به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۱۹۴۶۹۶
عبدالله ناصری: بسیاری از اصلاح‌طلبان در مورد لزوم استعفای روحانی هم نظرند

روحانی در حوادث آبان عملاً در برابر مردم قرار گرفت

روحانی در حوادث آبان عملاً در برابر مردم قرار گرفت
گروه سیاسی: یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به طرح موضوع استعفاء رئیس جمهور و در واکنش به اظهارات روز گذشته اکبر ترکان گفت: آقای عبدی حتماً یک چهره اصلاح طلب است. هر چند بنده با برخی ازتحلیل های او مخالف هستم اما به عنوان یک فعال سیاسی اصلاح طلب تاثیر گذار حق دارد که اظهار نظر کند.
عبدالله ناصری در گفتگو با سایت خبری مدآرا با اشاره به اینکه در هسته اصلی اصلاح طلبان هم کسانی هستند که نظری مانند نظر آقای عبدی را داشتند ادامه داد: البته در بحث استفعاء آقای روحانی بسیاری از اصلاح طلبان نیز این نظر را در زمان طلایی خود یعنی در همین بحران آبان ماه داشتند اما رسانه ای نکردند و معتقد بودند که اتفاق اخیر بهترین زمان برای همسویی آقای روحانی با مردم بود ولی آقای روحانی عملا در برابر مردم قرار گرفت. این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در این دوره از انتخابات به دلیل حوادث آبان ماه و عملکرد بد دولت، شخص آقای روحانی و فراکسیون امید مجلس؛ مشارکت معنادار و قابل تحلیلی را از سوی مردم شاهد نخواهیم بود، مخصوصا در حوزه اصلاح طلبان با توجه به این که نامزد شاخصی در انتخابات ندارند.
ناصری با اشاره به اظهارات دبیر کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی وزارت کشور مبنی بر اینکه جبهه پایداری به دلیل عدم رعایت قوانین مربوطه حق فعالیت ندارد گفت: خیلی معتقد به این نیستم که جبهه پایداری حق فعالیت دارد یا نه بالاخره این جریان فکری جایگاه خود را در حد توان در کشور دارد و منابع مالی قابل توجه ای نیز دارد و از پشتیبانی برخی نهاد های رسمی و غیر رسمی برخوردار است بنابراین اگر حتی بدون نام و نشان فعالیت کند و انقدر شاخصه دارد که بتوانند تاثیر گذار در انتخابات باشند.
وی ادامه داد: البته در اینکه این جریان برنده شود تردید وجود دارد اما به دلیل اینکه از سال ۹۲ به بعد فعالیت های خوبی داشتند و شخص آقای احمدی نژاد هم بالاخره یک چهره ضد حکومتی یا ضد دولتی را از خود نشان داده و مهمتر از این که منابع مالی و ساختار های مالی قدرتمندی در اختیار دارد، حتما کرسی های مجلس را در اختیار خواهد گرفت و کرسی خواهند داشتند اما اینکه اکثریت مجلس را بگیرند قطعا اینطور نخواهند بود.
برچسب ها: عبدالله ناصری

علی علیمحمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۱۰/۰۶ ۱۷:۵۴
خداوند ریشه ظلمی که توسط آقای روحانی به جامعه وارد شد از بین خواهد رفت (365371)
۱۳۹۸/۱۰/۰۶ ۱۹:۵۹
این روحانی چه استعفا بده چه نده مملکت وضعش همینه (365372)