به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۱۹۶۱۹۵

با انتخاب مناسب‌ترین مبلمان اداری، محیط اداری بهتری داشته باشید

با انتخاب مناسب‌ترین مبلمان اداری، محیط اداری بهتری داشته باشید
گروه کسب و کار: شرکت‌ها از بخش‌ها و فضاهای مختلفی تشکیل شده اند که نوع فعالیتی که در هریک از این بخش‌ها انجام می‌شود، با یکدیگر متفاوت است. پس دکوراسیون، مبلمان و چیدمان هر یک از بخش‌های مختلف فضای اداری، باید مناسب نوع فعالیتی که در آن بخش انجام می‌شود، باشد. برای داشتن چیدمان مناسب در فضای کار باید مقدار فضای مفید، تعداد پرسنل هر بخش، نوع فعالیت‌هایی که در هر یک از بخش‌های محیط اداری انجام می‌شود و همینطور احتمال تغییراتی که در آینده ممکن پیش آید در نظر گرفته شود.
تیم تحقیقاتی آذران فضانما با به اشتراک گذاشتن این توضیحات در نظر دارد تا بهترین و مناسب ترین وسایل اداری برای داشتن چیدمان و دکوراسیونی عالی که با فضای کار هماهنگ و مناسب است را در اختیار تمام صاحبان کسب و کار ارائه دهد.

محیط اداری خود را تقسیم بندی کنید
محیط اداری خود را بر اساس تعداد واحدها و همینطور واحدهای فعال و غیر فعال تقسیم بندی کنید. شاید الان سوالی که به ذهنتان رسید این باشد که منظور از واحدهای فعال و غیر فعال چیست؟
منظور از واحدهای فعال، واحدهایی مانند فروش و بازرگانی می‌باشند که در تمام طول سال فعالیت مداوم و مستمر دارند و واحدهای غیر فعال به فضاهایی گفته می‌شود که به صورت مقطعی از آن در تمام طول سال استفاده خواهد شد. برای واحدهای غیر فعال می‌توانیم فضاهایی چون حسابرسان مالیاتی، اتاق جلسات، آشپزخانه را معرفی کنیم. اما برای اینکه هر یک از فضاهای نام برده شده را به خوبی جدا و تقسیم بندی کنیم، بهترین مورد، استفاده از پارتیشن اداری است که می‌توانید آنها را در طرح‌ها و با کاربری‌های متفاوت خریداری و استفاده کنید.

استفاده از پارتیشن اداری برای تقسیم بندی محیط اداری
همانطور که در بالا اشاره کردیم بهترین و جدیدترین روش برای تقسیم بندی فضای کار استفاده از پارتیشن اداری می‌باشد. پارتیشن‌های اداری را می‌توان در انواع پارتیشن تک جداره، پارتیشن فریم لس، پارتیشن دو جداره و پارتیشن‌های کلاسیک مورد استفاده قرار داد. از مزیت‌های استفاده از پارتیشن اداری در فضای کار میتوانیم به داشتن رویکردی نو و همینطور افزایش راندمان پرسنل و همچنین مشتریان نیز اشاره کنیم. از دیگر مزیت استفاده از پارتیشن اداری می‌توان به این مورد اشاره کرد که این نوع تقسیم بندی موجب می‌شود تا مدیران به چیدمان محیط اداری توجه بیشتری داشته باشند.


تقسیم بندی مناسب فضای کار با پارتیشن‌های آذران فضانما

صندلی و مبلمان اداری، از نیازهای ضروری محیط کار
صندلی و مبلمان اداری علاوه بر اینکه یکی از نیازهای ضروری هر شرکت و کمپانی می‌باشد، بر چیدمان و دکوراسیون داخلی هر فضایی تاثیر بسیاری می‌گذارد. همچنین صندلی‌ها و مبلمان اداری را باید به گونه ای انتخاب کنید تا سلامت پرسنل را به خطر نیندازد. چیدمان مبلمان اداری باید به گونه ای باشد تا مزاحم بخش‌ها و همینطور کارمندان نباشد. برای مثال مبلمان و صندلی‌ها را به گونه ای بچینید تا سد کار و همینطور مانع رفت و آمد پرسنل نباشد. میز، مبلمان و صندلی که برای فضای کار خود انتخاب می‌کنید باید با دیگر اجزای محیط کار هماهنگ باشد. علاوه بر آن مبلمان اداری باید دارای استاندارد بوده تا به کاهش خستگی و افزایش راندمان تمام اعضای شرکت کمک کند.


چیدمانی مناسب با مبلمان اداری آذران فضانما

چیدمان مناسب محیط اداری با میزهای اداری
یکی دیگر از وسایلی که در محیط‌های اداری و چیدمان آن نقش تعیین کننده دارد، استفاده از میز اداری می‌باشد. میزهای اداری را بهتر است تا متناسب با پارتیشن اداری خود انتخاب کنید. همچنین میزهای اداری از تنوع بسیار برخوردار است. میزهای اداری همانند صندلی و مبلمان اداری باید از استاندارد برخوردار باشد تا به افزایش راندمان و کارایی تمام پرسنل کمک کند. از انواع میزها می‌توان به هریک از میزهای کنفرانس، میز کارشناسی، میز گروهی، کانتر و همینطور میز مدیریت نیز اشاره کنیم.


انواع میزهای اداری آذران فضانما

سخن پایانی
در انتهای این توضیحات باید بگوییم که نوع چیدمان محیط اداری نحوه عملکرد و همینطور هویت شرکت شما را به نمایش خواهد گذاشت. پس بهتر است برای داشتن شرکتی لوکس و زیبا بهترین و مناسب ترین وسایل اداری را انتخاب کرده و هر یک را با چیدمان استاندارد و اصولی برای دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید.
همچنین می‌توانید برای خرید بهترین مبلمان اداری با قیمت مناسب به سایت آذران فضانما به نشانی www.azaran.com مراجعه فرمایید.