به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۱۹۶۵۰۵

دستگیری مردی که همسرش را ربود

گروه حوادث: سرعت غیرمجاز مردی که همسرش را ربوده بود، باعث شک پلیس شد و مأموران، زن دست‌وپابسته را در صندوق عقب خودروی او پیدا کردند.
دستگیری مردی که همسرش را ربود
مأموران پلیس آزادراه تهران- قم چند روز قبل وقتی سرعت غیرمجاز یک خودروی پراید را دیدند، این اتومبیل را متوقف کردند و به بررسی پرداختند. آن‌ها چشم‌شان به یک سلاح شکاری افتاد که داخل خودرو بود. وقتی راننده مورد پرسش قرار گرفت، گفت: سلاح مال من است و برایش مجوز دارم البته مجوز آن الان همراهم نیست. من از استان لرستان برای دیدن همسرم به تهران آمده بودم و حالا هم باید سریع به شهر خودمان برگردم، چون کاری مهم دارم. به‌همین‌دلیل هم سرعتم زیاد بود.مأموران هنگام صحبت با راننده متوجه صدا‌های مشکوکی از صندوق عقب خودرو شدند و وقتی از راننده خواستند در آن را باز کند، زنی را دیدند که دست و پایش بسته و صورتش خون‌آلود بود. آن‌ها این زن را آزاد و راننده را بازداشت کردند.زن میان‌سال در همان ابتدا گفت: راننده شوهرش است که او را به‌زور ربوده است. به‌این‌ترتیب، پرونده‌ای تشکیل و به شعبه ۶ دادسرای جنایی تهران ارجاع شد. زن میان‌سال در شکایت خود به بازپرس زمانی گفت: من ۱۸ سال پیش ازدواج کردم و سه فرزند دارم، اما با شوهرم اختلافاتی داشتم و از دست او بسیار عصبانی بودم. مشکلات ما روز به روز بیشتر می‌شد تا اینکه یک سال و نیم پیش دیگر چاره‌ای برایم نماند و به‌حالت قهر خانه را ترک کردم. سپس از شهر خودمان به تهران آمدم تا زندگی آرامی داشته باشم، اما شوهرم مرتب مرا اذیت می‌کرد و مزاحمم می‌شد. این اواخر تهدیدهایش را شروع کرده بود تا اینکه بالاخره من را دزدید.
 
این زن ادامه داد: روز حادثه از خانه بیرون رفته بودم تا دارو بخرم. شوهرم به تهران آمده بود و مرا با پرایدش تعقیب می‌کرد. در نهایت در محلی خلوت راهم را بست. او در حالی‌که سلاح شکاری در دست داشت، من را تهدید و به‌زور سوار ماشین کرد. بعد از آن هم دست و پایم را بست و مرا به صندوق عقب خودرو انداخت. در شرایط خیلی بدی قرار گرفته بودم و فکر می‌کردم راه نجاتی ندارم تا اینکه مأموران ماشین را متوقف کردند و این‌طور بود که از صندوق عقب بیرون آورده شدم.مرد میان‌سال وقتی از سوی بازپرس با اتهام آدم‌ربایی مواجه شد، این اتهام را رد کرد و گفت: فقط قصد داشت همسرش را نزد خودش ببرد.او گفت: زنم یک سال و نیم پیش مرا رها کرد و رفت. در این مدت خیلی سعی کردم او را به بازگشت راضی کنم. بار‌ها با او صحبت کردم، اما هیچ فایده‌ای نداشت. من همسرم را دوست دارم و می‌خواستم او را به خانه برگردانم به‌همین‌دلیل تنها راهی که به ذهنم رسید، این بود که او را به‌زور به شهر خودمان برگردانم، اما در نهایت به‌دلیل سرعت بالا نقشه‌ام لو رفت و دستگیر شدم. من به‌هیچ‌وجه قصد آدم‌ربایی نداشتم.بنا بر این گزارش، متهم در حال حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او برای روشن‌شدن جزئیات بیشتر از این ماجرا همچنان ادامه دارد.
مرجع : روزنامه شرق
برچسب ها: دزدی اخاذی حوادث