به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۱۹۴۴۸۳

سقوط استراماچونی و کالدرون در رنکینگ جهانی

گروه ورزشی: در جدید‌ترین رده‌بندی بهترین مربیان جهان، استراماچونی و کالدرون سقوط کردند در حالیکه منصوریان، گل‌محمدی و قلعه‌نویی صعود کردند.
سقوط استراماچونی و کالدرون در رنکینگ جهانی
جدید‌ترین رده‌بندی بهترین مربیان جهان توسط سایت کلاب‌ورلد‌رنکینگ انجام گرفت.در این گزینش آندره‌آ استراماچونی، سرمربی بحث‌انگیز استقلال تهران در ۲ هفته اخیر، یک پله سقوط کرد. وی با کسب ۱۴۰۳ امتیاز از رده ۴۵۹ تا ۴۶۰ پایین آمد. کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس نیز در جدول سقوط کرد. وی ۱۳۴۲ امتیاز گرفت و از رده ۴۸۰ تا ۴۸۳ (۳ پله) سقوط کرد. همچنین علیرضا منصوریان ۲۷۹۱ امتیاز گرفت و از رده ۲۲۴ تا ۲۲۰ (۴ پله) صعود کرد. مربی سابق ذوب‌آهن در جدول بهترین‌ها ۴ پله صعود کرد.یحیی گل‌محمدی، سرمربی فصل جاری شهرخودرو مشهد، ۱۵۵۴ امتیاز گرفت.

وی با ۲ پله صعود از رده ۴۱۹ تا ۴۱۷ بالا آمد. امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان نیز همین تعداد امتیاز را گرفت و از رده ۴۲۰ به رده ۴۱۸ (۲ پله) صعود کرد.جواد نکونام، سرمربی فولاد ۹۱۵ امتیاز گرفت و در رده ۶۳۲ باقی ماند.همچنین حسین فرکی، سرمربی پیکان جایگاه خود را به عنوان مربی ۶۳۳ همچنان حفظ کرد. وی برای این منظور ۹۱۱ امتیاز گرفت.همچنین ارنستو والورده، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا همچنان جایگاه خود را به عنوان مربی برتر جهان حفظ کرد. وی ۱۵۹۱۷ امتیازگرفت تا جایگاهش را حفظ کند. پس از او یورگن کلوپ از لیورپول با ۱۵۵۱۰ امتیاز و پپ گواردیولا از منچسترسیتی با ۱۲۳۷۴ امتیاز، دوم و سوم شدند.
مرجع : خبر ورزشی