به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۱۹۳۹۶۲

درخشان: حضور رادو و بیرانوند نعمت است

گروه ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس حضور دو دروازه‌بان عالی را در پرسپولیس یک نعمت می‌داند و اعتقاد دارد سرمربی تیم باید در حفظ آمادگی آن‌ها تلاش کند.
درخشان: حضور رادو و بیرانوند نعمت است
تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته موفق شد با پیروزی برابر سایپا به رده سوم لیگ برتر برسد. حمید درخشان، پیشکسوت این تیم درباره این بازی اظهار کرد: بازی مهمی بود که پرسپولیس باید امتیاز می‌گرفت تا در کورس قهرمانی بماند و این پیروزی جای خوشحالی دارد. این برد از نظر روحی و روانی هم خیلی مهم بود. امیدوارم همین‌گونه ادامه بدهند و بتوانند موفقیت بیشتری حاصل کنند تا یک تیم آماده و خوب راهی لیگ قهرمانان آسیا شود.او درباره ناهماهنگی بازیکنان پرسپولیس زمانی که به دروازه حریف نزدیک می‌شوند هم بیان کرد: ایجاد هماهنگی طبیعتا نیاز به زمان دارد. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده خواهیم دید که تلاش و همکاری بیشتر منجر به رفع نواقص می‌شود.

درخشان درباره درخشش رادوشوویچ و همچنین تمرکز نداشتن بیرانوند در بعضی بازی‌ها هم توضیح داد: بخشی از فوتبال مربوط به آمادگی جسمانی بازیکنان است. این خیلی مهم است که یک مربی شرایطی ایجاد کند که بازیکنی که از آمادگی دور می‌شود، به سرعت به شرایط خوبش برگردد. من خوشحالم که تیم دو دروازه‌بان عالی دارد. به نظرم من این یک نعمت است و سرمربی باید در حفظ آمادگی آن‌ها تلاشش را بکند.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره علیپور هم، گفت: وقتی تیم در ۹۰ دقیقه یک موقعیت به دست بیاورد و آن از دست برود نمی‌توانیم به مهاجم خرده بگیریم. پرسپولیس باید اول در بحث ایجاد موقعیت گل کیفیتش را بالا ببرد و بعد از افزایش تعداد موقعیت‌های گل در هر بازی، به فکر گلزنی علیپور باشد.او ادامه داد: پرسپولیس در خط هافبک بازیکنان مقتدری دارد و به نظر من در این پست نیازی به جذب بازیکن جدید نیست.درخشان درباره ترافیک در پست دفاع وسط هم اظهار کرد: بازیکنان باید بدانند فوتبال حرفه‌ای است و ممکن است که در ترکیب اصلی نباشند اما باید تابع باشگاه باشند. تشخیص سرمربی هر چیزی که باشد باید به آن احترام گذاشت.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: پرسپولیس