به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۱۹۶۰۶

مديريت‌دانشگاهها چه‌زمان اصلاح‌مي‌شوند؟

گروه سياسي: يكي از كاربران بهارنيوز با ارسال متن زير به وضعيت مديريت‌هاي دانشگاهي پيام نور اعتراض نموده است كه در زير مي‌خوانيد:
ما جوانان ایرانی در انتخابات ریاست جمهوری با انتخاب معنادار خود، مسیر اعتدال را برگزیدیم اما پس از گذشت چند ماه یکی از خواسته های اصلی ما که شعاررییس جمهور هم بود و آن رفع فضای امنیتی حاکم بر دانشگاهها بخصوص دانشگاه پیام نور بود هنوز تحقق پیدا نکرده است.

...چرا در دانشگاه پیام نور در شهرستانها برای ریاست واحدها و مراکز از کارمندان آموزش و پرورش و دانشجویان دکترا استفاده میشود در حالیکه اعضای هیات علمی این دانشگاه که دارای مدرک دکتری تخصصی می باشند غالبا در انزوا و حاشیه نشین هستند و دائما توسط دانشگاه پیام نور تحت فشار قرار می‌گیرند.

...آقای روحانی ما می‌دانیم حل مشکلات اقتصادی زمانبر است و به همین دلیل انتظار حل سریع مشکلات اقتصادی را نداریم ولی انتظار داریم با توجه به وعده هایی که داده اید هر چه سریعتر به اصلاح دانشگاهها بخصوص پیام نور بپردازید.

...آقای دکتر روحانی ما بر سر آن عهد که بستیم نشستیم و اکنون نوبت شماست تا با اصلاح دانشگاهها بخصوص پیام نور ،شاهد دانشگاههایی بالنده، شاد و مولد باشیم و مطمئن باشید پاسخ تلاشهایتان را در انتخابات آتی مجلس و دور بعدی ریاست جمهوری دریافت خواهید کرد.

ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۴:۳۴
تورو خدا اول رییس دانشگاه شریف رو عوض کنید ! (159693)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۵۴
نه، تو رو خدا اول به داد دانشگاه شیراز برسید... واقعاً خیلی ظلم میشه اگه ما رو زودتر در نیابید... (160159)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۰۹
توی وزارت بهداشت که فقط اصولگرایان رییس دانشگاه می شوند!! از گلمکانی در علوم پزشکی بجنورد تا شادنوش در علوم پزشکی سمنان!! همه آقایان در صف ریاست هستند! (159751)
اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۳۹
اوضاع نابسامان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم نیاز به گفتن نداره (159833)
دانشگاه اروميه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۱۶
ازدانشگاه اروميه خبرنداريد ! دكتر صدقي اين دانشگاه را باديكتاتوري اداره مي كند و دانشگاهيان اروميه ازوزارت علوم مايوس شده اند .چون به هر دري زده اند اماانگار آقاي فرجي دانا وتيمش از اوضاع اين دانشگاه بي خبرند ونمي دانند كه چه مي گذرد .دانشگاه اروميه اوضاعش ازدانشگاه علامه بدتراست باور كنيد حتي يك روز تعلل درعزل دكتر صدقي به صلاح نيست اگر بازرساني امين به اين دانشگاه اعزام كنيد خواهيد فهميد كه دراين دانشگاه چه خبراست! (160070)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۲۳
دانشگاهها را آزاد کنید! (160128)