به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۱۹۳۸۶۸

خدمات بی‌نظیر pbxshop.co برای آموزش سانترال پاناسونیک

گروه فناوری: با ویدیو‌های آموزش سانترال و پکیج‌های آموزشی کامل و مقدماتی که سایت pbxshop.co در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید خودتان به عنوان یک فرد حرفه ای به راحتی همه ی مدل‌های دستگاه سانترال پاناسونیک را در محیط‌های مختلف نصب، راه اندازی و برنامه ریزی نمایید.
خدمات بی‌نظیر pbxshop.co برای آموزش سانترال پاناسونیک
با ویدیو‌های آموزش سانترال و پکیج‌های آموزشی کامل و مقدماتی که سایت pbxshop.co در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید خودتان به عنوان یک فرد حرفه ای به راحتی همه‌ی مدل‌های دستگاه سانترال پاناسونیک را در محیط‌های مختلف نصب، راه اندازی و برنامه ریزی نمایید.
تیم فنی این مرکز در راستای هدف اصلی و مهم خود یعنی ارائه ی بهترین خدمات آموزش سانترال پاناسونیک به مشتریان و کسانی که قصد ورود به این حوزه کاری را دارند، سعی کرده است تا از روش‌های مختلفی که برای کاربران مورد پسند تر است برای این کار استفاده نماید.

آموزش سانترال
با توجه به اینکه جهان هر روز در زمینه‌های مختلفی پیشرفت می‌کند، شرکت‌ها و سازمان‌ها برای توسعه ی ارتباطات خود و موفقیت‌هایی که از طریق ارتباط بیشتر و بهتر با مشتریان به دست می‌آید، باید از مراکز تلفن در ساختار خود استفاده نمایند.


آموزش سانترال

مراکز تلفن توسط شرکت‌های مختلفی در سراسر جهان تولید می‌شوند که پاناسونیک را می‌توان مهم ترین و با کیفیت ترین این شرکت‌ها دانست.
انواع مدل‌های مختلف سانترال دارای ساختار خاصی برای نصب و راه اندازی می‌باشند که همین امر باعث شده است تا نصب دستگاه سانترال و راه اندازی تمامی امکانات آن متناسب با نیاز محیط به عنوان یک تخصص در نظر گرفته شود.
همچنین اگر بخواهیم از امکانات مختلف این سیستم‌ها در محیط کاری خود استفاده نماییم حتما باید تخصص‌هایی در این زمینه داشته باشیم تا بتوانیم مطابق با نیاز خود هر کدام از امکانات این دستگاه‌ها را فعال کنیم.

برای این کار باید کار‌های نصب و راه اندازی امکانات مختلف دستگاه سانترال را به یک تیم فنی تخصصی مانند تیم متخصصین گروه پی بی ایکس شاپ بسپاریم.
با توجه به مشکلات مختلفی که در زمینه استفاده از امکانات و راه اندازی آن‌ها ممکن است در گذر زمان برای کاربران دستگاه‌های سانترال به وجود بیاید، تیم فنی ما از طریق روش‌های مختلف اقدام به آموزش سانترال نموده است.
آموزش سانترال باعث می‌شود تا کاربران بتوانند تمامی مشکلات به وجود آمده در محیط کاری را به راحتی حل نمایند.
از جمله مزایای آموزش سانترال که توسط تیم فنی و تخصصی پی بی ایکس شاپ ارائه می‌شود می‌توان به کاهش هزینه‌ها و همچنین کاهش اتلاف زمان برای برطرف نمودن مشکلات اشاره نمود.

خدمات نصب و پشتیبانی در کنار آموزش از طریق ویدیو‌های کوتاه
 تیم‌های مختلفی در دوره‌های آموزش سانترال پاناسونیک مرکز شرکت نموده و با اخذ مجوز‌های لازم زیر نظر این مرکز اقدام به فعالیت در این زمینه برای سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف می‌نمایند.
پشتیبانی ویژه ای توسط مجرب ترین کادر ادرای و فنی از این تیم‌ها در مرکز صورت می‌گیرد تا مشتریان بتوانند تمامی مسائل پس از نصب و راه اندازی دستگاه را تیم اداری مرکز در میان گذاشته و پاسخ سوالا خود را به دست آورند.
خدمات مرکز به همین جا خلاصه نمی شود و همین تماس‌های مشتریان با مشاوران مرکز برای حل مشکلات دستگاه‌های سانترال زمینه ساز ساخت ویدیو‌های آموزشی کوتاه که بر روی سایت قرار می‌گیرد شده است.

یعنی تیم فنی مرکز براساس مشکلاتی که مشتریان مطرح می‌کنند با نظر اساتید با تجربه، ویدیوهای آموزشی عملی را برای حل آن مشکل برای دیگر افراد بر روی سایت قرار می‌دهد.
پکیج آموزش سانترال
یکی از بهترین و شاید بی سابقه ترین خدمات پی بی ایکس شاپ را می‌توان تولید و ارائه ی پکیج‌های آموزش سانترال دانست.
پکیج آموزش سانترال 824 که یکی از محبوب ترین دستگاه‌های سانترال در داخل کشور می‌باشد، شامل تمامی مراحل برنامه ریزی دستگاه و کد‌های مربوط به آن برای راه اندازی امکانات مختلف و همچنین نحوه ی اتصال تلفن‌های داخلی و خطوط شهری به دستگاه می‌باشد.


پکیج آموزش سانترال 824

موفقیت‌هایی که از طریق پکیج آموزش سانترال 824 به دست آمد باعث شد تا تیم فنی با همکاری تیم تدوین مرکز یک پکیج آموزش کامل و جامع در مورد سانترال‌های TDA تهیه و تدوین نمایند.
این پکیج که شامل صفر تا صد راه اندازی دستگاه‌های سانترال سری TDA می‌باشد با بهترین و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
علاوه بر این پکیج آموزش سانترال TDA مزایای زیادی مانند آپدیت‌های رایگان و دو ساعت کلاس آموزشی حضوری با بهترین اساتید داخلی را برای مشتریانی که محصول را خریداری می‌کنند به همراه دارد.

پکیج آموزش سانترال NS500 و راه اندازی سیپ ترانک
تیم فنی مرکز PBXSHOP.CO دو پکیج دیگر را با توجه به درخواست‌های مکرر مشتریان خود روی سایت خود قرار داده است که با توجه به کاربردی بودن آن‌ها می‌تواند بسیار مورد استفاده قرار بگیرد.
در پکیج آموزش مقدماتی سانترال NS500 تمامی مسائل مربوط به برنامه ریزی‌های مخابراتی این محصول ارائه شده است که البته در پکیج‌های بعدی برنامه ریزی‌های تحت شبکه دستگاه روی سایت قرار می‌گیرد تا تمامی مشتریان مبتدی و حرفه ای بتوانند از با این آموزش سانترال تمامی مشکلات خود در محیط را برطرف نمایند.
راه اندازی سیپ ترانک نیز با توجه به مزایای بسیار زیادی که برای سازمان‌ها و شرکت‌ها به همراه دارد با هدف صرفه جویی در هزینه‌های این ارگان‌ها و بالا رفتن کیفیت تماس آن‌ها تهیه و تدوین شده است.

پکیج آموزش یکپارچه سازی سرور ایزابل با سانترال NS500
 

پکیج آموزش یکپارچه سازی سرور ایزابل با سانترال پاناسونیک NS500
 
با توجه به اینکه امروزه سازمان‌ها و شرکت‌های داخلی به خوبی مزایای استفاده از دستگاه‌های سانترال تحت شبکه مانند سانترال NS500 را درک نموده اند، بیشتر آن‌ها به سوی خرید این دستگاه‌ها و استفاده از آن‌ها در محیط‌های کاری سوق پیدا کرده اند.
راه اندازی و برنامه ریزی این دستگاه‌ها تفاوت‌هایی از نظر برخی از امکانات با دیگر دستگاه‌ها داشته و برای استفاده از این امکانات لازم است تا هزینه‌های بالایی برای خرید لاینسس پرداخت شود.
یکی از مهم ترین کار‌هایی که می‌توان برای استفاده از این خدمات به صورت رایگان انجام داد، یکپارچه سازی سرور ایزابل با سانترال NS500 می‌باشد.
در این پکیج آموزش سانترال به صورت کاملاً عملی دو دستگاه با هم یکپارچه شده اند تا مشتریان بتوانند از خدمات این دستگاه‌ها برای کار‌های مختلف و بی نظیری مانند گزارش گیری حرفه ای استفاده نمایند.
برچسب ها: آموزش سانترال