کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

ایلنا , 24 آذر 1398 ساعت 12:54

گروه ورزشی: استقلال بیشترین سهم را در بین 11 بازیکن تیم منتخب هفته پانزدهم دارد.


هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر هم با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید. در این میان مثل همیشه برخی از بازیکنان عملکرد خوبی در ترکیب تیم خود داشتند که تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم:

دروازه‌بان: مهدی رحمتی (شهر خودرو)
در روزی که بازیکنان نساجی در خانه خودش بازی به مراتب بهتری نسبت به شاگردان گل‌محمدی از خود نشان دادند، حمله‌های خطرناک زیادی هم روی دروازه تیم میهمان شکل گرفت و اگر درخشش رحمتی در این بازی نبود شهر خودرو همین یک امتیاز را هم از قائمشهر به خانه نمی‌برد. گلر با تجربه شهر خودرو در این دیدار نشان از روزهای اوج خودش داشت.

مدافع میانی: رضا اسدی (تراکتور)
در شرایطی که تراکتور ایمان سلیمی را به دلیل مصدومیت همچنان در اختیار ندارد، رضا اسدی در پست غیر تخصصی زوج خانزاده در خط دفاع میانی است و اتفاقا عملکرد خوبی هم دارد. اسدی با بینی شکسته و با گارد روی صورت در دیدار مقابل فولاد ظاهر شد و علاوه بر عملکرد خوب دفاعی، توانست تک گل 3 امتیازی برای تیمش را به ثمر برساند.

مدافع میانی: محمد دانشگر (استقلال)
دانشگر در فصل نوزدهم تصمیم گرفته یکی از چهره‌های ویژه و کلیدی استقلال باشد و تا اینجای کار در بازی‌های زیادی توانسته گره‌گشای کار تیمش باشد. او در خط دفاع بارها حملات مهاجمان شاهین را با جایگیری خوب دفع کرد و در نهایت مزد بازی خوبش را با زدن یکی از 4 گل استقلال گرفت تا عملکردش کامل شود.

مدافع میانی: علیرضا ابراهیمی (گل‌گهر)
این دومین هفته پیاپی است که ابراهیمی ستاره تیمش لقب می‌گیرد و با بازی خوب خودش می‌تواند برای تیم سیرجانی تاثیرگذار ظاهر شود. ابراهیمی هفته گذشته مقابل پرسپولیس موفق به گلزنی شد و در دیدار این هفته مقابل ذوب آهن هم مانع از گلزنی تیم حریف شد و در کلین‌شیت گل‌گهر نقش اساسی و تعیین کننده داشت.

هافبک دفاعی: امید نورافکن (سپاهان)
نورافکن این روزها حسابی در اوج دوران فوتبالش به سر می‌برد و همینکه ستاره اصلی تیم بالانشین سپاهان در جدول محسوب می‌شود خودش گواه عملکرد خوب این بازیکن است و بدون اغراق او را باید در بین برترین‌های لیگ برتر قرار داد. نورافکن علاوه بر یک بازی حساب‌ شده توانست گل دوم و تمام‌کننده تیمش را هم به زیبایی هرچه تمام‌ تر وارد دروازه شیخ‌ویسی کند.

هافبک دفاعی: احمد نوراللهی (پرسپولیس)
نوراللهی در طول نیم فصل همیشه عملکرد خوبی در ترکیب پرسپولیس داشته ولی جنس بازی او شاید به گونه‌ای است که بعضاً این عملکرد خوب به چشم نمی‌آید و فقط وقتی همه در موردش صحبت می‌کنند که موفق به گلزنی یا دادن پاس گل شده باشد. نوراللهی در بازی با سایپا بهترین بازیکن پرسپولیس بود و با زدن گل دوم مزد این بازی خوبش را گرفت.

هافبک هجومی: پوریا آریاکیا (پارس جم)
وینگر چپ پارس جم جنوبی در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان یکی از آن بازی‌های خوب خودش را به نمایش گذاشت و هوشیاری او روی گل زودهنگامی که توانست برای تیمش به ثمر برساند جمی‌ها را از حریف خود پیش انداخت و این گل اگر با بدشانسی شاگردان کمالوند در ثانیه‌های پایانی همراه نبود، می‌توانست نخستین شکست فصل نفت مسجد سلیمان را رقم بزند.

هافبک هجومی: آرش رضاوند (استقلال)
هنوز نتوانسته آنطور که باید و شاید در ترکیب استقلال جا بیافتد تا عملکرد خوبی که در فصل گذشته در ترکیب سایپا از او شاهد بودیم را در جمع آبی‌‌پوشان ببینیم ولی رضاوند رفته رفته در حال پیشرفت و جا افتادن در ترکیب تیم جدیدش است و این روند رو به رشد را در طول هفته‌های اخیر می‌شود دید. او علاوه بر گلی که به شاهین زد عملکرد خوبی‌هم در سایر دقایق بازی داشت.

مهاجم: عماد میرجوان (نفت مسجدسلیمان)
در نیمه دوم برای نفت مسجد سلیمان به میدان آمد و توانست تعویض طلایی مهدی تارتار در این بازی باشد. میرجوان علاوه بر اینکه کار مهمی با زدن گل دقیقه 93 برای تیمش انجام داد و اجازه نداد طلسم شکست ناپذیری این تیم شکسته شود، در سایر دقایق حضورش در زمین هم آمار فوق‌العاده‌ای داشت که یکی از آنها رسیدن تمام پاس‌هایش به مقصد بود.

مهاجم: مهدی قائدی (استقلال)
کمتر کسی ابتدای فصل فکرش را می‌کرد که ستاره این فصل استقلال در خط حمله و امید اول گلزنی آبی‌ها مهدی قائدی جوان باشد و همه جا صحبت از مرتضی تبریزی و شیخ دیاباته بود ولی قائدی در لیگ نوزدهم به بلوغ فوتبالی خود رسیده و نه تنها بهترین بازیکن استقلال که حتی با انتخاب سازمان لیگ به عنوان بازیکن برتر نیم فصل نخست انتخاب شد. او یک گل انفرادی زیبا در دیدار با شاهین به ثمر رساند تا با فاصله گرفتن از رقبا 8 گله شود و در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

مهاجم: میلاد جهانی (صنعت نفت)
در هفته پانزدهم فقط نفت مسجد سلیمان نبود که با گلزنی در دقیقه 93 نتیجه بازی را تغییر داد و تیم نفتی دیگر یعنی نفت آبادان هم در همین دقیق روی گل زیبا و تماشایی میلاد جهانی توانست 3 امتیاز حساس بازی با ماشین‌سازی را مال خودش کند. جهانی بهترین بازیکن صنعت نفت در بازی با ماشین‌سازی بود و یکی از بهترین‌های لیگ در هفته پانزدهم.


کد مطلب: 193952

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/193952/تیم-منتخب-هفته-پانزدهم-لیگ-برتر-فوتبال

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir