به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۱۹۵۳۳۷

عضو مجمع: دولت دیگر برای FATF اصرار نکند

گروه سیاسی: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنایت دولت آمریکا در ترور سپهبد سلیمانی گفت: بجاست که دولت دیگر برای پیوستن به FATF اصرار نکند و با مجمع تشخیص مصلحت نظام همکاری کند.
عضو مجمع: دولت دیگر برای FATF اصرار نکند
آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، با تبریک و تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، فرمانده فقید نیروی قدس سپاه را از اوتاد و اولیاء‌الله دانست و گفت: آمریکا با جنایت هولناکی که مرتکب شد، صفحه‌ای دیگر را بر کارنامه ننگین خود افزود. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ابراز احساسات گسترده و کم‌نظیر مردم ایران به حاج قاسم سلیمانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: حرکت فراموش نشدنی ملت ایران، نشان داد که آن‌ها به تفکر سردار سلیمانی وفادار هستند. مجتهد شبستری ادامه داد: آمریکا باید بفهمد که این ملت چگونه ملت مقاومت است و طرفدار تفکر قاسم سلیمانی‌ها است. وی با اشاره به ادامه بررسی لوایح مرتبط با FATF در کمیسیون‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بنده به‌عنوان یک عضو مجمع، صددرصد مخالف با اصل لوایح هستم و پیوستن ما به FATF هیچ مفهوم و معنایی ندارد و ضررهای آن از نفع‌های احتمالی، خیلی بیشتر است.
عضو عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: جریان اخیر هم هویت آمریکا را بیش از گذشته معلوم کرد.
مجتهد شبستری با بیان اینکه اکثریت اعضای مجمع، موافق رد لوایح مرتبط با FATF هستند، گفت: جمعی هم وجود دارند که موافق پیوستن به FATF هستند. برخی نیز می‌گویند لزومی ندارد به این زودی، پیوستن به FATF را رد یا تأیید کنیم، بلکه ببینیم آیا تحریم‌ها را رفع می‌کنند یا خیر.
وی افزود: امیدواریم اعضای مجمع، هفته‌های آینده به تصمیم نهایی درباره لوایح مرتبط با FATF برسند. عضو عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره سرنوشت پیوستن به FATF پس از ترور سپهبد سلیمانی توسط آمریکا و حمایت غربی‌ها از این جنایت هولناک، گفت: به‌جاست که دولت، دیگر برای پیوستن به FATF اصرار نکند و با همکاری با مجمع تشخیص مصلحت نظام، از موضع قبلی خود، عقب‌نشینی کند.
برچسب ها: لایحه FATF