به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۱۹۶۴۲۱

جریمه منچستر به دلیل اتفاقات بازی با لیورپول

گروه ورزشی: باشگاه منچستریونایتد از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس به دلیل اتفاقاتی که در بازی با لیورپول رخ داد، 20 هزار پوند جریمه شد.
جریمه منچستر به دلیل اتفاقات بازی با لیورپول
به گزارش ورزش سه،منچستریونایتد یکشنبه گذشته در آنفیلد برابر لیورپول متحمل شکست 2-0 شد. ال کلاسیکوی فوتبال انگلیس مثل همیشه از حساسیت بالایی برخوردار بود و در نهایت شاگردان یورگن کلوپ با گل های ویرژیل فن دایک و محمد صلاح برنده از زمین خارج شدند.
 

  در آن بازی لیورپول دو گل دیگر نیز توسط فیرمینو و واینالدوم به ثمر رساند که هر دو با بازبینی وی ای آر مردود اعلام شدند. اولین گل مردود را فیرمینو در دقیقه 26 به ثمر رساند اما به دلیل خطای فن دایک روی دخیا مردود اعلام شد. صحنه ای کاملا مشکوک که داور ابتدا دستور به پذیرش گل داد ولی با دخالت وی ای آر گل مردود اعلام شد.پس از ثبت گل و پذیرش آن توسط داور، بازیکنان یونایتد به سمت داور هجوم بردند و برای ثانیه هایی گرد او حلقه زده و به انتقاد شدید پرداختند. فرد بازیکن برزیلی یونایتد به همراه داوید دخیا بیش از همه معترض بودند و حتی نزدیک بود کار به جاهای باریک برسد.پس از بررسی های صورت گرفته در نهایت اتحادیه فوتبال انگلیس، باشگاه منچستر یونایتد را به دلیل عدم توانایی کادر فنی در کنترل بازیکنان شان، 20 هزار پوند جریمه کرد.