به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۱۹۴۰۴۴

دانلود آهنگ جدید و داستان تکراری همه ما!

دانلود آهنگ جدید و داستان تکراری همه ما!
گروه فرهنگ و هنر: من کلا اهل موسیقی نیستم اما خب بعضی مواقع، بس‌که اطرافیان از یک آهنگ جدید تعریف می‌کنند، دهن آدم آب می‌افتد و دست به اینترنت میشود برای دانلود آن... حدودا یکی دو هفته پیش بود که بعد از انتشار آهنگ ماکان بند، به دنبال یک سایت معتبر برای دانلود آهنگ جدید آنها و پیدا کردن موزیک مورد علاقه‌ام از میان آرشیوش بودم.

عبارت دانلود آهنگ جدید ایرانی را که جستجو کردم، چشمتان روز بد نبیند... در گوگل یک سایت به جای آهنگ، 2 هزار کلمه متن در صفحه قرار داده بود و آن یکی در آرشیو موزیک‌های به اصطلاح جدید خودش، از آهنگ‌های مرحوم آغاسی هم پرده برداری کرده بود. در نهایت و بعد از چند دقیقه گشت و گذار، یک سایت مناسب برای دانلود آهنگ مورد نظرم پیدا کردم، موزیک‌ها! پیدا کردن موزیک‌ها همانا و باز شدن صفحه بوکمارک مرورگر هم همانا...

دانلود آهنگ جدید از موزیک‌ها

همانطور که گفتم من زیاد اهل موسیقی و دنیای موزیک نیستم اما اگر شما اهل این دنیا باشید، مطمئنم بارها این سناریویی که برای من اتفاق افتاد را تجربه کرده‌اید! البته قبول دارم که وجود سایت‌هایی که آدم را اذیت می‌کنند در گوگل، فقط مربوط به عبارتی مثل دانلود آهنگ جدید نیست.
یک بار به سراغ دانلود ویدیو می‌رویم و با سایت‌های تبلیغاتی روبرو می‌شویم و بار دیگر دانلود نرم افزار. اما در این بازار شلوغ، که هرکسی به فکر خودش است و می‌خواهد بعد از رسیدن به نتایج اول گوگل، سریع درب سایت را به روی شرکت‌های تبلیغاتی باز کند، تکلیف کاربران چیست؟
آنهم کاربرانی مثل ما که زمان کمی برای وبگردی دارند و دوست دارند سریعا بعد از جستجو، به خواسته مورد نظرشان برسند و بروند پِی کارشان؟ می‌دانید... چاره کار بوکمارک است!

رابطه بوکمارک و دانلود آهنگ جدید

بله بوکمارک چاره راه ما مخاطبانی است که از سایت‌های مزخرف و تبلیغاتی خسته شده‌ایم. اما منظورم چیست؟
حدودا یک سالی هست که به این عادت دوست داشتنی دچار شده‌ام. کدام عادت؟ من دوست ندارم زمانم را برای دانلود آهنگ حمید هیراد در سطح گوگل صرف کنم، دوست دارم آن را در یک منبع معتبر جستجو کنم و در کمتر از یک دقیقه به آن برسم. همینطور اصلا علاقه‌ای ندارم که برای دانلود قسمت جدید سریالی که همیشه دنبالش می‌کنم، باز دربه‌درکوچه و خیابان‌های موتورهای جستجو شوم.
پس از همان اول با خودم عهد کردم؛ وقتی به یک سایت معتبر و مناسب رسیدم، آن را در بخش بوکمارکِ مرورگرم ذخیره کنم تا همیشه در دسترسم باشد. زمانی که بعد از چند دقیقه گشت و گذار برای پیدا کردن سایت دانلود آهنگ جدید، بالاخره به موزیک‌ها رسیدم، با خودم فکر کردم شاید این سایت هم یک انتخاب مناسب برای کلکسیون بوکمارک مرورگرم باشد.

به نظر خودم، این انتخاب خوبی بود، چرا؟ چون در این دو هفته، 2 بار دیگر هم برای دانلود آهنگ جدید (البته نه برای خودم) به این سایت سر زدم و متوجه شدم که واقعا تیم قدرتمندی این سایت را پشتیبانی می‌کند.
آرشیو آهنگ‌های جدید و به روز سایت دائما در حال به روز شدن هستند و این موضوع باعث می‌شود که دوباره مجبور نباشم برای پیدا کردن موزیک، به سراغ سایت‌هایی بروم که یکی‌شان می‌خواهد 12 صفحه پاپ‌آپ برایم باز کند و آن یکی دوست دارد لینک دانلودش را پشت صفحات مختلف پنهان و با مخاطبش قایم باشک بازی کند.

و اما مزیت سایت موزیک‌ها

راستش در این چند باری که برای دانلود آهنگ جدید به موزیک‌ها سر زدم، چند نکته دیگر هم باعث جلب توجهم شد. البته نمی‌دانم این ویژگی‌ها در همه سایت‌های دانلود آهنگ وجود دارد و من "ندید بَدید" بازی درآورده‌ام یا اینکه موزیک‌ها واقعا خاص است.
اولین ویژگی این سایت، ساده بودنش بود. موزیک‌ها با ظاهری ساده و به دور از پیچیدگی خاص، محتوایش را به مخاطب نمایش می‌دهد. این موضوع باعث می‌شود که به راحتی بتوانم آهنگ مورد نظرم را در آن پیدا کنم.
ویژگی بعدی، دسته بندی بزرگ این آرشیو قدرتمند موسیقی است. در این سایت می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را نسبت به دسته بندی‌های مختلفی مشاهده کنید. این یعنی آهنگ‌ها فقط در دسته‌هایی مثل دانلود آهنگ حمید هیراد، دانلود آهنگ ماکان بند ، محسن ابراهیم زاده و... دسته بندی نشده‌اند. بلکه می‌توانید آن‌ها را در یک آرشیو زمانی مربوط به ماه‌های قبل هم مشاهده و دانلود کنید.

و آخرین ویژگی دوست داشتنی این سایت، این بود که برای دانلود آهنگ جدید ، نیاز نداشتم نیم ساعت صفحات پاپ‌آپ را ببندم یا بعد از کلیک روی لینک دانلود، وارد صفحه جدید و بازهم صرف زمان بیهوده شوم. یک کلیک روی لینک دانلود پایین آهنگ‌ها، موزیک را با سرعت بالا به صفحه دانلودتان اضافه می‌کند.
امیدوارم اگر شما هم از اهالی دنیای موسیقی هستید و همیشه به دنبال آهنگ جدید، موزیک‌ها Musicha.net ) ) به دردتان بخورد و وارد بوکمارک مرورگرتان شود.