به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۱۹۶۱۴

اشک‌های بهداد سلیمی در برنامه تلویزیونی

گروه ورزشي: بهداد سلیمی به همراه حسین توکلی مربی سال های نوجوانی اش به برنامه ورزش از نگاه دو رفت تا از وزنه برداری سخن بگوید. سلیمی در این برنامه از پیشنهاد اغوا کننده برای تابعیت به آنها خبر داد.
اشک‌های بهداد سلیمی در برنامه تلویزیونی
برنامه ورزش از نگاه 2 با موضوع وزنه برداری برگزار شد. برنامه ای که حسین توکلی، قاسمی دبیر فدراسیون و بهداد سلیمی به همراه پیمان یوسفی و محمود عبداللهی درباره ماجرای مشکلات وزنه برداری و قهر ملی پوشان حرف زدند. در این برنامه بهداد سلیمی در بخشی از حرف هایش به سعید علی حسینی اشاره کرد و گفت در حق او اجحاف شده است و حالا ما را در مسیر او می فرستند.  در ادامه این برنامه هم کلیپی از بازی های المپیک پخش شد که باعث جاری شدن اشک های بهداد بود. توکلی قهرمان سابق المپیک که رضازاده اعتقاد دارد او باعث همه این اختلاف ها میان ملی پوشان و مربی شان است در حرف هایش از مشکلات وزنه برداری ایران و دلایل قهر شاگردان سابقش گفت.

سلیمی در بخشی از حرف هایش گفت: «در شرایطی حاضریم به تیم ملی برگردیم که فدراسیون وزنه برداری و آقای رضازاده باید به ما تضمین بدهند که اگر به اردو برگشتیم از نظر دوپینگ و حق و حقوق مان مشکلی پیش نیاید. تعهدی که تا به حال آقای رضازاده زیر بارش نرفته است.» این حرف بهداد با واکنش قاسمی همراه شد و دبیر فدراسیون گفت: «این حرف درستی نیست. یعنی می خواهی بگویی که ما ورزشکار را دوپینگی می کنیم؟»

او البته درباره دوپینگ های اخیر هم گفت: « ورزشکاران خودشان دوپینگ کردند.» حسین توکلی هم درباره سعید علی حسینی حرف زد و گفت: «مردم درباره او سئوال های زیادی دارند و اتفاقی که برای او افتاد خیلی شک و شبهه به همراه داشت. به او یک روز قبل از مسابقه گفتند تو نباید وزنه بزنی. مشکلی بود که برای خیلی ها در آن مسابقات افتاد تا کره ای ها قهرمان شوند. سعید در آن بازی ها خیلی عالی بود. من درباره آن اتفاق ها خیلی حرف ها را دارم که درباره اش حرف بزنم اما الان نمی شود این ها را در رسانه ملی بگویم.»

بهداد در پاسخ به قاسمی هم گفت: « مایی که بدون دوپینگ می توانیم قهرمان دنیا باشیم چرا باید دوپینگ کنیم. این را می گویم چون شما می گویید فدراسیون مشکلی ندارد، چرا ما مشکلی نداریم.» او از دبیر فدراسیون پرسید: «مسئول مصرف دارو ها در تیم ملی کیست؟ چرا مدال برای کادرفنی و فدراسیون است و وقتی دوپینگ شد می افتد گردن ورزشکار؟ جریان نسکافه و چای که می گفتند به ورزشکاران دادند از کجا آمده بود؟» دبیر فدراسیون هم گفت وقتی این بحث ها پیش می آید فدراسیون هم دنبال بهانه می گردد. بهداد سلیمی درباره کتف آسیب دیده اش بعد از المپیک و بی مهری هایی که بعد از المپیک به اوشده است گفت: «به همین راحتی با مدال من پز دادند اما همه چیز فراموش شد. خودم از یادها رفتم! کسی سراغم را نگرفت.»
مرجع : خبرآنلابن

۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۳:۵۴
دورکردن رضازاده از فدراسیون وزنه برداری بزرگترین خدمت به ورزش کشور (159676)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۴:۰۴
یا ابوالفضل! !! (159681)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۴:۱۸
مشکل آقای رضازاده اینه که دوست نداره کسی رکوردش رو بزنه. برای همین هم به هر نحوی +105 کیلویی ها رو اوت میکنه (159684)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۵:۱۴
رضا زاده وزنه برداری کشور را به زودی به نابودی خواهد کشاند
چطور شد که همه دروغ می‌می‌گویند وقصد تخریب او و بافری را دارند
او ظرفیت این همه را ندارد که یکباره مربی و سرمربی و رئیس فدراسیون شود
و کسی به او حتی یک مشاوره و یا نظری بدهد
مردم دیدند که در برابر شفیع مجری برنامه هیچ حرفی برای گفتن نداشت
البته ورزش مملکت هم مدتی است مدید که صاحب درست حسابی ندارد (159717)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۴۰
رضا زاده فقط زورش زیاد بود،پاداش این زور زیادم گرفت چرا اینقدر گنده شده من نمی دونم. والله ارزش این همه بزرگ شدنو نداره. نه توانشو داره نه معلوماتشو داره. چرا تو این مملکت هرچی آدم نالایق تره رشدش بیشتره؟! (159778)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۰۲
اعوان و انصار رئیس جمهور قبلی بلید بروند/ (159791)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۳۲
مصیبت بزرگتراونه که رضازاده نماینده شورای شهرمن(پایتخته)اگرازفدراسیون بیرونش کنن خدمت بزرگیه.ضمن اینکه الان دوشغله حساب میشه. بابا مگه آدم قحطیه؟ (159894)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۹:۵۸
آذربایجان و ترکیه زمانی که ورزش ایران فقط رضا زاده را داشت، پیشنهاد های چندین ده میلیاردی می دادند اما رضا زاده به خاطر نام ایران جنگید و ایستاد که ننگ وطن فروشی بر روی نام یک ایرانی نماند حق این مملکته که نخبه هاش تا زمانی که در این مملکت افرادی مثل شما هستند از این مملکت بروند
امیدواریم بزرگان ورزش و وزنه برداری این مشکلات بچگانه رو حل کنند و ایران با قدرت بالا در مسابقات حاضر شوند
خود رضا زاده رو کی دوپینگی کرد که اونطوری از ورزش خدا حافظی کرد آقا بهداد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (159975)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۵۲
تا جایی که من یادمه آقای رضازاده با اون پیشنهادا بابت موندن تو ایران کلی امتیاز گرفت و مسئولین هم واسه اینکه به خاطر بزرگ کردن و کلی لقب پهلوان و قهرمان دادن به رضازاده ضایع می شدن همه جوره باهاش ساختن.در واقع ایشون کلی از این موقعیت سوءاستفاده فرمودن. (160031)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۴۲
رضازاده بخاطر حمایت و تبلیغات برای احمدی نژاد ب ریاست رسید (160096)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۳۵
این تبلیغات چی آقای قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، اهل خودزنی و مظلوم نمایی است. (160145)