به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۱۹۳۹۹۲

نماینده مجلس: روحانی و اعضای هیئت دولت در جریان «زمان دقیق» اجرای طرح بنزینی بودند

گروه سیاسی: عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، با اشاره به برگزاری چند جلسه کمیسیون‌های شوراها و سیاست داخلی با حضور وزیر کشور گفت: در این جلسه آقای رحمانی‌فضلی اعلام کرد چهارشنبه 22 آبان ماه دقیقاً دو روز قبل از اعلام رسمی افزایش قیمت بنزین، بنده در جلسه هیئت وزیران گزارشی ارائه دادم و اعلام شد که در روز جمعه 24 آبان ماه، افزایش قیمت بنزین انجام خواهد شد. در آن جلسه رئیس‌جمهور حضور داشت بنابراین وی از افزایش قیمت بنزین در روز جمعه اطلاع داشت.
اظهارات این نماینده مجلس به نقل از رحمانی فضلی در حالی است که حسن روحانی، اخیرا گفته بود او روز جمعه (پس از اعلام افزایش سه برابری قیمت بنزین) از این موضوع اطلاع یافته بود!
احمد علیرضابیگی، ادامه داد: مسئولان وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی نیز در کمیسیون شوراها بیان داشتند که ما به دولت اعلام کرده بودیم با توجه به مطالبات انباشته شده مردم، احتمال اغتشاش و بروز مشکلات امنیتی در صورت افزایش قیمت بنزین وجود دارد. نماینده تبریز همچنین به موضوع جزییات طرح اشاره کرد و گفت: وزیر کشور در جمع نمایندگان حاضر در کمیسیون گفتند اعضای شورای هماهنگی سران قوا راجع به جزییات اجرایی طرح افزایش قیمت بنزین بحث کرده بودند. عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: افزایش قیمت بنزین در آستانه انتخابات مجلس، با هدف عدم مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم انجام شد زیرا مجلسی که با محدودیت مشارکت روی کار بیاید، تأثیرگذار نخواهد بود و موی دماغ دولت نمی‌شود. 
برچسب ها: نماينده مجلس