به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۱۹۳۸۷۸

معرفی گلکسی فولد ۲ با نمایشگر UTG

گروه فناوری: براساس آخرین اخبار، گوشی هوشمند تاشدنی گلکسی فولد ۲ با نمایشگر UTG معرفی می‌شود که از مقاومت بیشتری درمقابل خراشیدگی برخوردار است.
معرفی گلکسی فولد ۲ با نمایشگر UTG
حدودا یک ماه قبل، اخباری از گلکسی فولد ۲،‌ گوشی هوشمند تاشدنی بعدی سامسونگ، منتشر شد. آخرین اخبار حاکی از آن است که دستگاه تاشدنی بعدی کره‌ای‌ها از فناوری کاملا جدیدی برای نمایشگر بهره خواهد برد. اواخر آبان‌، گفته شد قیمت گلکسی فولد ۲ ارزان‌تر از مدل اولیه خواهد بود و پتنت جدید کره‌ای‌ها که در اداره‌ی مالکیت معنوی اتحادیه‌ی اروپا (EUIPO) ثبت شده،‌ از برنامه‌های جدید سامسونگ خبر می‌دهد.به‌نظر می‌رسد باید منتظر دستگاهی با نمایشگر مجهز به لایه‌ی انعطاف‌پذیر جدید UTG مخفف Ultra-Thin Glass باشیم. این پوشش و لایه‌ی انعطاف‌پذیر می‌تواند برای تمامی دستگاه‌های الکترونیکی و انواع نمایشگر استفاده شود؛ البته کاربرد اصلی آن برای گوشی‌های هوشمند در نظر گرفته شده است.

آخرین اخبار حاکی از آن است که سال آینده گلکسی فولد ۲ با بهره‌مندی از لایه‌ی UTG به بازار عرضه می‌شود و با این پوشش جدید، برخی از مشکلات موجود در گلکسی فولد برطرف خواهد شد. نمایشگر UTG مقاومت بیشتری دربرابر خراشیدگی از خود نشان خواهد داد و باتوجه‌به اینکه ازنظر فنی روکش UTG از جنس شیشه‌ است، به لایه‌ی محافظتی اضافی نیاز ندارد.احتمالا ضخامت این پوشش ۳۰ (به ضخامت موی انسان) تا ۱۰۰ میکرومتر خواهد بود؛ البته در‌حال‌حاضر تولید نمایشگر UTG با سختی‌ها و محدودیت‌هایی رو‌به‌رو است و قیمت گرانی نیز خواهد داشت. شایان ذکر است پیش‌تر گفته شده بود گلسی فولد ۲ ارزان‌قیمت‌تر از گلکسی فولد خواهد بود و می‌تواند با موتورولا Razr محصول ۲۰۱۹ رقابت کند.
مرجع : زومیت
برچسب ها: گلکسی