به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۱۹۶۲۷۰

بارش برف ادارات برخی استان‌ها را تعطیل کرد

گروه جامعه: بارش برف در مناطق مختلف کشور که از شب گذشته آغاز شده، موجب تعطیلی ادارات برخی استان‌ها در روز پنجشنبه شد.
بارش برف ادارات برخی استان‌ها را تعطیل کرد
به گزارش ایرنا، ورود سامانه بارشی جدید به کشور موجب بارش های سنگین برف در استان های مختلف شده و پیش بینی می شود این بارش ها در روزهای آتی نیز ادامه یافته و شاهد کاهش قابل توجه دمای هوا در این مناطق باشیم.
* تعطیلی ادارات استان لرستان
«غلامرضا آقامیرزایی» مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: باتوجه به برودت هوا و صرفه‌جویی در مصرف انرژی فعالیت تمامی ادارات و مؤسسات دولتی لرستان روز پنجشنبه تعطیل اعلام شد.
* تعطیلی ادارات زنجان
«غلامرضا الهی» سرشت مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان اعلام کرد: بر اساس تصمیم های اتخاذ شده در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، به علت برودت هوا اداره‌های شهرستان زنجان روز پنجشنبه / سوم بهمن/ تعطیل خواهد بود.
* تاخیر در آغاز به کار دستگاه‌های همدان
«علیمردان طالبی» مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: به دلیل ریزش برف و لغزندگی معابر درون شهری و برون شهری فعالیت تمامی اداره‌ها با تاخیر آغاز می‌شود.
* تعطیلی دستگاههای اجرایی و مدارس چند شهرستان استان مرکزی
ادارات شهرستان‌های خنداب، کمیجان،خمین، شازند و اراک روز پنجشنبه به‌دلیل بارش برف سنگین و سرمای شدید تعطیل است و یکی از دلایل مهم این تصمیم از سوی مسوولان صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی اعلام شده است.