به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۱۹۶۴۰۴

هازارد به بازی برابر اتلتیکومادرید می‌رسد؟

گروه ورزشی: ادن هازارد بعد از مدتها در تمرینات رئال‌مادرید پا به توپ شد و تلاش می‌کند تا به بازی برابر اتلتیکومادرید برسد.
هازارد به بازی برابر اتلتیکومادرید می‌رسد؟
به گزارش اسپورت،‌ بیش  یک ماه از مصدومیت ادن هازارد می گذرد و او همچنان غایب تمرینات رئال‌مادرید است و گرانترین بازیکن این تیم هنوز نتوانسته است شرایط بازی را به دست بیاورد. 
با این حال هازارد اخیرا به تمرینات تیمش برگشته و پا به توپ شده تا نشان دهد رفته رفته شرایط بازی را به دست می‌آورد. رئال‌مادرید فردا باید در زمین وایادولید به میدان برود که هازارد همچون سوپر جام در این دیدار نیز غایب است ولی او تلاش می کند تا هر طور شده خودش را به بازی با اتلتیکومادرید در داربی مادرید برساند. دو تیم اخیرا در عربستان برابر هم قرار گرفتند که رئال توانست به برتری برسد و قهرمان سوپرجام اسپانیا شود و حالا دو تیم این بار در لالیگا برابر هم قرار خواهند گرفت.این بازیکن بلژیکی در هفته های اخیر با تمرینات قدرتی و تقویت عضله شرایط خود را بهبود بخشیده است. هشت روز پیش وی از کادر پزشکی این تیم چراغ سبز دریافت کرد تا تمرینات پیاده روی را از سر بگیرد. در رئال آنها علاقه ای به ریسک در روند توان بخشی او ندارند.