به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۱۹۶۳۰۵

آموزشگاه آرایشگری مردانه

گروه کسب و کار: با توجه به مهمترین هدف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که گسترش سطح مهارت و دانش در جامه می‌باشد، یکی از اقدامات این سازمان واگذاری مجوز به آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران سراسر کشور می‌باشد تا علاقمندان این شغل را در سطح استاندهای جهانی فراگرفته و مدرک بین المللی آرایشگری دریافت نمایند. افراد علاقمند با شرکت در دوره‌های آرایشگری از سطح مقدماتی تا حرفه ای، با نظارت مستقیم مربیان شروع به یادگیری می‌نمایند.


 
دوره‌های آموزش آرایشگری مردانه
 با شرکت در دوره‌های آموزش آرایشگری مردانه سازمان فنی و حرفه ای کشور و قبولی در آزمون‌های این سازمان، فرصت دریافت مدرک بین المللی و قابل ترجمه را کسب خواهید نمود. یکی از مهترین نکات در امر آموزش، تدوین برنامه درسی استاندارد و مطابق با نیازهای بازار کار می‌باشد. پس از چند سال سابقه کار حرفه ای، شاید نیاز به ارتقا مهارت در شغل خود را احساس نمایید، از این رو شرکت در کارگاه‌های آموزشی به شما توصیه می‌شود که به ان ورکشاپ آرایشگری نیز گفته می‌شود.
در ورکشاپ‌ها معمولا روش‌های استفاده از جدیدترین مواد مصرفی، ابزارها و تکنیک‌های آرایشگری بیان می‌شود و مهمترین نکات کلیدی آنها در مدت زمانی کوتاه ذکر می‌گردد؛ بسته به مبحث آموزش می‌تواند تئوری یا عملی یا ترکیبی از هر دو باشد.

این آموزشگاه آرایشگری مردانه  دارای دوره‌های متنوع برای آرایشگری مردانه می‌باشد .
 از فاکتورهای مهم در تدریس دروس تخصصی تعیین سطح مهارت متقاضی، استاندارد بودن محیط آموزش، مهارت حرفه ای مدرس در امر آموزش، محتوای صحیح برنامه آموزشی و تمرین و روش اشکال برای هر هنرآموز، میزان رضایت شرکت کنندگان دوره‌های قبل و … می‌باشد.
برای آموزش شغل آرایشگری آقایان، می‌توانید دوره آرایشگری مردانه متناسب با سطح مهارت خود را انتخاب کرده و ثبت نام در آموزشگاه آرایشگری مردانه یادگیری این حرفه را شروع کنید، این دوره‌ها طبق استانداردهای آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برنامه ریزی شده و برگزار می‌شود. به طبع برای شرکت در هر دوره نیازمند ابزار آرایشگری متناسب با آیتم‌های آموزشی و سطح مهارت خود هستید.
 
امروزه آرایشگری مردانه به عنوان یک علم و یک رشته دانشگاهی در سراسر دنیا تدریس می‌شود و این استانداردها در سراسر جهان فراگیر شده است. یکی از مهمترین این مباحث اهمیت بهداشت در آرایشگاه مردانه می‌باشد. اگر می‌خواهید آرایشگری مردانه را از مبتدی شروع کنید یا مدتی است که مشغول به این شغل هستید و برای پیشرفت در این حرفه به ارتقا مهارت آرایشگری نیاز دارید، پیش از هر چیز با یک مربی آرایشگری مردانه مشاوره کنید تا وی با استفاده از دانش و تجربه خود، دوره آرایشگری و برنامه آموزشی متناسب با نیاز شما را ارائه نماید و همچنین میتوانید لوازم مصرفی آرایشگاه مردانه را در این بخش ببنید.