به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۱۹۶۲۱۱

استقبال باشکوه از شش زیرزمینی با بازی معادی

گروه فرهنگی: به گفته کمپانی نتفلیکس فیلم سینمایی «شش زیرزمینی» با بازی پیمان معادی ۸۳ میلیون بازدید داشته داشته است.
استقبال باشکوه از شش زیرزمینی با بازی معادی
به گزارش هالیوود ریپورتر، «شش زیرزمینی» فیلم اکشن و پرهزینه مایکل بی با نقش‌آفرینی رایان رینولدز و پیمان معادی در چهار هفته ابتدایی که نمایش خود را آغاز کرده، توسط ۸۳ میلیون نفر از اعضای دنبال کننده این شرکت دیده شده است.نحوه اندازه گیری مخاطبان نتفلیکس به این صورت است که این کمپانی کسانی را که حداقل دو دقیقه از یک فیلم یا سریال را تماشا کرده باشند، در بین مخاطبان فیلم یا سریال قرار می‌دهد. در گذشته درصورتی که اعضای این شبکه استریم ۷۰ درصد از یک فیلم را تماشا می‌کردند، جزو مخاطبان آن محسوب می‌شدند. هنوز امکان محاسبه بازدیدکنندگانی که از یک حساب کاربری یکسان استفاده می‌کنند، فراهم نشده است.به دلیل تغییر در نحوه محاسبه، مقایسه آمار فیلم «شش زیرزمینی» با دیگر محصولات نتفلیکس سخت شده است و عده‌ای معتقد هستند که هنوز فیلم سینمایی «جعبه پرنده» پربازدیدترین فیلم اورجینال این کمپانی است.

فیلم سینمایی «شش زیرزمینی» که گفته می‌شود ۱۵۰ میلیون دلار بودجه برای ساخت آن صرف شده، برای اولین بار در تاریخ ۱۰ دسامبر برای نمایش از نتفلیکس منتشر شد. کمپانی اسکایدنس این فیلم را تولید کرده است.
گفتنی است نتفلیکس آمار بازدید فیلم «مرد ایرلندی» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و داستان ازدواج به کارگردانی نوا بامباک را که هر دوی آن‌ها در اسکار رقابت می‌کنند، اعلام نکرده است. با این حال میزان بازدید انیمیشن «کلاوس» اولین انیمیشن بلند این کمپانی به کارگردانی سرجیو پابلوس که برای بخش انیمیشن اسکار رقابت می‌کند، مشخص و در حدود ۴۰ میلیون در ۲۸ روز نمایشش اعلام شده است.نتفلیکس در مورد قانون ۲ دقیقه‌ای برای اندازه گیری میزان بازدید می‌گوید که منصفانه‌تر است و راهی است برای آن که با فیلم های کوتاه و بلند به طرز یکسانی برخورد شود.