به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۱۹۶۲۹۳

۱۰ شاسی بلند لاکچری را بشناسید/تصاویر

گروه اقتصادی: در سال ۲۰۱۹ خیلی از خودروهای شاسی بلند نسبت به سال ۲۰۱۸ قوی تر و پر سرعت‌تر شدند و شرکت‌های خودروسازی روز به روز به دنبال بهبود کیفیت خودروهای خود هستند.
۱۰ شاسی بلند لاکچری را بشناسید/تصاویر
این فهرست 10 خودرو شاسی بلند برتر سال ۲۰۱۹را در بردارد. 

Mercedes-AMG GLE ۶۳ S Coupe
در جایگاه دهم برترین خودروهای شاسی بلند سال ۲۰۱۹ نام خودرو مرسدس بنز کوپه می درخشد؛ قیمت این خودرو ۱۱۳ هزار دلار است و قدرت موتور آن ۵۷۷ اسب بخار است و صفر تا ۱۰۰ آن ۴.۱ ثانیه طول می کشد.

Land Rover Range Rover Sport SVR
خودرو شرکت خودروسازی رنجرور در جایگاه نهم این فهرست قرار گرفته است؛ قیمت این خودرو شاسی بلند ۱۱۴.۵۰۰ هزار دلار است و قدرت موتور آن ۵۷۵ اسب بخار است و صفر تا صد آن ۴.۳ ثانیه به طول می انجامد.

Mercedes-AMG GLS ۶۳
شرکت خودروسازی مرسدس بنز با مدل ای ام جی خود دوباره توانست به این فهرست راه پیدا کند؛ قیمت این خودرو ۱۲۶.۱۵۰ هزار دلار است و قدرت موتور آن ۵۷۷ اسب بخار است و صفر تا صد آن ۴.۵ ثانیه به طول می انجامد.

Mercedes-AMG G۶۳
خودرو مرسدس بنز با جای گرفتن در جایگاه هفتم فهرست را در دست خود گرفته است؛ قیمت این خودرو ۱۴۷.۵۰۰ هزار دلار است و قدرت موتور آن ۵۷۷ اسب بخار است و صفر تا صد آن ۴.۵ ثانیه به طول می انجامد.

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupe
پورشه نیز دیگر شرکت خودروسازی است که با تولید خودروشاسی بلند در سال ۲۰۱۹ توانست به این فهرست راه پیدا کند؛ قیمت این خودرو ۱۶۴.۴۰۰ هزار دلار است و قدرت موتور آن ۶۷۰ اسب بخار است و صفر تا صد این خودرو ۳.۶ ثانیه به طول می انجامد.

Maserati Levante Trofeo
مازراتی دیگرشرکت خودروسازی است که خودرو شاسی بلندش به این فهرست راه پیدا کرده است؛ قیمت این خودرو ۱۶۹.۹۸۰ هزار دلار است و قدرت موتور آن ۵۹۰ اسب بخار است و صفر تا صد آن ۳.۷ ثانیه به طول می انجامد.

Lamborghini Urus
در فهرست لاکچری ترین خودروهای شاسی بلند باید نام شرکت خودروسازی لامبورگینی دیده شود؛ قیمت این خودرو شاسی بلند ۲۰۰ هزار دلار است و قدرت موتور آن ۶۴۱ اسب بخار است و صفر تا صد آن ۳ ثانیه به طول می انجامد.

Land Rover Range Rover SV Autobiography LWB
این دومین خودرو شرکت رنجرور است که نامش در این فهرست آمده است؛ قیمت این خودرو ۲۰۹.۵۰۰ هزار دلار است و صفر تا صد آن ۵.۲ ثانیه به طول می انجامد و قدرت موتور آن ۵۵۷ اسب بخار است.

Bentley Bentayga
هر زمان حرف از خودروهای لاکچری در میان است نام شرکت خودروسازی بنتلی می درخشد؛ قیمت این خودرو ۲۲۹.۱۰۰ هزار دلار است و صفر تا صد آن ۳.۸ ثانیه به طول می انجامد و قدرت موتور آن ۶۰۰ اسب بخار است.

Rolls-Royce Cullinan
در صدر فهرست لاکچری ترین خودروهای شاسی بلند سال ۲۰۱۹ خودرو ای از شرکت خودروسازی رولز رویس آمده است؛ قیمت این خودرو ۳۲۵ هزار دلار است و قدرت موتور آن ۵۶۳ اسب بخار است و صفر تا صد آن ۴.۸ ثانیه به طول می انجامد.