به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۱۹۵۹۶۹

صدرنشینی رئال در شب توقف منچسترسیتی

گروه ورزشی: منچسترسیتی در اتحاد میزبان کریستال پالاس بود و این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. همچنین در هفته بیستم لالیگا دو تیم رئال مادرید و سویا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود سفیدپوشان شهر مادرید به اتمام رسید.
صدرنشینی رئال در شب توقف منچسترسیتی
در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در اتحاد میزبان کریستال پالاس بود و این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.در دیگر دیدار آرسنال در امارات در دیدار مقابل شفیلد به تساوی یک بر یک بسنده کرد.نیوکاسل هم در ورزشگاه «سنت جیمزس پارک» پذیرای شاگردان «فرانک لمپارد» در تیم چلسی بود و با گل دقیقه ۹۴ «ایساک هایدن» به برتری ارزشمند یک بر صفر دست یافت.نیوکاسل با کسب این برد مهم به امتیاز ۲۹ رسید و تا رتبه دوازدهم جدول بالا آمد و چلسی که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می کند در امتیاز ۳۹ و رتبه چهارم باقی ماند.دیدار واتفورد و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس با تساوی بدون گل به پایان رسید.
************
در هفته بیستم رقابت‎های لیگ برتر فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا دو تیم رئال مادرید و سویا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود سفیدپوشان شهر مادرید به اتمام رسید.رئال مادرید با این برد ۴۳ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رده بندی راه یافت و سویا هم با ۳۵ امتیاز در رده چهارم ایستاد.
************
در هفته هجدهم رقابت‌های بوندس لیگا هم بورسیا دورتموند در خانه اگسبورگ به میدان رفت و به پیروزی ۵ بر ۳ رسید.زردپوشان در این بازی با نتیجه ۳ بر یک عقب بودند که با حضور هالند به یک باره ورق برگشت و این بازیکن در ۱۷ دقیق ۳ گل برای تیمش زد و با آتش‌بازی خود زمینه ساز پیروزی زنبور‌ها شد.
مرجع : برترین ها
برچسب ها: رئال مادرید