کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کار سخت مادرید برای صدرنشینی لالیگا

ایسنا , 24 آذر 1398 ساعت 13:01

گروه ورزشی: والنسیا در سال جاری میلادی در ورزشگاه مستایا تنها یک بار مغلوب شده و رئال مادرید برای صدرنشینی در لالیگا کار آسانی نخواهد داشت.


والنسیا با خاطرات خوبی با سال ۲۰۱۹ خداحافظی می‌کند. این باشگاه در این سال نه تنها صد سالگی‌اش را جشن گرفت بلکه توانست یکی از هیجان‌انگیزترین سال‌های خود را سپری کند و موفقیت‌هایی به دست آورد. والنسیا در ماه می، پس از یازده سال توانست عنوان قهرمانی را در کوپا دل ری فتح کند. همچنین سه‌شنبه هفته گذشته پس از هفت سال به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. این تیم در حالی امشب (یکشنبه) آخرین بازی‌اش را در مستایا انجام می‌دهد و برابر رئال مادرید قرار می‌گیرد که تنها شکستش در ۱۲ ماه اخیر به دیدار برابر ایبار برمی‌گردد. البته والنسیا در رقابت‌های اروپایی نیز شکست را در این ورزشگاه تجربه کرده است. این تیم در نیمه نهایی لیگ اروپا مغلوب آرسنال شد و در هفته دوم لیگ قهرمانان نتیجه را برابر آژاکس واگذار کرد.

والنسیا که در قدیمی‌ترین ورزشگاه لالیگا (سال ۱۹۲۳ افتتاح شد) بازی می‌کند در این سال ۲۷ دیدار رسمی در مستایا انجام داد. ۱۵ بازی را با پیروزی به پایان رساند و در ۱۲ دیدار متوقف شد. همچنین سه شکست را تجربه کرد.رئال مادرید یکی از این ۲۷ حریف بود که میزبان ۲ بر یک پیروز شد.سفیدپوشان در طول تاریخ ۲۶ بار در مستایا پیروز شدند (تنها در لالیگا) و دومین تیمی هستند که بیشترین برد را به دست آوردند (بارسلونا توانسته در این ورزشگاه ۳۳ پیروزی کسب کند).دیدار دو تیم والنسیا و رئال مادرید از هفته هفدهم لالیگا امشب ساعت ۲۳:۳۰ برگزار می‌شود.


کد مطلب: 193953

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/193953/کار-سخت-مادرید-صدرنشینی-لالیگا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir