کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هدفون‌های بی‌سیم، دومین حاکم بازارهای جهان

5 بهمن 1398 ساعت 10:21

گروه علمی: کارشناسان برآورد و اعلام کرده‌اند که بعد از گوشی‌های هوشمند، بزرگترین سهم گجت‌های تکنولوژی در بازارهای جهانی به هدفون‌های بی‌سیم تعلق خواهد داشت.


به گزارش ایسنا، هدفون‌های بی‌سیم که در داخل گوش کاربران جای می گیرد به آنها اجازه می‌دهد بدون نیاز به استفاده از دست و کاملا به صورت بی سیم، با دوستان و همکاران خود به راحتی تماس گرفته و با آنها به مکالمه تلفنی بپردازند.این هدفون‌ها که در داخل گوش کاربران قرار می‌گیرند، برای آن دسته از افرادی که مشغله‌های کاری فراوان دارند و نمی‌توانند به صورت طولانی با گوشی همراهی که در دستانشان قرار دارد، صحبت کنند، بسیار سودمند و کاربردی خواهد بود.در واقع این هدفون بی‌سیم دارای دو گوشی جدا از هم است که هر کدام در یکی از گوش‌ها قرار می‌گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده‌ بلندمدت از آن، خستگی یا درد در قسمت گوش احساس می‌شود. این هدفون می‌تواند تا پنج ساعت در پخش موسیقی تنها با یک بار شارژ همراهی کند. این هدفون‌های بی‌سیم همچنین به بلوتوث مجهز هستند تا به سایر دستگاه‌های الکترونیکی کاربر متصل شوند.حالا بر اساس آمارهای میزان فروش هدفون‌های بی‌سیم در بازارهای جهانی، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام کرده‌اند که این محصولات بعد از گوشی‌های هوشمند، بزرگترین سهم فروش و استقبال کاربران را در بازارهای جهانی به خود اختصاص خواهند داد.

آنها در گزارش خود پیش‌بینی کرده‌اند که تا سال ۲۰۲۳ میلادی، هدفون‌های بی‌سیم قادر خواهند بود از بسیاری دیگر از محصولات و گجت‌های هوشمند موجود در بازارهای کنونی در جهان سبقت گرفته و سریع ترین رشد را از آن خود کنند.  این کارشناسان که در موسسه تحقیقاتی و آماری کانالیز فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرده‌اند که حدود سه میلیارد دستگاه گوشی هوشمند در سال ۲۰۲۳ میلادی روانه بازارهای جهانی خواهد شد. این در حالی است که در سال ۲۰۱۹ میلادی این رقم بالغ بر ۲.۴ میلیارد دستگاه ثبت و گزارش شده است. آنها همچنین پیش‌بینی کرده‌اند که روند نزولی فروش لپ تاپ و تبلت در سال‌های آینده ادامه پیدا کند.در این گزارش همچنین عنوان شده است که گجت‌های صوتی هوشمند و شخصی در سال جاری میلادی شاهد یک رشد ۳۲.۱ درصدی در مقایسه با سال گذشته خواهند بود و فروش آنها از مرز ۴۹۰ میلیون دستگاه در سال عبور خواهد کرد.


کد مطلب: 196497

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/196497/هدفون-های-بی-سیم-دومین-حاکم-بازارهای-جهان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir