به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۱۹۵۳۴۸

کروم بوک جدید گلکسی عرضه می‌شود

گروه فناوری: سامسونگ مدل جدیدی از لپ تاپ کروم بوک گلکسی خود را در نمایشگاه سی‌ای اس ۲۰۲۰ در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهد.
کروم بوک جدید گلکسی عرضه می‌شود
تا به حال قدرتمندترین لپ تاپ‌های کروم بوک که مجهز به سیستم عامل کروم گوگل هستند، توسط خود این شرکت عرضه شده و از سری پیکسل بوک هستند. اما سامسونگ قصد دارد گوگل را در این زمینه عقب براند.لپ تاپ‌های کروم بوک مجهز به سیستم عامل و مرورگر کروم بوده و بدون اتصال به اینترنت کارآیی زیادی ندارند. همچنین برخی اپلیکیشن‌های اندرویدی بر روی این لپ تاپ نصب شده است.این لپ تاپ دارای یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی فوق دقیق یو اچ دی لمسی است.دقت این نمایشگر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و نسبت بصری آن ۱۶ به ۹ است. پشتیبانی از فناوری اچ دی آر نیز وضوح و شفافیت رنگ‌ها را در این نمایشگر بیشتر می‌کند.

پردازنده‌های نسل دهم اینتل، ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه اس اس دی از جمله دیگر امکانات این لپ تاپ است.ضخامت کلی لپ تاپ گالکسی سامسونگ تنها ۹.۹ میلیمتر است و امکان چرخش ۳۶۰ درجه نمایشگر آن به منظور استفاده از این لپ تاپ در قالب یک تبلت وجود دارد. یک قلم نوری نیز به همراه این لپ تاپ عرضه می‌شود.قیمت ارزان‌ترین مدل این لپ تاپ که دارای هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است هزار دلار است. عرضه عمومی محصول مذکور در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ رخ می‌دهد.
مرجع : مهر
برچسب ها: گلکسی