کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صحنه‌های ترسناک رده‌بندی سنی می‌شوند

کارگردان تاکید کرد؛«مُلکاوان» وحشتناک نیست

ایسنا , 24 دی 1398 ساعت 13:13

گروه فرهنگ و هنر: کارگردان سریال «ملکاوان» که اخیرا سریال «ترور خاموش» و «سارق روح» را برای تلویزیون در ژانر معمایی ساخته است، تاکید کرد که مجموعه «ملکاوان» در ژانر وحشت ساخته نشده است، اما برخی از صحنه‌های ترسناک در بعضی از قسمت‌های این سریال وجود دارد که شبکه «آی فیلم» رده بندی سنی در آن قسمت‌ها را لحاظ خواهد کرد.


 احمد معظمی- کارگردان سریال «ملکاوان» در گفت‌وگویی با ایسنا درباره‌ تفاوت این  مجموعه با سریال‌های قبلی‌اش که در ژانر معمایی ساخته شده‌اند، توضیح داد: در این سریال از همان قسمت اول شما با داستان‌های مختلفی درگیر هستید که همگی به هم مرتبط هستند، درعین حال هر کدام داستان جذابیت خود را هم دارند. «ملکاوان» سریال معمایی رازآلود است و تفاوت آن در این است که هر اتفاقی و هر صحنه‌ای در پلان‌های بعد و یا قسمت‌های بعد بیشتر آشکار شده و مخاطب را شگفت‌زده می‌کند.وی با تاکید بر اینکه سریال «ملکاوان» ژانر وحشت نیست، توضیح داد: ژانر وحشت خصوصیات و اقتضائات خاص خود را دارد، اینکه در این قصه یک قلعه متروک و تاریک داریم، با سایه‌ها و صداهای جغد و جیغ، نمی‌توان کار را ژانر وحشت نامگذاری کرد. ولی برخی از صحنه‌های ترسناک در بعضی از قسمت‌های این سریال وجود دارد که شنیده‌ام شبکه «آی فیلم» قرار است رده بندی سنی در آن قسمت‌ها لحاظ کند.

معظمی با اشار به فضای این مجموعه گفت: معماهایی در قسمت‌های اولیه هست که در قسمت‌های بعدی و حتی شاید در انتها راز آن برملا شود و این روند در کل قسمت‌های سریال جریان دارد.کارگردان «ملکاوان» درباره‌ی اینکه آیا این سریال جزو سریال‌های پرهزینه محسوب می‌شود؟ توضیح داد: این سریال با هزینه مناسبی تولید شده است ولی با توجه به داشته‌هایی مثل بازیگران سرشناس و پرتعداد و لوکیشن‌های متنوع و امکاناتی که دراختیار قرار گرفت، در ردیف سریال‌های ارزشمند گران قیمت قرار می‌گیرد.معظمی در پاسخ به اینکه آیا سریال «ملکاوان» پایانی باز دارد یا تکلیف همه چیز در قسمت آخر مشخص می‌شود؟ گفت: برخلاف معمول، همه اتفاقات و رازها در قسمت‌های انتهایی برملا نمی‌شود، بلکه در طول سریال کشف می‌شوند و پایان مشخصی دارد.

این کارگردان در پایان درباره‌ی اینکه آیا ساخت این مجموعه در فصل‌ دیگر ادامه خواهد داشت؟ گفت: اگر تصمیم به ساخت فصل دوم باشد، زمینه تولید آن وجود دارد، اما با این نگاه سریال را تولید نکرده‌ایم.سریال «ملکاوان» از تولیدات آی‌فیلم به تهیه کنندگی زهرا اسحاقیان و محمد مصری پور است که پخش خود را از ۲۲ دی ماه هر شب به غیر از پنج شنبه ها ساعت ۲۲  آغاز کرده است.تصویربرداری این سریال که در سکوت خبری کلید خورد، در شهرهای تهران و چالوس انجام شده است.‌نازنین فراهانی، رضا مولایی، پرویز فلاحی‌پور، فریبا متخصص، صفا آقاجانی، معصومه آقاجانی، علی سلیمانی، پانته‌آ سیروس، غزال نظر، کمند امیرسلیمانی، سعید امیر سلیمانی، جلال فاطمی، داریوش فرهنگ و امین زندگانی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

‌همچنین، بهزاد داوری، حمید شریف‌زاده، هادی نوری، بهناز نادری، بهار قاسمی  ریحانه رضی، فرید قبادی، سمیه تاجیک سیامک قاسمی، آسو پاشاپور، اریا جوکار و ... از دیگر بازیگران این سریال هستند.‌دیگر عوامل سریال «ملکاوان» عبارتند از: نویسندگان: سیمه تاجیک، مریم بهاری و پویان طایفه، جانشین تهیه کننده: مصطفی ساریخانی، تصویر بردار: احمد گودرزی، صدابردار: مهرداد دادگری، صداگذار: احسان افشاریان، طراح صحنه: محمد صادقی، طراح لباس: مهشید صادقی، طراح گریم: محمد رضا ملکی، تدوین: حسین مرشد شیرازی، برنامه ریز سید جواد حسینی، دستیاران کارگردان ساغرنوری، میلاد گروسی، منشی صحنه سحر ضیایی، اصلاح رنگ و نوروطراح تیزر : محمد حسین بزرگیان، عکاس مهدی قاسمی، امیر فائض، مدیران تولید: اکبر مصری پور و محمد مرشدی.


کد مطلب: 195719

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/195719/کارگردان-تاکید-م-لکاوان-وحشتناک-نیست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir