور است، نرگس آبیار با روایتی نفس‌گیر جایگاه خود را به عنوان یک استعداد نوظهور در سینمای ایران تثبیت می‌کند.
تماشای رایگان فیلم «شبی که ماه کامل شد»
فیلم شبی که ماه کامل شد بر اساس یک رخداد واقعی برای عبدالحمید ریگی و همسرش فائزه منصوری، نوشته و ساخته شده است. نرگس آبیار در فیلم شبی که ماه کامل شد در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر، ا نامزدی در ۱۳ رشته این جشنواره، توانست ۶ سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین چهره پردازی را به خود اختصاص دهد.
در خلاصه ی این فیلم آمده است: دختر جوانی از جنوب شهر تهران که درگیر عشق جوانی شهرستانی میشود و این در حالی است که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است که در این مسیر برادرش با او همراه میشود اما در میانه راه اتفاقاتی برای آنها رقم میخورد.
علاوه بر این‌ها ،همانند این فیلم در سینمای ایران انگشت‌شمار است. فیلمی که با جسارت محض به سراغ یک موضوع واقعی برود در قبال آن برداشت و قضاوت شخصی ارائه کند و بیننده را دعوت کند در باب آن موضوع به یک قضاوت شخصی برسد. بازیگران هم به‌اندازه خود فیلم، شمارا شگفت‌زده می‌کنند از هوتن شکیبا که از کاراکترش در لیسانسه‌ها، فرسخ‌ها دور شده تا الناز شاکردوست که بی‌شک ستاره بی‌چون‌وچرای «شبی که ماه کامل شد» است
 
عوامل فیلم:
بازیگران: الناز شاکردوست ، هوتن شکیبا ، فرشته صدرعرفایی، شبنم مقدمی، پدرام شریفی و فرید سجادی حسینی.
کارگردان : نرگس آبیار، فیلمنامه : نرگس آبیار - مرتضی اصفهانی، تهیه کننده : محمدحسین قاسمی، مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان. محسن چاوشی برای شبی که ماه کامل شد می خواند.
برای مشاهده این فیلم می‌توانید به سایت تماشای آنلاین فیلم گردی مراجعه نمایید و از اشتراک یک ماهه رایگان بهره مند شوید.
برچسب ها: الناز شاکردوست