به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۱۹۵۷۱۱

معرفی سایت متدگرافیک

گروه فرهنگ و هنر: سایت متد گرافیک در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه طراحی، فروش و دانلود انواع طرح لایه باز شروع کرد.
معرفی سایت متدگرافیک
محصولات این سایت شامل انواع کارت ویزیت لایه باز مشاغل، انواع بنر مناسبتی و مشاغل به صورت لایه باز و همچنین انواع بنر می باشد.
لازم به ذکر است محصولات سایت متد گرافیک به صورت فایل PSD لایه باز با بهترین کیفیت در دسترس کاربران این سایت قرار میگیرد.
فایل‌های لایه باز گرافیکی به فایل‌هایی گفته می‌شوند که دارنده فایل به تمامی محتوا و المنت‌های گرافیکی آن طرح جهت ویرایش دلخواه خود و ذخیره نمودن ویرایش‌های خود دسترسی آزاد دارد.
در فایل لایه باز گرافیکی شما توانایی این را دارید که متن‌ها، تصاویر، افکت‌ها و تمامی اجزای تشکیل دهنده یک فایل گرافیکی را ویرایش کنید و به میل خود برای چاپ یا هر کار دیگری آن را ذخیره کنید یا حتی از قسمتی از آن‌ها خروجی بگیرید.

از جمله بهترین محصولات این سایت می توانه به کارت ویزیت املاک اشاره کرد. این طرح‌ها بصورت اختصاصی و حرفه ای توسط تیم طراحی متدگرافیک طراحی شده است.
هدف تیم متدگرافیک در درجه اول اشتغالزایی بصورت دورکاری است.همچنین اولویت این سایت رضایت روزافزون کاربران سایت می باشد.
این سایت در بخش تراکت نیز بصورت اختصاصی در حوزه طراحی فعالیت دارد.تراکت‌ها روشی ایده آل جهت تبلیغ کار شماست و در بازاریابی کار شما نقش عمده‌ای دارند. خیلی مهم است که تراکت به‌اندازه کافی چشمگیر و جذاب باشد که نظر مشتری را به خود جلب کند. از این دسته محصولات می توان به  تراکت رستوران لایه باز ، تراکت انتخابات و همچنین تراکت‌های شرکتی اشاره کرد.