به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : ۱۹۶۰۷۳

جزیره بیوک آدا استانبول را بیشتر بشناسید

گروه گردشگری: جزیره بیوک ادا که در جزایر پرنسس در استانبول واقع شده است، یکی از زیبا ترین و فوق العاده ترین دیدنی‌های طبیعی استانبول است که یک مکان کاملا توریستی برای گردشگران به حساب می‌آید. در واقع همان طور که از نام آدا بیوک مشخص است این جزیره جز بزرگترین جزایر پرنسس استانبول از بین 9 جزیره می‌باشد که طرفداران زیادی دارد.
جزیره بیوک آدا استانبول را بیشتر بشناسید
شرکت بیسان گشت خود که مجری مستقیم تور‌هایی چون استانبول، تور باکو  و تور زمینی باکو  می‌باشد رفتن به جزیره بیوک آدا را به مسافران استانبول پیشنهاد می‌کند. چرا که در بررسی‌های به عمل آمده از گردشگران، همگی آنها از امدن به این بهشت زیبا کاملا راضی بوده اند و دیدن این جزیره را جز زیباترین بخش‌های استانبول توصیف کرده‌اند.

چگونه می‌توان به جزیره بیوک آدا استانبول رفت :
رفتن به جزیره بیوک آدا استانبول بسیار راحت و در دسترس می‌باشد. در واقع اگر مبدا را میدان تکسیم در نظر بگیریم از مترو میدان تکسیم به سمت ایستگاه مترو کاباتاش رفته که تنها دو ایستگاه با مترو میدان تکسیم فاصله دارد. بعد از خارج شدن از مترو می‌توان دریا را دید. با رفتن به سمت اسکله، تنها با 8 لیر می‌توان با وسایل حمل و نقل دریایی همانند اتوبوس‌های دریایی به جزیره بیوک ادا رسید. هر روزه شروع حرکت از استانبول ساعت 9 صبح آغاز می‌شود و آخرین تایم برگشت از جزیره بیوک آدا به استانبول نیز ساعت 19 می‌باشد. مسافران تور استانبول  که علاقه زیادی به اماکن طبیعی دارند رفتن به این جزیره بی شک بهترین خاطرات سفر به استانبول را برایشان به ارمغان می‌آورد. گفتنی است که فاصله استانبول تا جزیره بیوک ادا استانبول حدود 2 ساعت مسیر آبی می‌باشد که با کشتی باید ان را پیمود. در حین مسیر نیز یک جزیره دیگر را می‌بینید که کوچک تر از جزیره بیوک آدا می‌باشد اما زیبایی‌های خود را دارد.  برای رسیدن به بیوک ادا باید دومین جزیره را پیاده شوید.

در جزیره بیوک ادا انواع کافه‌ها و رستوران‌های متعددی وجود دارد که میتوانید در طول سفر چند ساعته تان به این جزیره زیبا از انها استفاده کنید. در جزیره بیوک ادا اکثرا با دوچرخه تردد می‌کنند. شما نیز می‌توانید دوچرخه اجاره کرده و در مدت زمانی که در جزیر به سر می‌برید از لذت دوچرخه سواری در جزیره بهرمند شوید.

دیدنی‌های جزیره بیوک ادا :
با وجود زیبایی‌های فوق العاده ای که به صورت طبیعی مربوط به خود جزیره است، خانه‌های کوچک با نماهای خاص می‌تواند بر زیبایی جزیره بیفزاید اما خاص ترین دیدنی آن کلیسایی بر فراز تپه ای 200 متری به نام یوجه تپه می‌باشد. به علاوه جنگلی مملو از درختان کاج نیز یکی دیگر از زیبا ترین بخش‌های جزیره بیوک آدا می‌باشد. یکی از خوردنی‌های معروف در جزیره بستنی‌های خوشمزه آن است. بی شک اگر اهل شکم گردی هستید از بستنی‌های این جزیره خوردن کنید.