به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۱۹۶۰۷

سقوط دو جوان موتورسوار به چاه 30 متری

گروه حوادث: شب گذشته دو جوان در حالی که مشغول موتورسواری در بیابان‌های بایر جنوب پایتخت بودند به عمق چاهی 30 متری سقوط کردند.
سقوط دو جوان موتورسوار به چاه 30 متری
سید جلال ملکی  ساعت اعلام این حادثه به سامانه 125 را 23:08 اعلام کرد و گفت: پس از اعلام حادثه سقوط در چاه به آدرس شهرک صنعتی علی آباد تکدانه واقع در پاسگاه نعمت آباد، ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه 81 و نجات شش را به محل حادثه اعزام کرد. وی افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشخص شد دو جوان سوار بر یک موتورسیکلت در حال تردد در بیابان‌های بایر این محل بودند که ناگهان به چاهی که حدود 30 متر عمق داشت سقوط کردند.

وی با بیان اینکه بنابر گفته اهالی این زمین بایر متعلق به یکی از افراد بوده که آنرا رها کرده است افزود: با توجه به تاریکی هوا و نبود دید آتش نشانان خود را به محل حادثه رسانده و مشاهده کردند که یکی از دو جوان به عمق 30 متری چاه سقوط کرده و جوان دیگر نیز به همراه موتورسیکلتش در عمق سه متری چاه متوقف شده است. سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه هر لحظه احتمال سقوط موتورسیکلت بر روی جوانی که در عمق 30 متری محبوس شده بود وجود داشت، گفت: آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل موتورسیکلت و جوانی که در عمق سه متری قرار داشت را خارج کرده و به بیرون منتقل کردند که خوشبختانه آسیب چندانی به این جوان وارد نشده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: سپس عوامل آتش نشانی با تجهیزات مربوط به عمق 30 متری چاه رفته و جوان 27 ساله را در حالی که به شدت از ناحیه کمر،‌دست و گردن دچار آسیب دیدگی شده بود خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند. ملکی با بیان اینکه این جوان برای دریافت خدمات درمانی از سوی اورژانس به بیمارستان منتقل شد، خاطر نشان کرد: تاریک بودن هوا و عدم دید کافی و همچنین موتورسواری در زمین بایر که جاده‌ای در آن قرار نداشته علت این حادثه بوده. وی ساعت اتمام این عملیات را 1:30 بامداد اعلام کرد و افزود: حتما باید دهانه چاه‌ها بسته شده یا در صورت انجام عملیات با علائم هشدار دهنده مشخص شود.
مرجع : ايسنا