کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ذوالنور: روحانی با آدرس‌ غلط کام مردم را تلخ نکند

29 دی 1398 ساعت 17:36

گروه سیاسی: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: درخواست من از مسئولان مخصوصا رئیس‌جمهور این است که در سخنان خود اینقدر آدرس عوضی نداشته باشند و مزه این وحدت را در کام مردم تلخ نکنند.


حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری امروز در نطق میان‌دستور خود گفت: شهادت سردار شهید اسلام، محبوب دل‌ها سیدالشهدای مدافع حرم حاج قاسم سلیمانی و همراهان عزیز او را به ملت شریف و همکاران عزیز تعزیت و تسلیت می‌گویم. همچنین ایام شهادت فاطمه‌ زهرا (س) بر پیشگاه حضرت بقیه‌الله و بر همه ملت تعزیت و تسلیت باد. نماینده اصولگرای مجلس دهم گفت: دشمن فکر کرد با شهادت شهید قاسم سلیمانی فروغ یک دوره آرامش را برای خود رقم می‌زند ولی با شهادت شهید سلیمانی کابوس آزاردهنده مرگبار و بی‌خوابی، ناامنی، دلهره و اضطراب بر دشمن و اردوگاه‌های او مستولی شد. نماینده مردم قم تصریح کرد: فقط جمهوری اسلامی ایران خونخواه شهید سلیمانی نیست بلکه همه کشورهای حوزه مقاومت اسلامی خونخواه شهید سلیمانی هستند. در ایامی که استکبار جهانی با اقدامات ناشی‌گرایانه برخی داخلی‌ها فکر می‌کردند جامعه ما دچار اختلاف شده، پریروز بزرگترین نماز جمعه اسلام توسط مقام معظم رهبری برگزار شد که چشم دشمنان اسلام را کور کرد.
ذوالنوری با بیان اینکه امروز مردم ما به برکت خون شهید سلیمانی به یک وحدت رسیده‌اند خطاب به رئیس‌جمهور گفت: درخواست من از مسئولان مخصوصا رئیس‌جمهور این است که در سخنان خود اینقدر آدرس عوضی نداشته باشند و مزه این وحدت را در کام مردم تلخ نکنند.
وی ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور، سپاه ۴۱ سال است که سینه خود را برای دفاع از ملت سپر کرده است و آسمان کشور را امن نگه داشته و خون پاسداران شهید در جای جای ایران دلیلی بر سینه سپر کردن پاسداران ما است. اگر اپراتوری به اشتباه برای دفع یک خطر بزرگتر دچار خطای انسانی می‌شود، پاسداران ما اینقدر ایثارگری دارند که بیایند جلوی انظار عمومی از مردم عذرخواهی کنند. در حادثه سمنان ۴۶ نفر از هموطنان تبریزی ما بر اثر بی‌مبالاتی شما بدن‌هایشان سوخت و آیا شما یک کلمه از این مردم عذرخواهی کردید؟
نماینده قم ابراز کرد: آقای رئیس‌جمهور در فتنه بنزین که با بی‌تدبیری شما مملکت به خون و آتش کشیده شد، جلوی دوربین آمدید و گفتید من هم مثل شما خبر نداشتم و با خنده وقیحانه نمک به خون مردم پاشیدید. شما یا راست گفتید یا دروغ؛ اسناد می‌گوید که شما خبر داشتید اما خدا کند حرف شما دروغ باشد چون اگر دروغ نباشد جرمش سنگین‌تر است. در دولت شما چه اتفاقی مهمتر از این حادثه باید رخ دهد که از آن خبر داشته باشید؟ دوران گفتاردرمانی تمام شده است. آیا عذرخواهی کردید؟ ذوالنوری گفت: آیا روزی که مردم را فریب دادید به اینکه چرخ صنعت و چرخ سانتریفیوژها خواهد چرخید و امروز هر دو قفل است را به یاد دارید؟ آیا برای این عذرخواهی کردید؟
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور به مردم گفتید در روز اول اجرای برجام، تحریم‌ها برداشته خواهد شد. آیا از مردم به خاطر این فریب عذرخواهی کردید؟ در یزد به مردم گفتید بشارت و مژده که می‌خواهید به ۱۸ میلیون نفر یارانه معیشتی بدهید ولی به آنها نگفتید با گران شدن بنزین می‌خواهید هزینه‌شان را چندبرابر کنید! ذوالنوری گفت: مردم امروز به ما اظهار می‌کنند که به ما یارانه داده نشده است. آیا یک بار از این مردم عذرخواهی کردید؟ ۱۷ میلیون خانوار امروز در معرض مراجعه به نمایندگان هستند. از آقای رئیس می‌خواهم مجلس یک کمیته تشکیل دهد و در این مورد راستی‌آزمایی شود.


کد مطلب: 196016

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/196016/ذوالنور-روحانی-آدرس-غلط-کام-مردم-تلخ-نکند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir