به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۱۹۶۰۸

وانت، موتورسوار را در اتوبان بهشت​زهرا له​کرد

گروه جامعه: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف مرگبار موتورسیکلت با یک پژو 206 و وانت در اتوبان بهشت زهرا(س) خبر داد.
وانت، موتورسوار را در اتوبان بهشت​زهرا له​کرد
سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع تصادف میان موتورسیکلت با چند خودرو به آدرس بهشت زهرا(س) بعد از بزرگراه امام علی در ساعت 22:18 شب گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد. وی با بیان اینکه ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه 35 و گروه نجات شش را به محل حادثه اعزام کرد، افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل و بنا به گفته شاهدان مشخص شد راکب یک موتورسیکلت پس از تصادف با پژو 206 به لاین سرعت منحرف شده و با وانت تصادف کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد:‌ با توجه به سرعت بالای وانت این موتورسوار به زیر این وسیله رفته و چندین متر توسط وانت به سطح اتوبان کشیده شده است. ملکی با اشاره به انجام اقدامات آتش نشانان برای نجات این جوان 22 ساله گفت: عوامل آتش نشانی همزمان با ایمن سازی محل اقدامات خود برای خارج کردن راکب این موتورسیکلت از زیر وانت آغاز کرده و پس از مدتی وی را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی مرگ وی را به خاطر شدت جراحات وارده تایید و اعلام کردند.

به گفته وی، علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، ساعت اتمام این عملیات از سوی آتش نشانان را 23:05 اعلام کرد و افزود: به شهروندان توصیه می‌کنم هنگام رانندگی به مقررات توجه کرده و از انجام حرکات و تخلفات مخاطره آمیز جدا خودداری کنند.
مرجع : ايسنا