به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۱۹۵۷۵۰

غرفه سازی و تجهیزات نمایشگاهی در فضای باز چگونه انجام می‌شود؟

گروه علم و فناوری:
غرفه سازی و تجهیزات نمایشگاهی در فضای باز چگونه انجام می‌شود؟
چگونگی برپایی غرفه در فضای باز
برای برپایی غرفه در نمایشگاه فضای باز از طراحی‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد اما با اینکه برگزاری این نمایشگاه‌ها در همه جا از اهمیت ویژه ای برخوردار است متأسفانه در کشور ما اهمیت زیادی ندارد و توجه چندانی به آن نمی‌شود. در صورتی که چنین نمایشگاهی برگزار شود و قصد شرکت در آن را داشته باشید می‌توانید از طراحی‌های متنوعی استفاده کنید تا بهترین استفاده را از فضا بکنید.
 استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در نمایشگاه فضای باز بسیار اهمیت دارد بنابراین اگر می‌خواهید در آن شرکت کنید از طراحان غرفه ی خلاقی که ایده‌های خوبی دارند بهره بگیرید چون برای جذب مشتری در فضای باز باید از رنگ‌های جاذب استفاده کنید. در حالت کلی همه می‌توانند برای فروش محصولات خود در این نمایشگاه‌ها شرکت کنند و با ساخت یک غرفه ی خوب فروش خود را بالا ببرند. برای داشتن یک غرفه ی بی نظیر و در عین حال کم شدن هزینه‌ها می‌توانید از اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنید.

یکی از انواع نمایشگاه‌هایی که برگزار می‌شود و باعث شرکت کردن افراد مختلف و در نتیجه اجاره تجهیزات نمایشگاهی آرمان می‌شود نمایشگاه در فضای باز است. ساخت غرفه در این نمایشگاه‌ها ویژگی‌های خاصی دارد که شرکت کنندگان باید از آن مطلع باشند. در این مطلب می‌خواهیم شما را با ساخت غرفه در نمایشگاه فضای باز آشنا کنیم تا بدانید باید چه توقعی از یک شرکت تجهیزات نمایشگاهی داشته باشید. بنابراین اگر به شرکت در چنین نمایشگاهی تمایل دارید با ما در این مطلب همراه باشید.



برپایی غرفه در نمایشگاه فضای باز
همانطور که می‌دانید نمایشگاه‌ها می‌توانند هم در محیط‌های بسته و هم در محیط‌های باز برگزار شوند که در هر دو مورد برای صرفه جویی در هزینه‌های غرفه می‌توانید از اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنید. نمایشگاه در فضای باز جزو بهترین نمایشگاه‌ها برای معرفی و ارائه ی محصولات است. حال داشتن غرفه در چنین نمایشگاه‌هایی با نمایشگاه سرپوشیده متفاوت است و باید یک سری نکات را برای غرفه سازی در آن رعایت کرد.
 
 یکی از عوامل بسیار مهم و مؤثر در این نمایشگاه‌ها شرایط آب و هوایی می‌باشد. مثلاً اگر در یک شهر شمالی که معمولاً شرایط بارانی دارد بخواهید غرفه در فضای باز برپا کنید باید کار پر ریسکی را انجام دهید. بنابراین قبل از هرگونه اقدامی برای برپایی غرفه به تمام عواملی که در آن مؤثر است فکر کنید و لیستی از لوازمی که می‌خواهید آن را از اجاره تجهیزات نمایشگاهی آرمان بگیرید بنویسید.
 


ساخت غرفه سازی فوری چگونه انجام می‌شود و چه مزیت‌هایی دارد
چنانچه شرکتی یا مجموعه‌ای قصد دارد در نزدیک‌ترین نمایشگاه مربوط به حرفه و کار خود  شرکت کند، اول‌ازهمه بایستی به فکر غرفه سازی آن باشند. برای طراحی غرفه سازی زمان زیادی وجود ندارد و باید در همان زمان کم غرفه‌ای مرغوب طراحی کند.
برای این کار غرفه سازی فوری بهترین گزینه است. برخی از شرکت‌ها برای مجموعه‌هایی که وقت کافی ندارند و می‌خواهند در آن نمایشگاه نیز حتماً حضورداشته باشند، خدماتی به اسم غرفه سازی فوری ارائه می‌دهند.
در این مطلب قصد داریم شما را با غرفه سازی فوری و پیش‌ساخته بیشتر آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.



ساخت غرفه سازی فوری چگونه است؟
 ممکن است خیلی از افراد به دلیل گرفتاری و کارهای زیاد نتوانند برای شرکت در نمایشگاه برنامه‌ریزی کنند و غرفه‌ای طراحی کنند، به همین دلیل این افراد تصمیم می‌گیرند از غرفه سازی فوری آرمان استفاده کنند.
ساخت غرفه سازی فوری بسیار راحت است و دقیقاً مشابه با حل یک پازل می‌باشد. این نوع غرفه سازی به این صورت است که شما مدل و طرح موردنظر را از بین مدل‌های موجود انتخاب می‌کنید.
بعد از انتخاب مدل آن، غرفه‌ی پیش‌ساخته که شامل قطعاتی است که باید به هم متصل شوند برای شما ارسال می‌شود و شما مانند پازل قطعات موجود را کنار هم گذاشته و غرفه را کامل می‌کنید.
 
مزایا ساخت غرفه سازی نمایشگاهی فوری
افرادی که قصد دارند از غرفه سازی فوری و پیش‌ساخته استفاده کنند باید مزیت‌های آن را نیز بدانند. در ادامه قصد داریم شما را با برخی از مزیت‌های غرفه سازی آرمان آشنا کنیم.
یکی از مزایای غرفه سازی فوری این است که قطعات موجود در آن بسیار سبک هستند و به‌راحتی قابل‌حمل می‌باشند و شما خیلی راحت می‌توانید آنها را به هم متصل کنید و غرفه‌ی خود را بسازید.
به دلیل اینکه این قطعات به‌طور پیش‌ساخته به دست شما رسیده است، شما می‌توانید به همان راحتی که آنها را به هم متصل کرده‌اید بعد از به اتمام رسیدن نمایشگاه این قطعات را از هم جدا کنید و در انبار‌های خود از آنها نگهداری کنید.

نکات مهم برای ساخت و برپایی غرفه در فضای باز
برای شرکت در نمایشگاه‌های فضای باز و برپایی غرفه در آن‌ها باید از کسانی که در این زمینه تخصص دارند و حرفه ای هستند کمک بگیرید تا بتوانید موفق شوید. کسی که قرار است از او کمک بگیرید باید خلاقیت زیادی در طراحی غرفه داشته باشد. خوشبختانه افرادی هستند که به راحتی این کار را برای شما انجام می‌دهند و در قبال دریافت هزینه ای یک غرفه ی زیبا را برایتان طراحی می‌کنند بنابراین برای برپایی غرفه باید بودجه ی مناسبی را در نظر بگیرید تا بتوانید از همه نظر در برپایی غرفه موفق باشید. برای صرفه جویی در این هزینه‌ها نیز در صورت تمایل می‌توانید لوازم مورد نیاز در غرفه را از یک اجاره تجهیزات نمایشگاهی آرمان تهیه کنید.

همانطور که گفتیم برگزاری این نمایشگاه‌ها در ایران اهمیت زیادی ندارد بنابراین اگر بخواهید چنین غرفه ای داشته باشید باید از ژورنال‌ها و سایت‌های خارجی استفاده کنید. این نمایشگاه‌ها به دلیل برگزاری در فضای باز علاقه مندان و بازدید کنندگان زیادی دارند به همین دلیل می‌توانند برای غرفه داران سود دهی خوبی داشته باشند.
با نگهداری از قطعات می‌توانید در مصرف هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و در نمایشگاه‌های بعدی نیز از آنها استفاده کنید. با این کار علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه موجب می‌شوید زمان را از دست ندهید و سرعت کار را بالا ببرید.
دیگر ویژگی موجود در این نوع غرفه سازی که در بالا نیز به آن اشاره شد وزن سبک آن است. وزن سبک قطعات این غرفه‌ها باعث می‌شود که حمل نقل آنها نیز راحتر شود و نیازی به تجهیزات خاص برای حمل آنها نباشد. برخی از این قطعات به‌قدری سبک هستند که می‌توان با دست نیز آنها را حمل کرد.
حمل‌ونقل آسان موجب می‌شود که هزینه‌ی اضافی بابت حمل‌ونقل پرداخت نشود و درنتیجه در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود.
 
چگونه به سراغ غرفه سازی فوری برویم؟
با وجود مزایایی که گفته‌شده خیلی از افراد تصمیم گرفتند از غرفه سازی فوری استفاده کنند. این افراد در حال حاضر به این فکر می‌کنند که برای استفاده از غرفه سازی فوری باید به سراغ کجا بروند.
این افراد باید توجه داشته باشند که از شرکت‌های معتبر برای این کار استفاده کنند (مثل غرفه سازی آرمان). این شرکت‌ها بعد از انتخاب مدل توسط مشتریان قطعات لازم را به محل اجرا ارسال می‌کنند و همین‌طور نیروی متخصصی برای کمک به شما برای وصل کردن این قطعات نیز عازم می‌شود. شما به کمک این نیروی متخصص ابتدا قطعات را روی بست‌های آهنی سوار می‌کنید بعدازاین کار در صورت وجود شیشه، آنها روی کار نصب می‌کنید. بعد از اتمام کار اقدامات مربوط به کف سازی شروع می‌شود.
توجه داشته باشید که هر تجهیزات نمایشگاهی که برای داخل غرفه‌ی خود نیاز دارید در غرفه سازی فوری نیز به آنها احتیاج دارید و بایستی آنها را تهیه کنید.
منبع: غرفه سازی آرمان