به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۱۹۴۵۵۶

پایتخت خلوت می‌شود؛ ترافیک سنگین در جاده‌ها

گروه جامعه: وضعیت ترافیک به سمت محورهای شمالی کشور (آزاد راه تهران - کرج - قزوین، جاده کرج - چالوس و محورهای هراز و فیروزکوه) سنگین اعلام شده است.
پایتخت خلوت می‌شود؛ ترافیک سنگین در جاده‌ها
فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه ترافیک به سمت شهرهای شمالی کشور سنگین است، گفت:

* هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محورهای هراز و فیروزکوه به‌صورت سنگین در جریان است.
* (در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه): هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز سنگین و حجم در جریان است و خودروها به‌مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.
* عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیز سنگین و پرحجم است و رفته‌رفته بر بار ترافیکی محورهای شرق استان افزوده می‌شود اما خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محورها هستند.
* آمدوشد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین به سمت شهرهای شمالی گزارش‌شده و مشکل خاصی برای عبور از این محورها وجود ندارد.
* (با بیان اینکه هم‌وطنان مدیریت زمان سفر را در اولویت برنامه‌های سفر خود قرار بدهند): مسافران قبل از شروع مسافرت از وضعیت راه‌ها و نبود ترافیک اطمینان حاصل کرده و سپس در روشنایی روز سفر خود را آغاز کنند.
* با توجه به تعطیلی مدارس پیش‌بینی می‌شود تا پایان امروز بر بار ترافیکی محورهای شرق استان افزوده شود و توصیه می‌کنیم هم‌وطنان در چنین شرایطی سفر خود را به روشنایی روز موکول و در هر دو ساعت رانندگی 15 دقیقه را به استراحت بپردازند.
* هم‌وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

ترافیک سنگین در راه های البرز
رییس پلیس راه البرز وضعیت ترافیک در آزاد راه تهران - کرج - قزوین و جاده کرج - چالوس را سنگین اعلام کرد.

سرهنگ رضا گودرزی:
* این ترافیک در خط جنوبی محور کرج - چالوس از میدان امیرکبیر کرج تا محدوده کندوان سنگین است.
* همچنین ترافیک در خط شمالی آزاد راه تهران - کرج از محدوده گرمدره تا پل فردیس و در آزادراه کرج - قزوین از محدوده پل فردیس تا پل حصارک سنگین گزارش شده است.
* وی از رانندگان خواست با توجه به ترافیک سنگین برای پیشگیری از هرگونه حادثه با احتیاط حرکت کنند.
مرجع : برترین ها
برچسب ها: ترافیک