کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آرسنال آماده ۳ برابر کردن حقوق ستاره جوان خود

4 بهمن 1398 ساعت 14:00

گروه ورزشی: سران توپچی های لندن آماده هستند تا قرارداد گابریل مارتینلی را ۳ برابر کنند تا مانع جدایی او از این تیم شوند.


به گزارش تلگراف، گابریل مارتینلی جوانترین گلزن تیم آرسنال در این فصل توانسته است بدرخشد. او در بازی برابر چلسی در غیاب امریک اوبامیانگ محروم خود را نشان داد و یکی از زیباترین گلهای این فصل آرسنال را به ثمر رساند. او قبلاً در منچستر یونایتد و بارسلونا تست هایی داشت که هر دو تیم این جوان را رد کردند. اکنون این برزیلی به عنوان استعدادی برتر ظاهر می شود که چشم ها را به خود خیره کرده است. مارتینلی با گلزنی در این دیدار شمار گلهای خود را برای آرسنال دو رقمی کرد و تبدیل به اولین بازیکن آرسنال بعد از نیکولاس آنلکا شد که به این مهم می رسد. رئال‌مادرید به دنبال جذب این بازیکن است ولی آرسنال می خواهد رقم قرارداد او را ۳ برابر کند تا مانع از رفتن او به تیم رئال‌مادرید شود.
مارتینلی فعلا هفته ای ۱۰ هزار پوند از آرسنال دریافت می کند و تیم لندنی می خواهد قرارداد او را به حدود ۳۰ هزار پوند در هفته برساند. مارتینلی که برای تیم زیر ۲۳ ساله های برزیل نیز بازی کرده است، پاسپورت ایتالیایی دارد و  این بدان معنا است که او می تواند برای تیم ملی ایتالیا نیز در آینده بازی کند و هنوز تصمیم خود را برای بازی در تیم ملی نگرفته است. آرسنال در بازی بعدی خود در جام حذفی باید دوشنبه شب برابر بورنموث قرار گیرد و سپس در زمین برنلی دیدار خواهد داشت.


کد مطلب: 196395

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/196395/آرسنال-آماده-۳-برابر-کردن-حقوق-ستاره-جوان-خود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir