به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۱۹۵۸۱۶

در حال حاضر پرفکت مانی بهترین انتخاب ایرانیان برای خدمات ارزی می‌باشد

گروه اقتصادی: در حال حاضر همه می‌دانیم که محدودیت‌های فراوانی جهت ارتباط مالی بین مردم ایران و جهان وجود دارد. تحریم‌ها و محدودیت‌های موجود مسیرهای انتقال وجه بین ساکنین ایران را با سایر سیستم‌های مالی جهان مختل کرده اند.
در حال حاضر پرفکت مانی بهترین انتخاب ایرانیان برای خدمات ارزی می‌باشد
در  این میان در سال‌های اخیر، با درخشش ارزهای دیجیتال شاهد روش‌های نوین تر پرداخت جهت انجام معاملات و بی اثر کردن این محدودیت‌ها بودیم. اما بر خلاف تصور اکثر افراد این روش‌ها نیز قابل ردگیری بودند و حساب کاربران ایرانی در بسیاری از صرافی‌های معتبر جهان مسدود شدند. در این بین حتی بسیاری از افراد با انسداد وجوه خود در این صرافی‌ها روبرو شدند که منجر به صدمات مالی کوچک و بزرگی برای این دسته شد.
در ادامه افراد از صرافی‌های معتبر جهانی به سیستم‌های کوچک تر کوچ کردند که علاوه بر خطر تحریم در سیستم‌های قبلی، باعث ایجاد خطرات دیگری از جمله عدم اعتبار سیستم جدید و همچنین امنیت پایین در معاملاتشان شد.

آمار و ارقام چه می‌گویند؟
طبق گفته چند تن از فعالین در حوزه ارزهای دیجیتال، تقریبا 80 درصد از حاضران ایرانی در این بازار حداقل یک بار با ایجاد محدودیت در صرافی‌های بین المللی روبرو شده اند که این محدودیت‌ها در مواردی با اخطار قبلی باعث نقل مکان و در مواردی نیز بدون اخطار قبلی باعث انسداد حساب کاربری و حتی انسداد وجه کاربر شده اند.
به گفته این افراد این بازار همچنان علاوه بر ریسک‌های قیمتی که تمام فعالان جهانی با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، خطر محدویت را برای کاربران ایرانی به همراه دارد که در مواردی ریسک آن از ریسک معاملات بیشتر می‌شود.

آیا راه کاری وجود دارد؟
در حال حاضر ایرانیان فعال در این بازار، با روش‌های ابداعی فعالیت خودشان را ادامه می‌دهند. اما آن دسته از افرادی که از ارزهای دیجیتال برای انجام ترید استفاده نمی کنند قطعا با خواندن ادامه این مقاله بسیار خوشحال خواهند شد. زیرا امنیت ثروت ارزی آن‌ها به صورت عبدی تضمین می‌گردد. پس توصیه می‌کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.



پرفکت مانی چیست؟
پرفکت مانی بیش از 5 سال است که بین ایرانیان شهرت یافته است. در این مدت اقبال ایرانیان به این سیستم روز به روز افزایش یافت تا جایی که مدیریت این سیستم زبان فارسی را به رابط کاربری آن اضافه کرد و استفاده از آن برای فارسی زبانان آسان تر از قبل شد.
این سیستم روشی برای نقل و انتقال و انجام معاملات ارزی به صورت آنلاین می‌باشد و از دو نوع ارز دلار و یورو و همچنین یک بیت کوین پشتیبانی می‌کند.

چرا پرفکت مانی برای ایرانیان مناسب است؟
شاید برایتان عجیب باشد که پرفکت مانی یکی از معدود سرویس‌های مالی ارزی در جهان است که کاربران ایالات محتده آمریکا را تحریم کرده و به آن‌ها خدمات نمی دهد. از طرفی می‌توان این ادعا را داشت که تنهاترین سیستم خدمات مالی ارزی در جهان است که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و هیچ محدویتی را برای آن‌ها اعمال نمی کند.
تمام کاربران ایرانی می‌توانند از حساب کاربریشان را در این سیستم وریفای کنند و با کارمزد حداقلی روزانه بالغ بر صدها هزار دلار مراودات مالی داشته باشند.

مزایای سیستم پرفت مانی چیست؟
پرفکت مانی یک سیستم با امکانات بسیار متنوعی محسوب می‌شود که شمردن تمام مزایای این سیستم کار دشوار و زمان بری است. اما در زیر به صورت موردی به چند نکته اصلی اشاره خواهیم کرد. قطعا اگر شما چند روز از این سیستم جهت انجام معاملات ارزی خودتان استفاده کنید بیشتر با امکانات پرفکت مانی آشنا خواهید شد.
•    رابط کاربری با زبان فارسی
•    وریفای حساب کاربران با ملیت ایرانی
•    پشتیبانی از دلار، یورو و بیت کوین
•    روش‌های گوناگون شارژ و برداشت از حساب
•    روش‌های گوناگون پرداخت‌های ارزی
•    سوددهی ماهانه به کاربران با توجه به موجودی حساب آن‌ها
همانطور که در بالا گفتیم این موارد تنها گوشه ای از امکانات اصلی  پرفکت مانی به شمار می‌روند.



از کجا می‌توان پرفکت مانی تهیه کرد؟
پرفکت مانی به دلایل متعددی مستقیما از درگاه‌های پرداخت ریالی جهت شارژ حساب کاربران پشتیبانی نمی کند. به عبارت دیگر شما نمی توانید مستقیما حساب کاربریتان را در پرفکت مانی با استفاده از ریال شارژ کنید. اما این مشکل با پدید آمدن واسطه‌های قدرتمند به راحتی برطرف گردیده است. یکی از این واسطه‌های زرین اکسچنج می‌باشد که به دلیل اعتبار و مزایای زیادی که دارد در این مقاله به معرفی آن خواهیم پرداخت.

معرفی کلی زرین اکسچنج
زرین اکسچنج به گفته مدیرانش، از سال 1394 فعالیت خود را به صورت محدود در شبکه‌های اجتماعی شروع کرده است و پس از اعتماد کاربران زیادی که از خدمات آنان استفاده می‌کردند اقدام به تاسیس پایگاه اینترنی رسمی نموده است.
به استناد به آمار موجود تا زمان نگارش این مقاله بیش از 8 هزار کاربر فعال از خدمات این مجموعه استفاده می‌کنند و که اعتماد این کاربران باعث ثبت بیش از 100 هزار تراکنش تنها در یک سال اخیر شده است.
پشتیبانی کاربران در زرین اکسچنج در از ساعت 8 صبح الی 20:00 به صورت تلفنی، چت آنلاین و تیکت انجام می‌گردد و در ساعات دیگر نیز به صورت تیکتی ادامه می‌یابد. به شکلی که تمام کاربران از پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل در این سیستم استفاده می‌کنند.



چرا زرین اکسچنج!؟
همه ما در زمان انتخاب یک کالا یا خدمات قطعا دقت زیادی به خرج می‌دهیم. یقینا تمام افراد همیشه دوست دارند که بهترین انتخاب‌ها را انجام دهند و نمی خواهند بعدا از انتخاب خودشان پشیمان شوند. اما در زمینه سیستم‌هایی که خدمات مالی ارزی آنلاین ارایه می‌کنند یقینا انتخاب بسیار دشوارتر می‌باشد. زیرا که این سیستم‌ها به صورت روزمره فعالین در این حوزه را درگیر می‌کنند و مستقیما با منابع مالی و درآمدی آن‌ها درگیر می‌باشند.
پس با توجه به مطالب گفته شده، انتخاب یک صرافی آنلاین اصلح بسیار حایز اهمیت بوده و می‌بایست جدی گرفته شود.
یکی از اولین مزایای زرین اکسچنج نسبت به سایر رقبا احراز هویت سریع و منعطف در این سیستم می‌باشد. علاوه بر اینکه احراز هویت در زرین اکسچنج بسیار ساده است اما آموزش‌های دقیقی نیز در این زمینه برای کاربران تهیه شده است تا از سردرگمی آن‌ها جلوگیری کند. ضمن اینکه مدارک درخواست شده ثابت نمی باشند و زرین اکسچنج انتخاب‌های متنوعی را برای کاربران در دسترس قرارداده است.همچنین سرعت بررسی مدارک کاربران به اذعان تمام کاربران بسیار بیشتر از سایر صرافی‌ها بوده و نتیجه در کمترین زمان ممکن از طریق پیامک به اطلاع کاربر خواهد رسید.

مزیت دیگر و البته بسیار مهم این سیستم قیمت‌های منصفانه و قابل قبول می‌باشد. در هنگام خرید از زرین اکسچنج شما با قیمت‌های قابل قبول و رقابتی مواجه خواهید شد که خیالتان را بابت تحقیق از صرافی‌های دیگر راحت خواهد کرد. همچنین در زمان فروش ارز به زرین اکسچنج قطعا بهترین قیمت را خواهید یافت زیرا به گفته چند کاربر همیشه بهترین قیمت فروش در زرین اکسچنج یافت خواهد شد.
در زمان خرید پرفکت مانی از زرین اکسچنج ارز به صورت خودکار و در همان لحظه به کیف پول شما واریز می‌گردد و نیازی به معطلی برای دریافت سفارشتان نمی باشید. همچنین در زمان خرید ووچر پرفکت مانی نیز در همان لحظه و به صورت خودکار ووچر صادر شده و به شکل پیامک به شماره موبایل شما ارسال می‌گردد. همچنین ووچر خریداری شده علاوه بر ایمیل شدن از طریق حساب کاربری و در لیست ووچرهای کاربر موجود و قابل دسترس است.
همچنین سفارشات فروش پرفکت مانی یا ووچر پرفکت مانی به زرین اکسچنج به صورت خودکار بررسی می‌شوند و تسویه حساب با کاربران بسته به مقدار و حساب بانکی کاربر بین 5 دقیقه الی یک روز کاری انجام می‌گردد.
از دیگر مزایای این سیستم می‌توان به مواردی همچون پشتیانی 24 ساعته در طول تمام هفته و سال، سیستم کسب درآمد از طریق بازاریابی، پشتیبانی از پرداخت با کیف پول، پیگیری و دسترسی به تمام سفارشاتبه صورت دایمی اشاره کرد.



سخن آخر
در این مقاله قصد داشتیم روشی قابل اطمینان بدون خطر تحریم و ضرر برای انجام معاملات ارزی به شما کاربران عزیز معرفی کنیم. قطعا در حال حاضر یکی از بهترین سیستم‌های انجام مراودات مالی با جهان برای ایرانیان پرفکت مانی می‌باشد و به همین ترتیب یکی از بهترین یا شاید بهترین صرافی ایرانی جهت تهیه یا فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی نیز زرین اکسچنج است. شما با استفاده از پرفکت مانی امنیت دارایی ارزی خودتان را تضمین می‌کنید و با استفاده از زرین اکسچنج می‌توانید انتقال ارز به کیف پول پرفکت مانی خودتان را با خیال راحت انجام دهید.