به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۱۹۶۳۷۳

مجلس آینده مجلس جوانان اصولگرا است

گروه سیاسی: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اقلیت بودن اصلاح‌طلبان در مجلس یازدهم، گفت: جریان‌های حامی جوانان اصولگرا اکثریت را در مجلس بعدی خواهند داشت.
مجلس آینده مجلس جوانان اصولگرا است
غلامرضا ظریفیان درباره ترکیت مجلس یازدهم، اظهار کرد: بر اساس نتایج تایید صلاحیت‌هایی که تاکنون انجام شده است، اکثریت مجلس یازدهم در اختیار جریان‌هایی غیر از اصلاح‌طلبان است، اصلاح‌طلبان در اقلیت خواهند بود و نیروهای شاخص اصلاح‌طلب ممکن است یا در مجلس یازدهم حضور نداشته باشند یا در اقلیت باشند، مگر اینکه بازبینی جدی در تایید صلاحیت‌ها انجام شود.وی ادامه داد: در میان اصولگرایان نیز جریان‌هایی که از نیروهای جوان‌تر حمایت می‌کنند، دست بالا را در مجلس خواهند داشت و جریان‌هایی که سابقه بیشتر دارند، اکثریت را نخواهند داشت. ممکن است این جریان‌هایی که از جوانان اصولگرایی حمایت می‌کنند، تابلوی حزبی هم نداشته باشند، اما به هر حال منتسب و مرتبط با اصولگرایی هستند.

این فعال سیاسی در پاسخ به این پرسش که آیا منظور شما از جریان‌های حامی جوانان، جریان نواصولگرایی است؟ تصریح کرد: بحث من نواصولگرایی نیست چون هنوز از نواصولگرایی تعریف روشنی نشده است. معتقدم جریان‌های حامی جوانان نسبت به جریان‌های باسابقه اصولگرایی اکثریت را خواهند داشت.این عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در پایان با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اعضای این تشکل ردصلاحیت شده اند، افزود: رویکرد انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها منوط به جمع‌بندی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان است. این شورا فعلا در حال گفت‌وگوهای جدی برای اتخاذ تصمیم نهایی خود است؛ البته برخی احزاب هم اعلام کرده‌اند که چون در برخی حوزه‌ها نماینده ندارند، ممکن است لیستی هم ارائه نکنند، البته هنوز جمع‌بندی نهایی حاصل نشده است.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: انتخابات