به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۱۹۶۴۲

هیچ جریانی نجیب‌تر از اصلاح‌طلبان نیست

گروه سياسي: رئیس کمیسیون قضایی در مجلس ششم گفت: کشور در حال حاضر گرفتار دو بحران تورم و افزایش لجام گسیخته قیمت‌ها و بیکاری و شغل است.
هیچ جریانی نجیب‌تر از اصلاح‌طلبان نیست
به گزارش ایلنا؛ حجت‌الاسلام سیدناصر قوامی در پنجمین جلسه بنیاد تدبیر و امید که صبح امروز با حضور مسئولین ستادهای انتخاباتی سراسر کشور دکتر حسن روحانی در قزوین برگزار شد، افزود: در حال حاضر بیش از 90 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها در مقاطع کارشناسی و ارشد و حتی دکتری کار و شغل مناسب و مطلوبی ندارند. قوامی با تاکید بر اینکه فعالان اصلاح طلب دلسوز انقلاب و کشور هستند، گفت: در 8 سال گذشته وضعیت خاصی بر اقتصاد کشور و روابط بین‌المللی حاکم بود.

وي با تاکید بر اینکه هماهنگی هاشمی و خاتمی منجر به پیروزی روحانی شد، افزود: مردم رای معنا داری به دکتر روحانی دادند و نمایندگان مجلس باید رای مردم را بفهمند و اگر دلسوز رهبری، نظام، مردم و صادق هستند به وزاری پیشنهادی دولت رای می‌دادند. قوامی با تاکید بر اینکه همه باید شرایط فعلی کشور را درک کنند و منافع شخصی و باندی و گروهی را رها کرده و در عرصه داخلی و بین المللی از رئیس‌جمهور و دولتی که به فکر حل مشکلات هستند حمایت کنند، افزود: در دنیای سیاست هیچ جریانی نجیب تر از اصلاح‌طلبان نیست، این جریان عظیم سیاسی با پشتوانه مردمی مردم را به پای صندوق‌های رای کشاند.

۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۱۰
زنده باد اصلاحات
زنده باد سید محمد خاتمی (159752)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۱۳
به حکم و خواست و اراده پروردگار قادر متعال آقای روحانی به پشتیبانی رهبری مشکلات را یکی پس از دیگری به کوری چشم بد خواهان داخلی و خارجی حل خواهند کرد.انشاءالله
گر ابوجهلان به کذب خویش راهت را ببندند ای پیامبر شو به صدق خویش در راه حقیقت (159754)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۲۱
موافقم (159761)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۲۵
عزیزم رأی مردم باید همیشه محترم باشه.مگه سال 88 همین مردم رأی ندادن؟چرا شما اونموقع اهمیت ندادید؟مگه مردم عوض شدن؟چرا 8سال گذشته رو سیاه نمایی میکنید؟مشکلات تقریبا دوساله بوجود اومده و علتش هم کاملا مشخصه.شما اگه میتونید مشکلات رو حل کنید چرا اینقدر هرروز میگید که نمیشه ،خزانه خالیه و...آمار 90%رو از کجا آوردید؟کسانی که 8سال قبل رو زیر سوال میبرن واقعا بی انصاف هستن و فقط بخاطر مسائل سیاسی این حرفها رو میزنن.این 8سال گامهای خوبی برداشته شد ولی نگذاشتن به سر انجام برسه.کدام دولت جرأت هدفمند کردن رو داشت ؟کدام دولت برای جوانها خانه سازی کرد؟اگه هدفمنی انجام نمیشد الان کمر ملت خم میشد چون هرج و مرج زیادی بابت بنزین که تحریم کردن میشد و بنزین هم که در مملکت ما مستقیما رو قیمتها تأثیر میذاره.ما خودمون مشکل داریم .ما خودمون چشم دیدن طرف مقابل رو نداریم.ما خودمون خراب کردیم عزیزم .خوب فکر کنید. (159809)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۳۷
عده ای از مردم به هر دلیلی راهپیمایی سکوت کردند. میتونست خیلی راحت با بازبینی آرا و بررسی شورای نگهبان قضیه فیصله پیدا کند.
ولی امان از بیخبری مردم که بعضی فکر کردند اگر اوضاع متشنج شود کاسبی خوبی درست میشود. (160019)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۰۵
بیخود نیست دولت نهم و دهم مردمو مملکتو به خاک سیاه نشوند 100 درصد کارشناسان و نخبه هاشونم تحلیلهاشون مثل جنابعالی ابکی بوده (160050)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۴۵
جالبه قبل از انتخابات و زمان مناظرات همه کاندیداها به جز جلیلی و حداد میگفتن که عدم مدیریت صحیح وضع اقتصادی رو اینطور کرده
خصوصا اینکه همین سایتهای بهار میگفتن مردی که با آمدنش دلار 300 تومن اومد پائین و با رد صلاحیتش دلار 300 تومن رفت بالا
مردی که 300 تومن می ارزد (خخخخخ)
ملت هم فکر کردن الان اینا بیان ازفرداش برمیگردیم به اوضاع اقتصادی سال 90 ولی نفهمیدن اینا جیبشون خالی بوده اومدن پرش کنن
میدونم منتشر نمیکنی چون فقط بلدی تو حرف بگید آزدی بیان شما اصلاحاتی ها (160098)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۲۸
در یکی از روزنامه ها قبل از انتخابات خواندم که اداره ثبت احوال کل کشور اعلام کرده که 55میلیون نفر حق رای دارند : اگر اراء اقای روحانی را نزدیک به 19میلیون رای بدانیم و 20میلیون هم رای نداده باشند یعنی اراء مطلق از ان کسانی که به باند پایداری ,کیهان و احمدی نژاد نه مطلق گفته اند اگر قرار باشد نظام سیاسی کشور از دولت روحانی حمایت کند که فقط در گفتار عمل شده اما در عمل اجرایی گویا این اتفاق نیفتاده و نظام سیاسی رویه چماق و هویج امریکایی را با دولت روحانی خیلی سنجیده اعمال میکند و در حقیقت دولت روحانی در حالت اچمز قرار گرفته و دول اروپایی و امریکایی نسبت به اقتدار دولت روحانی تردید دارند اگر بساط شعار های بی رویه ,نسب بیلبورد و پخش شبنامه و نوار ,حمله های گروهی در مجلس که نظام خیال برچیدن انرا ندارد برچیده نشود. در اینصورت دولت حتی نمیتواند بصورت تدارکاتچی هم عمل کند . برای اقای روحانی مرگ یکبار شیون یکبار است اگر محکم پای کار نایستد همانطور که با کلید تدبیر و امید پای به میدان گذاشت بایستی کلید استعفایش بزرگتر از کلید تدبیر باشد. (159815)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۳۴
آخه برادرم چرا مردم الکی مسخره میکنین .
اول گفت100روزه حل میکنم.بعد گفت فقط انالیز میکنیم بعد گفتن 1ساله حل میشه الانم میخوان یارانه مردم حذف کنن.
این چه وضعیه اخه؟
ملت که مسخره نیستن اقای روحانی شما رییس جمهوری مثلا (159825)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۰۶
کی گفته میخواد حذف کنه؟؟؟چرا دروغ و سفسطه بافی میکنید؟؟گفته میخواد هدفمندتر کنن البته اگر شما افراطیهای بی خبر بزارین (160054)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۰۷
100 درصد موافقم (160056)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۹:۱۷
چقدر هم نجیبند این فتنه گران اصلا نجابت از سر و روشون می باره (159941)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۲۵
فتنه گر عمته (160008)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۲۷
باز خوبه که هرچی مهندس موسوی پیش بینی کرده بود درست از آب در اومد...هنوز زبونتون درازه؟؟؟؟ از رای به روحانی هنوز شیر فهم نشدین؟؟؟؟ خوبه والا...عین کبک سرشون رو کردن تو برف (160132)
sasan
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۴۵
خودشون کشتن خودشونم پیراهن عثمان علم کردن همین اصلاحتلبان
چطور شد همه ی مشکلات تو سالی که انتخابات بود پیش اومد. فقط برای خراب کردن دولت احمدی نژاد بود و بس . حربه ای بود برای رای آوردن
حالا اول کاره . از اینم بدتر میشه
این خط-----------------اینم نشون (160023)
بي بضاعت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۳۰
راستش من تا چندي پيش به فتنه اعتقادي نداشتم ولي با مرور جريانهاي چند سال گذشته وجريانهاي پس از انتخابات تازه متوجه شدم كه چه فتنه اي براي پايمال كردن حق مردم با براه انداختن شعار فتنه براه افتاده درست مثل آن مثل معروف كه دزدي داد مي زد اي دزد اي دزد واز ميان مردم فرار ميكرد وجلو مي رفت (160135)