به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۱۹۵۷۶۵

سلطانی‌فر: سرخابی‌ها هر دو برایم مهم هستند

گروه ورزشی: وزیر ورزش و جوانان گفت: برای من واقعا مهم است که مسائل و مشکلات پرسپولیس و استقلال را بتوانیم به گونه‌ای حل کنیم که این دو تیم همیشه در وضعیت خوبی قرار داشته باشند.
سلطانی‌فر: سرخابی‌ها هر دو برایم مهم هستند
مسعود سلطانی فر گفت: من فکر می کنم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بنیان فوتبال ما هستند البته الان همه باشگاه ها وضعیتشان خوب است و همه باشگاه ها در لیگ مسابقات خوبی انجام می دهند. البته همیشه قطب سوم هم وجود داشت که می‌توان در کنار سرخابی‌ها به پاس، سپاهان و باشگاه های دیگر اشاره کرد که به فوتبال ما کمک می کردند.وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: همیشه هم ما می دانیم وقتی که حال فوتبال در باشگاه ها بویژه این دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خوب هست حال فوتبال تیم ملی ما خوب هست و من هیچ گرایشی از جهت اینکه به یک تیم داشته باشم و به تیم دیگه نداشته باشم، اصلا ندارم.سلطانی فر گفت: بنده مسئولیتم، ایده و گرایشم این است که به هر دو تیم کمک و پشتیبانی کنم به خاطر اینکه احساس می کنم کمک به رشد این دو تیم کمک به فوتبال ملی، افتخارآفرینی در سطح فوتبال آسیا و فوتبال دنیاست.

وی با اشاره به هواداران زیادی که تیم‌های استقلال و پرسپولیس در کشور دارند، عنوان کرد: با توجه به اینکه این دو تیم بیشترین هوادار را در سطح کشور دارند برای من واقعا مهم است که مسائل و مشکلات این دو تیم را ما بتوانیم به گونه ای حل کنیم که این دو تیم همیشه در وضعیت خوبی قرار داشته باشند و بازی های خوبی انجام دهند. پیروزی های زیادی بویژه خارج از مرزها و در مسابقات بین المللی و مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنند و باعث عزت و افتخار ما شوند.سلطانی فر تصریح کرد: من گرایش خاصی به هیچ رنگی ندارم و مسئولیتم این است که از هر دو تیم برای رشد و ارتقای آنها حمایت کنم.
مرجع : فارس
برچسب ها: مسعود سلطانی فر